Nuoret odottajat LA 2016

no me ollaan miehen kanssa oltu ens kuussa 8v. yhdessä, niin ei oikeestaan kellekkään tullu kauheen yllätyksenä. :D
Tosin mää nyt oonkin tän keskustelun "mummo". :D
Pelotti muakin kertoa esim. vanhemmilleni ja töissä pomolle. :D Kavereille oli helppo kertoa. :)
 
mua ei pelottanu kertoa kenellekään oikeestaan, ja kaikki ottikin uutisen innoissaan vastaan :) töissä en kylläkään oo vieläkään saanu sanottua vaikka kaikki sen jo varmaan on huomannutkin :D en vaan tiiä miten asian ottais esille..
 
Voi Kiva kun tänne on näin moni nuori tuleva äiti löytänyt :) Itse olen todella yllättänyt miten kaikki ovat suhtautuneet raskauteen, ensin tosin vanhempani järkyttyivät pahasti ja äitini ehdotti aborttia. Pian hekin kuitenkin tottuivat ajatukseen :)
 
Mua jännitti ja pelotti kertoa, mutta kaikki ovat suhtautuneet todella hyvin! :) lukuunottamatta yhtä kaveria, jonka oon kuullu puhuvan pahaa muille... Mutta uskon tämän johtuvan kateudesta enkä jaksa välittää ku oon ite niin onnellinen :D :)
 
Täällä 22v ensiodottaja, vkoja 21+1, ja perjantain rakenneultrassa selvis että prinsessa tulossa :) :Heartred

Ja kaikki suhtautu tosi hyvin vauvauutisiin, minusta on 9vuotiaana tullu ensimmäistä kertaa täti, ja siitä asti oon hoitanu lapsia tosi paljon :) oon tällähetkellä ammattikoulussa, mutta valmistun kuukauen päästä :)
 
Musta tuntuu että molempien suku ja kaverit otti asian paremmin ku me tulevat vanhemmat, me taijettiin järkyttyä eniten :grin mua jännitti kamalasti kertoo kaikille, kun ajattelin että kaikki kauhistelee, että noin nuorena yms. Mutta kommentit oli luokkaa "no johan tätä on ootettukin". Ollaan yhessä oltu jo viitisen vuotta nii ehkä tää oli jo ihan odotettavissa, että lapsiakin alkaa jossain vaiheessa tulla :grin
 
Täälä yks 22v ekakertalainen mamma :) viikkoja 19+0 ja pian toivottavasti kuullaan kumpi on tulossa :) perheet on ottanu asian tosi hyvin, eikä muiltakaan oo tullu kun positiivisista sanottavaa :) kaikki lähipiirissä tosin tietää että oon aina halunnu lapsia nuorena ja miehellä onkin jo yks entuudestaan niin varmaan osasivat odottaa uutisia :D
 
Mä täytin just 25 ja mulla on kyllä ennestään 1v2kk tyttö :shy: Että hänelle haluttiin pieni leikkikaveri hommata :rolleyes: Nyt viikkoja 14+4 :Heartpink Vaikka odotankin toista niin on tää melkeen yhtä jännää nytkin :p
 
Täällä kanssa yksi nuori odottaja. Olen 19v ja nyt menossa rv 13. Kaksi hyvin rankkaa keskenmenoa on takana ja huomenna päästään miehen kanssa moikkaamaan pientämme np-ultraan :) Meitä jännittää niin paljon!!
 
Olen 20-vuotias ensiodottaja Savosta, viikkoja vasta 6+4. :) Viikko nyt miehen kanssa tätä pientä ihmettä ihmetelty ja mieskin todella innoissaan. :Heartred Ihan uus olen myös täällä foorumilla.
 
tervetuloa vaan uusille! :)

meillä on viikon päästä tiistaina äitipolikäynti raskausdiabeteksen takia ja pääsee ultraan katsomaan pikkusta! en malttais odottaa!
kiva myös tietää minkä kokoinen "Papu" on, rakenneultrassa (19+5) oli 290g!
 
Me käytiin kans viime viikolla nt-ultrassa, 53 milliä pitkä otus siellä riehui :Heartred

Onko teillä paljon nuoria äitejä tuttavapiirissä ja jos ei niin mitä kautta olette tutustuneet tai aikoneet tutustua muihin samassa elämäntilanteessa oleviin ~samanikäisiin ihmisiin?
 
mulla on tasan yks (läheinen) kaveri, joka sai kaksoset pari viikkoa sitten. :)
muuten ei oo ketään, johon oisin yhteyksissä ollu viime vuosina enemmän.
Ajattelin mennä johonkin esim. seurakunnan avoimeen kerhoon, jossa tapais muita äitejä. :) myös leikkipuistoja ajattelin hyödyntää!
Lisäksi mm. täällä foorumilla on ollut puhetta tapaamisesta saman alueen äitien kesken. :)
 
Oi en malta odottaa että saa tuntea ensimmäiset liikkeet joskus ♡ viimeset pari viikkoa oon hirveästi kuulostellut että jos jotain tuntuis mutta en oo varma onko ne parit muljahtelut ollu ilmaa vai vaavi :D
 
Takaisin
Top