Nuoria odottajia Helsingissä?

Marie90

Oman äänensä löytänyt
Heips!
Olen 19 vuotias, RV 27 + 5 ja etsisin muita nuoria odottajia Helsingistä!
En tunne juuri ketään täältä ja olisi kiva tutustua samassa elämäntilanteessa oleviin.
 
Ei ihan Helsingistä, mutta Espoosta löytyisi yksi nuori (22 vee) odottaja. Mullakaan ei ole ketään samassa tilanteessa olevaa tuttua... ja olisi kiva tutustua... :)

Katos vaan Marie90, huomasin, että meillä on päivä vaan eroa laketussa :P
 
Moikka Elaisah!
[:)] Ei haittaa vaikka olet espoosta!
Aika hauskan lähekkäin nuo lasketut ajat :) Heh.

Sähköpostini:
marieko@luukku.com

Sujuu varmaan kätevämmin siellä jutustelu.
 
Heippa tytöt! Mäkin olen espoosta ja oon 21-vuotias. :) Mulla on laskettu aika 5.7. eli viikkoja nyt 29+5. Mulla on jo yksi täältä löytynyt mammakaveri mutta asutaan niin kaukana toisistamme että ois kiva kun ois myös lähempänä tuttuja äitejä :)

Mun sähköposti on camilla.kovanen@gmail.com jos haluatte ottaa yhteyttä!
 
Moikka!

Voisin huomenna laittaa itsestäni jonkinnäköisen "esittely" s-postin tulemaan molemmille :D
Mulle päin voi s-postittaa -> elaisah@gmail.com
 
Moikka!
Täytän ens maanantai 19w. Oon itse rv 26+. Asuin aikaisemmin Helsingissä, nyt asuun kirkkonummella =)
 
Moikka! Mäkään en ihan Helsingistä ole, vaan Tuusulasta :) Oon 20 ja ensimmäistä myöskin odottelen. Kirjoitan muutenkin tänne keskusteluihin itse ensimmäistä kertaa, joten toivottavasti nyt kirjottelen oikeaan paikkaan :D
 
Moikka maritza ja tervetuloa heinäkuisten joukkoon :D Meillä on muuten sama laskettu! :D
 
Aa, katos vaan, niin onkin :) Johan sattukin.
Mullakaan ei ole täälläpäin yhtään odottavaa tuttua tai kaveria, joten olis kyllä kiva tutustua muihinkin samassa tilanteessa oleviin. Onkos teillä muuten ensimmäinen lapsi tulossa vai onko tämä jo entuudestaan tuttua aikaa? :)
 
Mulla on se ensimmäinen raskaus. Mulla on pari kaveria jotka synnyti jo, mutta ei oo ketään joka ois raskaana =) eli aika kiva täällä juttella muiden kans [;)][;)]
 
Juu mullakin kyllä kavereita joilla on jo lapsia, mutta ne ei ole täältä päin, kun itsekään asunut täällä kovin kauaa. Niin olis kyllä kiva tosiaan saada vähän uusiakin tuttavuuksia.
Mun s-posti on muuten maritza00_@hotmail.com, että sinne saapi pistää myös postia tulemaan :)
 
Mulla on myös ensimmäinen tulossa, ja mun kavereillakin kyllä entuudestaan lapsia, mutta mulla ei ole tosiaan ketään kuka kokisi tätä raskauden ihmettä samaan aikaan :D
Mun s-posti löytyykin tuolta ylempää, mutta laitan sen nyt tähän vielä uudestaan elaisah@gmail.com
 
laitan minäki mun sähköpostin tänne
a.haapaniemi4@luukku.com

ajattelin muuten sellaista homma, että helsingissä on sellainen paikka ku tyttöen talo, nii siellä on sellainen avoin Äitiryhmä. Se ryhmä on tarkoitettu Alle 21-vuotiaille odottaville tai jo synnyttäneille äideille. Ryhmiä, toimintaa, tapahtumia... Ryhmä toimi torstaisin klo 10-12. Mä mietin just ku mulla ei oo enää toukokuussa koulua, että vois alkaa käymään sellaises paikassa.
Aukioloajat:
Ma-ti 14-20
Ke 14-17
To 14-20,
ajoittain viikonlopputapahtumia Puh. (09) 824 052 22
Fax. (09) 824 052 20
E-mail:
tyttojentalo@tyttojentalo.fi
Toinen Linja 3
2½ kerros
00530 Helsinki
 
^^ Oon kuullutkin tosta tyttöjen talosta ja luin vissiin Vauva-lehdestäkin sen toiminnasta, ja vaikuttaa ihan kivalta paikalta... sieltä niitä kavereita varmaan ainakin löytyis. En vaan ole tarpeeksi "nuori äiti" tuohon toimintaan, kun ikää tulee kesäkuussa "jo" 23 vuotta :D
 
Mäpä en ole moisesta ennen kuullutkaan. Tuohan voi olla ihan kivakin, ainakin löytyy samassa elämäntilanteessa eläviä mammoja :) Tai ainakin osittain samassa.
 
vähän kyl siel on outo ku se tyttöen talo on tarkoitettu 28v asti, mun muistokseni, mutta nuorten äitien ryhmän pääse vaa alle 21v. En näe mitään logikka siinä.. Eihä 23 oo yhtä vanha 
 
Heippa vaan uudet tytöt :)

Mä koitan juuri selviytyä muuton jälkeisestä väsymyksestä, kauheeta rumbaa ollu yli viikon ajan. Oli vähän hassua olla muutossa mukana kantamatta yhtäkään laatikkoa mut onneks saatiin apuja.

Meilläkin on ensimmäinen lapsi tulossa eikä mun ystäväpiirissä ole kun yhdellä tuttava pariskunnalla kohta vuoden ikäinen lapsi, ollaan ensimmäisiä meijän porukoissa :) Mun 4v vanhempi sisko sai viime elokuussa esikoisensa niin sen kanssa on vähän tullut jo treenattua vauvaelämää :D
 
Noniin, ei muuta kun onnea uuteen kotiin! :) Meillä oli myös reilu kk sitten muutto, ja oli vähän sama fiilis noiden kantamisien suhteen. Jotenkin muuten tuntuu siltä että hirveen monet tässä muuttaa ennen kun vauva syntyy, mutta kaipa sitä sitten monet haluaa vähän enemmän tilaa ja semmosta :)
 
Mä en kamalasti tykännyt asua meidän edellisessä kämpässä niin sain hyvän syyn ruveta poikaystävää suostuttelemaan muuttamaan. Tää on tosiaan isompi kämppä, on lapselle oma makkari ja ei niin opiskelijakämppä kun toi meidän edellinen. Ja sijaitsee ihan sellon vieressä leppävaarassa mikä on kulkuyhteyksien ja palveluiden kannalta erittäin hyvä! Mielummin ois ehkä muuttanut vähän aikasemmin, mulla tuli just 30 viikkoa täyteen tän mahan kanssa ja se alkaa jo painaa jonkun verran niin ei enää jaksa samalla tavalla touhuta. Mutta ihana pistää kohta pinnasänky ja hoitopöytä paikalleen :)
 
Takaisin
Top