Nuoret odottajat

Elämää todellakin on lapsen synnyttyä! Tosin tuohan lapsi rajoitteita elämään, esim ei voi lähteä extempore mihinkään varsinkaan ilman hoitolaukkua, mutta lapsi tuo myös aika paljon(oppimalla uutta jne). Me ollaan miehen kanssa saatu muutaman kerran kahdenkeskistä aikaa kun ollaan laitettu neiti mummulaan. Mutta noista kavereista, ryyppääminen ei voi olla ainut yhteinen tekeminen kavereiden kanssa. Aika pinnalliselta suhteelta kuulostaa, jolloin voi olettaa että se kaverisuhde perustuu johonkin muuhun kuin ystävyyteen. Mulla ei oo yhtään saman iköistä kaveria joilla ois viä lapsia, sillä suurin osa opiskelee. Muutama 28-30v löytyy joilla on lapsia. Mää kuitenkin oon saanut elää sitä villiä elämää sillon 18-19 vuotiaana, joten nyt voi keksittyä perheeseen ja lapsiin.
 
Tännehän on tullut paljon uusia, tervetuloa miunkin puolesta :)
Kesä on mennyt työkkärin kanssa tapellessa ja vauvan huonetta laitellessa. Rakenneultrassa saatiin poikalupaus, joka vielä varmentui pelkopolin ultrassa. Raskausmyrkytys epäily oli tuossa pari viikkoa sitten, mutta onneks jäikin vaan epäilyksi.
Tässä on enää puoltoista kuukautta niin alkaakin jo mammaloma. Hirmu äkkiä menny tää aika :)
 
Totta, siis sekin et varsinkin nuorten lapsettomien voi olla vaan yksinkertasesti vaikeeta suhtautua kaverin vauvauutisiin luontevasti. Tai siis kun mietin itse omia ikäsiäni kavereita keillä on lapsia nii en aina tiennyt et mistä puhua tai mitä tekemistä niille ehdottaa. Mut sit on oikeesti niitä jotka suhtautuu tosi ikävästi. Ite en joudu kyl noita kaveriasioita miettii oikeestaa nyt ollenkaan ku kaikki oikeet ystävät on suomessa ja täällä on vaan työkavereita keiden kanssa en muutenkaa vois kuvitella viettäväni vapaa-aikaa. :P

Ninsu, muistutappa mua monennella viikolla meet? Onneks raskausmyrkytys jäi vaan epäilyksi!
 
Mulla on 34+2 nyt pää on ollut alhaalla jo reilusti yli kuukauden ja kiinnittynyt äiti (kätilö) varmisti asian
 
Takaisin
Top