Odottajan ilmaiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hellu<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nosto, salaisella puolella tuli puheeks :)

Miten muuten se liberolaukku, jos se kuponki tulee 8 viikkoo ennen la niin sehän on 32+0 tietämillä eli ekoilla jo kuukauden sisällä. Eikö se tuu sillo jos on ajoissa liikkeellä eikä sitä tarvii öö 2 viikkoo odotella.. Tää on niin jännää, vaikka kai se suunnilleen on sama sisältö kun esikoisellakin...

Mites jos ottaa liberolaukun tai sen lastentarvikkeen boksin, niin alkaako sitten tulla kaamee määrä kaikkee mainosroskaa ovista ja ikkunoista? Oon monta kertaa meinannu sen laukkukupongin tilata, mutta sit aina miettiny etten halua mitään mainostyrkyttämistä.

Jännä ettei mulle esikoisen aikaan kerrottu koko liberolaukun olemassaolosta jos sen kerta joku vuosi sitten saanu neuvolasta, ultrasta tai synnäriltä. Kaverilta siitä kysäisin ni ne sai sen kuulemma neuvolasta.

Mulle soittelee välillä vau kirjakerhosta ja sähkäriä tulee lastentarvikkeesta ja liberolta.

Mä sain viime vuonna liberolaukun synnäriltä sekä hain vielä kaupastakin ilmaiseksi kun oli silloin se siirtymävaihe menossa kun synnäriltä alkoi laukut loppumaan.

Jep, hain BabyBoxin ja alkoi heti s.postia tulemaan Lastentarvikkeesta. Mulla on kaks s.postia ihan sen takia, että mainonnalta ei voi enää nykyään välttyä. Toinen on siis tärkeälle postille ja toinen on ns. "hömppäsähköposti". :)

Siin babyboxis oli 2 ykkös koon vaippaa (pampers) ja 4 kakkos koon vaippaa (pampers). Kaks pakettii puhdistuspyyhkeitä ja kylpyvaahto tai joku sellanen :D ja sit i love mam tutti ja jotain esitteitä. En muista oliko vielä muuta.

Kylpyöljy, pieni näyte vaatteidenpesuainetta ja vihree kuolalappu. Niin ja nuo vaipat. Mulla oli vaan yks paketti puhdistuspyyhkeitä ja sit se i❤️mom-tutti. :)

Meidän boxissa oli minikoon ( oisko ollu 16-18) sukat

Meil oli viimevuonna boksissa sukat nyt toi tuttiversio. Meil oli pyykkiainettakin mun muistaakseni :)

No laitoin tilauksee piruuttani. Sähköposti ui roskapostissa muutenkin. Puhnroo en laittanu. Että kai sieltä sit tulee jollain järkevällä otsikolla ja lähettäjällä se joku vahvistus asiaan mikä pitää ottaa mukaan. Ja kelpaakohan mikä tahansa lastentarvike liike?
Siis se lastentarvike on ihan sen niminen ketju. Kyllä pitäis kelvata ihan mikä vaan.

Ja meillä oli sekä tutti + sukat + kirja + pesuaine ( yks annos ja sen mä jo käytin) versio.

En mä tiiä oonko mä kauheen wittumainen ämmä mut siitä on jo varmaa ehkä 2 kk kun liitin vauvan vaukerhoon tai kirjaan vai mikä se on. Sit siellä oli kohta et lisää lapsi, no mä lisäsin esikoisen ehkä pari viikkoo sitte ja siinä on ollu koko aika et tilaa tilaa tilaa tällekin ilmanen paketti. No tilasin, mut lukee et on peruttu??? En kyllä perunu yritin uudestaan, vissiin meni jo luottokortilta se summa noin 6€ katotaan et tuleeko se paketti mut on hivenen harhaanjohtavaa et tilaa tilaa tilaa toisellakin ilmanen paketti jos se ei tuu ja on ihan ok et jos ihan näin peräkanaa ei voi 2 ilmasta pakettia tilata mut ei sillon sais olla noita tilaa tilaa tilaa juttuja. Annan kyllä palautetta ettei mee ihan putkeen ja otan varmaa kyllä molemmat pojat pois kerhosta jos joka tilauksessa on jotai häikkää ( eka tilaus oli 20€:n + 6€:n lahjakorteilla maksettu ja tuli maksuhuomautus, soitin et piti mennä lahjakorteilla ja se korjas et on ok, toka tuli tervetulopaketti eri minkä valitsin, no ihan kiva oli sekin oli ja kun hinta oli sen noin 6€ postikulujen arvonen niin ihan jees mut laitoin palautetta tulemaan et lähettivät eri paketin ja he tarjosivat vielä vaihto mahdollisuutta. Mulla meinaa mennä usko jo koko kerhoon. Ei me missään tapauksessa jokaikistä kirjapakettia oltais otettu mut aattelin et jos jotain tosi kivaa ois tullu vastaan niin oltais tilattu mut saa nyt nähdä.

Tääl meil päin ainoa Lastentarvike on Lappeenrannas Mäkkärii vastapäätä, tien toispuol. Seuraavat lähimmät onki Mikkelis, Kouvolas ja Kotkas. :)

S-postiin tulee melkein heti.

Takaisin