Nuoria odottajia pääkaupunkiseudulta

Kyfi2123240

Vasta-alkaja
Moikka,

Laitan viestiä jos täällä sattuisi olemaan muita nuoria odottajia pääkaupunkiseudulta. Asun itse Helsingissä ja olen 20-vuotias. Odotetaan nyt ensimmäistä lasta ja laskettuaika kuukautisten perusteella 19.1.2017. Lähipiirissä ei ole ketään raskaana, joten juttuseura kelpaisi. :)

Mä en ole pääkaupunkiseudulta, mutta nuori odottaja kyllä. :) La 25.1 ja ensimmäistä odotetaan, ikää mulla on 20 v myös :)

Me asutaan ihan pk-seudun lähettyvillä, junalla ei kauaa kestä Helsinkiin :) Ikää on 23, kai vielä kuulun nuoriin odottajiin? :D Ensimmäinen myöskin tulossa, kaveri-/tuttavapiirissä ei myöskään ketään raskaana olevia tai edes muita jotka olisi muutenkaan yhtään samassa elämäntilanteessa.

Minä oon 22v pk seudulta :) toinen toivottu murunen tulossa. Esikoinen syntyi 6/2015. Mulla yksi kaveri kenellä syntyi lapsi myös 2015, mutta muuten ei löydy ystäviä samasta elämäntilanteesta!

Joo ei tolla paikkakunnalla niin väliä mutta jos jonkun kanssa suht. lähellä asutaan niin voisi joskus nähdäkin. :) Ikää en myöskään määritellyt, joten tervetuloa keskustelemaan kaikki alle ja yli kakskytvuotiaat.

Onko teillä minkälainen elämäntilanne ja oliko raskaus suunniteltu? :)

Mellä raskaus oli suunniteltu, niinkun jo siitä voi päätellä, että tää pieni sai alkunsa hedelmöityshoitojen avulla. Ollaan naispari, joten luonnollisella tavalla ei oikein raskautuminen onnistuisi :grin Elämäntilanne on vakaa, just semmonen joka koetaan meille oikeaksi hetkeksi perustaa perhe :)

Joo ei tolla paikkakunnalla niin väliä mutta jos jonkun kanssa suht. lähellä asutaan niin voisi joskus nähdäkin. :) Ikää en myöskään määritellyt, joten tervetuloa keskustelemaan kaikki alle ja yli kakskytvuotiaat.

Onko teillä minkälainen elämäntilanne ja oliko raskaus suunniteltu? :)

Missä päin asustelet? :smug:
Ite oon Vantaalla,Hakunilassa ja 23v. Toinen tulossa ja LA olis 19.1.2017 ♡ esikoinen on syntynyt 4/2015.

Niin ja raskaus on toivottu. Multa poistettiin kapseli maaliskuun lopussa ja ei ehtinyt edes menkat alkaa enne ku tuli jo plussa :rolleyes:

Missä päin asustelet? :smug:
Ite oon Vantaalla,Hakunilassa ja 23v. Toinen tulossa ja LA olis 19.1.2017 ♡ esikoinen on syntynyt 4/2015.

Oon Helsingistä Kalasatamasta :) meillä onkin sama laskettuaika mutta luulen et toi meidän tosta vielä vähän muuttuu. Mahdollisesti vähän myöhemmäksi.

Meillä ei ollut raskaus suunniteltu mutta pikkuhiljaa totuttu ajatukseen lapsesta. Ekan plussatestin tein kaksiviikkoa sitten ja oli pienoinen järkytys. Minulla on eka vuosi amk :ssa takana ja avopuoliso valmistuu ensi keväänä.

Täällä yks 20v odottaja Vantaalta :) ei oo hirveesti tosiaan kaveripiirissä äitejä tai muuta nii josko täältä vois saada juttuseuraa! La täällä 15.1.

Ylläpito on poistanut tästä viestistä sääntöjen vastaista materiaalia. Muistattehan, että kaikenlainen facebook/whatsapp/jne - ryhmien mainostaminen on sääntöjen mukaan kielletty.

Last edited by a moderator:
Nooo, en ihan pk-seudulla asu, mutta ei täältä Lohjalta sinne kauhean pitkäkään matka ole :)

Ensimmäinen lapsi tännekkin tulossa ja la tällä hetkellä 14.1 :) niin ja olen 19v :)

Ootteko te jo paljastanut kavereille tai muille läheisille olevanne raskaana? Miten teijän raskauksiin on reagoitu? :) ite en oo uskaltanu iskälle kertoo vielä, mutta ehkäpä senki on saatava tietää... :D

Takaisin