Nuoria odottajia pääkaupunkiseudulta

Me käytiin esikoisesta niissä seulonnoissa ja tästä myös :) meillä ensimmäisestä vauvastakin kaikki otti todella onnellisena uutiset vastaan. Meillä elämän tilanne vakaa ja kaikki asiat kunnossa, melkeen kaikki myös tiesi silloin yrityksestä :)
 
Nonni kiva :) meillä tää raskaus oli vähän ylläri vaikka siis yritettykki on ilma kenenkään tietämistä. Tai siis 2013 loppuvuodesta ehkäsy pois ja nyt sitte tärppäs joka tuntu kyllä ihan uskomattomalta ku en voinu kuvitellakkaa enää et vois onnistua ilman mitään hoitoja tms :D
 
Nonni kiva :) meillä tää raskaus oli vähän ylläri vaikka siis yritettykki on ilma kenenkään tietämistä. Tai siis 2013 loppuvuodesta ehkäsy pois ja nyt sitte tärppäs joka tuntu kyllä ihan uskomattomalta ku en voinu kuvitellakkaa enää et vois onnistua ilman mitään hoitoja tms :D

Oottepa saanu odotella tätä pientä ihmettä :sad001 onneks ilmoitti tulostaan :Heartbigred
 
Joo niin ollaan :D mutta siis ihan positiivinen yllätys ei siinä mitään :Heartred mulla on oman iskän kaa muutenki vähä kyseenalaset välit nii en tiiä yhtään mikä ois paras tapa kertoo sille... no ehkä keksin jotain :D
 
Käääks tänää olis sitte aika sinne Jorvin seulontoihin, mua jännittää! Mitä siellä tehään? :) Onks täällä muuten ketään jotka olis käyny Jorvissa, mietin miten sinne saa auton parkkiin...?
 
Käääks tänää olis sitte aika sinne Jorvin seulontoihin, mua jännittää! Mitä siellä tehään? :) Onks täällä muuten ketään jotka olis käyny Jorvissa, mietin miten sinne saa auton parkkiin...?

Otettiin 5 putkee verta ja vietiin samalla pissapurkki minkä oli saanu neuvolasta ekal käynnillä. Ei muuta meillä ainakaan :)
 
Mites muut pääkaupunkiseudun odottajat, mitä te teette kesällä? :D siis musta tuntuu et aika ei kulu millään ku kokoajan on nii tylsää! Oon kesälomalla, kesätöitä ei oo tullu mistää suunnasta... kuolen tylsyyteen :D
 
Mites muut pääkaupunkiseudun odottajat, mitä te teette kesällä? :D siis musta tuntuu et aika ei kulu millään ku kokoajan on nii tylsää! Oon kesälomalla, kesätöitä ei oo tullu mistää suunnasta... kuolen tylsyyteen :D

Meillä tuo esikko pitää kiireisenä mut miehel alkaa onneks viikon päästä 4vkon loma nii pitää keksii jtn reissuja! Varmaa mökkeilyä ja muumimaailmaa ym :)
 
Meillä ens perjantaina eka ultra vihdoinkin. Silloin 12+1 :) Vähän on jännittänyt suunnitella mitään asioita etukäteen kun mielessä on pyörinyt mitä jos kaikki ei olekkaan kunnossa. Dopplerilla kuunteleminen kuitenkin helpottanut miettimistä kun sydänäänet ollaan kuultu.

Mä olen itse lähes koko Heinäkuun Kouvolassa vanhempien luona ja nyt vasta tuntuu, että on kesä. Oon maannut oikeesti koko viime kuukauden vaan kotona pahoinvoivana mutta nyt olo alkanut onneksi parantua. Ollaan myös kerrottu jo oikeastaan kaikille ja alkujärkytyksen jälkeen on läheiset suhtautunut hyvin. Meillä ei ollut vauva suunnitteilla vielä vuosiin mutta nyt pääsi käymään näin.
 
Hei täälläkin yksi nuoriodottaja Itä-Helsingistä. Oon siis 21v. Ja toinen olisi tulossa. Esikoinen vasta täytti vuoden nyt :) laskettu aika olisi 22.11 eli vähän yli puolen välin oon jo ohittanut.

Ei vitsi mä en tajunnu et laskettu aika tammikuussa. Tätä viestii ei varmaa voi poistaa xd.
 
Takaisin
Top