Nurina ketju

Windy voimia, sama tilanne täälläkin... lapset alkaa kylläkin olla pikkuhiljaa kunnossa mutta mä ja ukkeli edelleen kipeenä... eilen oli vauvan vika kuume päivä! Kaikki kyllä yskii kun viimeistä päivää o.O

Tämä viikko mennyt sairastaessa. Juuri kun aloin toipumaan leikkauksesta ja tunsin jo olevani voimissani niin eiköhän iskenyt järkyn nuha kuume taudin päälle :dead: Ei kyllä yhtään jaksais, kolme päivää sängyn pohjalla maanneena kuumeessa nyt oon ollut. Nyt tuntuu tänä aamuna jo elämä taas voittavan. Vein tytön eskariin mies kuskannut lapsia tän viikon. Muutama lapsi vain paikalla, oksutauti jyllää. Voi vietävä jos se nyt vielä tähän pamahtaa :bored: Tulipas oikein valitusvirsi..

Pitää kyllä avautua kun nyt niin ketuttaa! Oon näiden selkä ja vatsakipujen vuoksi pystynyt tekemään töissä vaan aamuvuoroja. Ilta ja yövuoroihin oon joutunut hakemaan saikkua kun kivut pahenee aina päivän mittaan. Listantekijän kanssa puhuttiin asiasta ja lupasi tehdä aamupainotteiset listat. No eilen sitten sain työvuorot ja vaan puolet oli aamuja loput iltaa ja yötä. Itku tuli kun listaa katto..
Sairastelijoille voimia ja pikaista toipumista!

Mua alkaa jo rankalla kädellä keljuttaa tää tauti!!! Nenä niin tukossa että happi ei kulje yhtään ja yskittää niin pirusti että mahakin ihan järkky kipeenä koko ajan... yöllä saa nukuttua tän yskän ja tukkosuuden takia... sentään lapset jo kunnossa!

Saanko avautua babyshowereiden järkkäämisestä...? Hyvä ystävä saa vauvan toukokuussa ja pyysi mua järkkäämään vauvakutsuja. Otin tosi mielelläni tehtävän vastaan, kiva päästä järkkään ystävälle tämmöstä kivaa. Tänään laitoin lahjan osalta kyselyä yhteiseen viestiryhmään et mitä hankitaan, paljo halutaan maksaa ym ym. Todella raivostuttavaa on, et todella harva viitsii kommentoida asiaan ylipäänsä mitään ja sit saan yksityisviestiä et aion maksaa tän ja tän verran... onks tää aina näin vaikeeta naisten kans suunnitella mitään..??!

Saanko avautua babyshowereiden järkkäämisestä...? Hyvä ystävä saa vauvan toukokuussa ja pyysi mua järkkäämään vauvakutsuja. Otin tosi mielelläni tehtävän vastaan, kiva päästä järkkään ystävälle tämmöstä kivaa. Tänään laitoin lahjan osalta kyselyä yhteiseen viestiryhmään et mitä hankitaan, paljo halutaan maksaa ym ym. Todella raivostuttavaa on, et todella harva viitsii kommentoida asiaan ylipäänsä mitään ja sit saan yksityisviestiä et aion maksaa tän ja tän verran... onks tää aina näin vaikeeta naisten kans suunnitella mitään..??!

On! Sama ku järkkää polttareita tai mitä vaan ni vastauksia ei saada mihinkää ja kukaan ei oo valmis maksamaan mitään :inpain:

Mä oon aina luullu et noi vauvakutsut on yllärijuhlat :grin

Mä olen nähnyt molempia tapoja. Osalla juhlat ollu yllärit, osalla tiedossa/itse järkätyt/ystävältä järjestystä pyydetty. Mä en itse olisi ko juhlia halunnut juhlia, mutta ystävät järkkäsi silti. Tosin juhlat ei olleet ns. perinteiset, vaan siellä grillattiin, vietettiin hyvää kesäpäivää ja juteltiin ihan kaikesta. Loppujen lopuksi jäi hyvä mieli, vaikka alussa vierastin ajatusta. Nytkin pärjäisin oikein hyvin ilman mitään showereita, kun ystäviä näen kuitenkin tasaisesti läpi raskauden.

Mä inhoon järjestää kaikenmaailman juhlia! Varsinkin jos on jotain tyyliin että on naisia joiden kaa pitäis YHDESSÄ miettiä ja järjestää asiaa! Ei kiitos... naisten kaa osaa välillä olla niin vaikeaa toimia o.O
Mä oon ollu jotenkin käsityksessä että vauvajuhlat on ylläri juhlat? Mulla oo kertaakaan semmosia ollu enkä kyllä koe tarpeelliseksikkaan... vähä sama kun polttarit! Mä en tykkää yhtään olla huomion keskipisteenä o.O mun mielestä ne on muutenkin niin turhia juhlia... itse tykkään ennemmin siitä että ollaan vaan ja tehdään jotain kivaa (grillataan,saunotaan tms rentoo)
Maam tsempit ja voimia juhlien järjestämiseen!

Yhdet polttarit järjestäneenä tiedän että naisten kanssa on jäätävän vaikea suunnitella yhtään mitään. Silloin kun järkkäsin ystäväni polttarit niin jaoin kulut niin sentilleen siten, miten kukin osallistui päivän ohjelmaan, ettei kellekään tullut vahingossakaan ylimääräisiä kuluja.

Melki helpointa pitää nyyttärimeiningillä ja jokainen tuo sopivaksi katsoneensa lahjan.

Itsellä ei vauvajuhlia ole ollut..ja muita juhlia taas suosinut näin jos mahdollista.

Meinasin kyllä että järjestän itselleni babyshowerit. Kaveripiiri on kovin suppea enkä oikein jaksa uskoa että sieltä ketään innostuu järjestämään. Sellaiset rennot kesäiset kahvikekkerit. Pitää vaan järjestää tarpeeksi ajoissa ettei käy niin kuin kaverille joka joutui perumaan omansa kun olikin silloin jo niin huonossa hapessa. :)

Me pidettiin nyyttäri meiningillä kaverille ja se oli kyl helppo ja mukava. Toisin kun saman porukan kanssa järjestetyt polttarit joissa palo hermo niin monta kertaa.

Ruokapuolen sopiminen ei ollut ongelma, vaan se sujui oikein hyvin. Nyyttärityyliin mennään, mutta tuon lahja-asian kanssa meinasi lähteä järki..

Naisten kanssa on kyllä yleensä todella vaikea järkätä mitään. Niin oisko Maam helpoin että kaikki tuo oman lahjan halutessaan? Oma häpeä sitten jos ei tuo...?

Meil kans kaverille järkätään baby showeria. Viel ei oo hermo menny, mut saas nähä... ja ne on tosiaan kans yllärijuhlat kuten omanikin oli. Ite yllätyin niistä tosi paljon, mutta oli todella mukavaa ja kavereita näkee niin harvoin(asuu kaukana yms kiireet)niin oli ihana nähdä kaikkia siinä yhtäaikaa :) toivottavasti myös tämä ystävä ilahtuu omistaan yhtä paljon:joyful:

Ei oo vielä muuta kyl päätetty kun tila missä juhlat on eli varmaa tulee vääntöä koristeista, tarjoilusta yms yms. Mut mun mielestä paras on aina juhla kun juhla, et jokainen tuo oman lahjan. Ihan siks et ihmisil on nii eri budjetit. Sillon ku töis olin ni pysty helposti pistää sen 100€ kaverin lahjaan, mut nyt kotihoidon tuella ja toista lasta putkeen tehdessä se ei kyl millää onnais! Eli hyvä, et jokainen tuo oman lahjan, toiset kalliin, toiset vähä pienemmän, joku ehkä omatekoisen.

Muutto.... Muutto edessä. Kuukausi onneksi aikaa pakata talo ja sitten alkaa roudaus. Vihaan muuttamista ja jäätävä määrä kamaa ja huonekaluja joutaa kaatikselle.

Muutto.... Muutto edessä. Kuukausi onneksi aikaa pakata talo ja sitten alkaa roudaus. Vihaan muuttamista ja jäätävä määrä kamaa ja huonekaluja joutaa kaatikselle.

Sama homma.. stressi pukkaa päälle. Lisäksi vanhemman pojan 11v synttärit ja kahden päivän turnaus toisella paikkakunnalla. Kihlajaisetkin mahduttaa kuun tokaan viikonloppuun. ensikuu hyvin aikataulutettu. Huoh.

Tunnen tuskanne. Muutto ensi kuun lopulla... Kaikki ylimääräinen lähtee jakoon, joten se on aina hyvästä. Ja kerrankin tulee siivottua kaikki kaapit jne. :) On muuttamisessa omat hyvätkin puolensa. Koiran kanssa on aina kuitenkin jännää. Hän on ennen ottanut uudet kodit ilolla vastaan, mutta jotenkin odotan, että koska tuo rakki napsahtaa eikä uusi koti olekaan enää hyvä asia..

Takaisin