Nuoria odottajia Helsingissä?

voi tyttöt mä en taju miten te jaksatte nyt kantamaan niit laatikkoita ja tehdä muutoa. Mun pitää töissä 2 kertta päivässä kantaa laattikoita jotka on täynä leluja, ne on kyl aika painavia ja sen jälkee mä oon aika poikki =D 
 
Me muutettiin noin kuukausi sitten, enkä mä ainakaan kantanut siinä muutossa yhtään laatikkoa :D

Hups, menipä vähän ohi aiheen ;D
 
Onpa ollut taas vielä vähän enemmän rampa olo kun eilen onnistuin loukkaamaan lihakseni. Söin jotain ja vahingossa niellessä meni jotain väärään kurkkuun ja siinä tuli yskästyä aika nopeasti refleksimäisesti ja samaan aikaan tunsin aivan järkyttävää kipua oikeassa kyljessä. Siinä vaiheessa on aivan pakko yskiä vaan ettei tukehtuis ja kylkeen vaan pisti joka yskäsyllä. Itkua väänsin ja poikaystävä katto ihan että mikähän nyt tuli ja sain sille kähistyä että tuo vettä. En saanu yskittyä sitä jotain pois kurkusta kun sattu niin paljon. Olin iha kaksinkerroin, niin kaksinkerroin kun tämmösen mahan kanssa nyt voi olla.. Sattuu edelleen kaikki liikkuminen, vaikka tosta on nyt vuorokausi. Äsken erehdyin vielä aivastamaan kunnolla ja kyllä otti kipeetä. Että ihan varoituksen sananen, koittakaa välttää äkkinäisiä liikkeitä ja yskimistä!
Jos on revähtänyt lihas niin se voi olla tosi pitkään kipeä..
 
Niin ja nyt jo on jalat ihan turvoksissa, näin päivälläkin. Jalkaterät tuntuu isoilta ja kömpelöiltä ja on ihan silminnähden turvonneet. Vettä pitäis muistaa juoda enemmän.
 
Teillä kun on noi lilypie tickerit niin kerrotteko miten saan sen näkymään? :D Oon vähän huono tommosten juttujen kanssa :P Pitääkö siihen koodiin lisätä jotain?
 
Camsu, siihen koodiin ei tartte lisätä mitään, mutta kato että kopioit sen koodin joka alkaa näin
[url=http://lilypie.com][img
 
Asutaanko me muuten kuinka lähellä toisiamme jos tavattaisiin jossain kaikki yhdessä? Vaikka Helsingin keskustassa jos sinne on kaikkien helppo tulla? Mulla alkaa äitiysloma virallisesti huomenna (!!!) joten mulla ei oo hirveästi mitään tekemistä kaheks kuukaudeksi :D
Itse asun Leppävaaran keskustassa Sellon nurkilla helppojen yhteyksien päässä.
 
Mulle ainakin sopisi tapaaminen, itse asun Espoon keskustan lähellä ja Helsinkiin pääsen tosi kätevästi bussilla. :)
 
Mulle sopis myös! :) Täällä Tuusulassa asustelen, mutta kyllähän mäkin sinne pääsen, omalla autolla, tai kulkeehan noita julkisiakin.
 
Millainen ajankohta teille sopis? Pitääkö olla viikonloppu vai joku ilta? Mulla on ainoastaan ens lauantai täynnä ja lauantai 29. päivä myös. 
 
Takaisin
Top