Nuoret odottajat LA 2016

Täälläkin ilmoittautuu uusi!
Raumalainen 23 vuotias ja laskujen mukaan ollaan menossa rv 6+6.
Noin puoli vuotta sitten tuli keskenmeno ja nyt toivotaan, että menee paremmin.

Meil on ystäväpiirissä yksi 3 vuotias prinsessa (miehen siskon), omien siskojeni lapset jo 7 vuotiaasta ylös päin :)

Muutama ystävä tietää ja oma enoni vaimoineen, muille en oo itse vielä uskaltanut kertoa.. Josko sitten joululahjaksi isovanhemmille :'D
 
Simbahhin kysymykseen, en oikeastaan tunne muita mutta olen nyt facebookissa hutikuisten suljetussa ryhmässä ja meillä on ainakin todella mukavaa porukkaa ja kaikista asioista puhutaan avoimesti. Tuo ryhmä on kyllä ollut ihan loisto juttu että se löytyi! :)


Meillä oli tänään rakenneultra ja selvisi että poika on matkalla! Ollaan niin onnellisia miehen kanssa :Heartred
 
Täällä myös esikoinen tulossa, viikkoja tänään 23+5.
Ikää mulla 23, parin kuukauden päästä 24 :)
 
Täälläki yks nuori parikymppinen ensiodottaja, nyt mennään rv24+3. :) Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 5vuotta ja kaikki läheiset oikeastaan olivat jo odottaneet vauvauutisia, kaikki on ottaneet asian siis hyvin. Kaveripiirissä on myös paljo jo lapsen saaneita. Ja Oulusta ollaan :)
 
Sain viikko sitten kerrottua pomolle että jään vuoden alussa pois töistä ja vastaanotto oli positiivinen yllätys :) ja nyt oon varmistunu siitäkin että kyllä ne liikkeitä on joita oon tuntenu! mieskin on jo hetken saanut tuntea ne :)
 
Täälläkin yksi 19-vuotias ensiodottaja Kangasalta ( tampereen vierestä) , poikaystävä myös samaa ikää. :) rv. 15+5 nyt, ja la siis 19.05.

Vähän ilon ja pelonsekaisin tuntein on tähän mennessä odotus mennyt, oma äitini on onnensa kukkuloilla. Säikähdin oikein, kun odotin jotakin negatiivista. :D Tärkein kaveriporukkani otti asian tosi raskaasti, mutta alkavat tottua asiaan.

Parashetki tähän mennessä on ehkä ollut np-ultra, kun näki pienen ensimmäisen kerran. Meinas poikaystävällekkin itku tulla. :D
 
Täällä on niin erivaiheisia raskauksia, että kysäisempä milloin teillä on laskettu aika?:) Itselläni 27.3, että vielä pitäisi neljä kuukautta jännitellä! Miten on raskaus tähän asti sujunut?:happy:
 
laskettu ois 4.2., nyt rv 30+5. Eli ~9 viikkoo jäljellä! :)
En kyl enää malttais odottaa! On niin ihanaa, kun oon päässyt katsomaan kaverin 5-viikkosia kaksosia ja on saanut nuuskutella sitä vauvan tuoksua :Heartred Heillä ois ollut laskettu aika viime la, syntyivät siis 5 viikkoo etuajassa... Toivottavasti meidän Papu nyt ei kuitenkaan syntyis enää tän vuoden puolella. :D Ei onneks mitään sellaisia viitteitä oo ollut, kun supistuksia tulee aika harvoin ja muutenkin olo on hyvä. :)
 
Mulla myös la 27.3. :) Alun pahoinvointia ja kamalaa väsymystä lukuunottamatta menny odotus tähän asti oikein lepposasti :) nyt alkanu vähän hengenahdistusta olla enemmän mut kun astmaatikko oon ni ei ihme kun alkaa keuhkoilla olla vähemmän tilaa, eiköhän tää tästä :)
 
Takaisin
Top