Nuoret odottajat LA 2016

Täällä yksi ensiodottaja. Ikää 22 v, miehellä 20v. Kesällä mentiin naimisiin, vauvauutisia ei vielä aktiivisesti odoteta, mutta en usko että mikään järkytys läheisimmille tulee olemaan. :) Ei siis kerrota ennen nt ultraa(paitsi mun parasystävä tietää). Viikkoja tällä hetkellä 8+4 ja laskettu aika 9.7., heinävauva siis tulossa:)
 
Meillä la 8.3 :) Hyvin ja melko vähin oirein on päässy, lukuunottamatta alun pahoinvointia. Tällä hetkellä lähinnä koukistelut ja nostelut on raskaita ku maha alkaa ottaa vastaan, muuten oikein hyvin on raskaus edenny. Kovasti jo vauvaa odotellaan, vaikka paljo hankintoja on vielä tekemättä :)
 
lunni, meillekkin heinävauva tulossa! 1.7. LA :)

Meillä on 21.12 ultra! Jes ihanaa! Eipähän tarvitse miettiä joululahjaa tuleville isovanhemmille, kun voi vain antaa kuvan näille :D toinen sisko sai tietää tuolta enoni vaimolta (edellisessä viestissäni mainitsin) vahingossa, joten pikkuvaatteita odotettavissa joululahjaksi.

Oireita ei ole alun yökötyksen jälkeen oikein ollut. Rinnat kipeät ja nälkä vaikkei mikään ruoka maistu..

iinaliisalle tervetuloa! :)
 
Mulla on tiistaina aamusta terveydenhoitjana ja lääkärin aika ja mut kuulemma ultrataan :) Mutta ihmettelen vaan, että miks mulla on niin aikasin se lääkärin aika, oon silloin vasta 6+2 :D Ja yksityiselle on aika varhaisultraan viikon päästä maanantaina ja silloin ollaan 7+1 :3 En jaksais odottaa!
 
Voi ihana lukee teijän alussa olevien jännitystä ja muistella omaa! Nopeesti se aika menee varsinki kymppi viikon jälkeen ja kohta huomaateki olevanne rv30 + jotain! :D tsemppiä ultriin, eiköhän siellä kaikki oo kunnossa! :)
 
Heeippa! Täällä juuri 24 v täyttänyt tamperelainen ensiodottaja. Hurjaa vauhtia menty loppujen lopuks ja en malttais odottaa loppuun asti vaikka suurin osa hankinnoista onkin vielä tekemättä. Mulla rv 24+3, la siis 31.3. Raskaus sujunut hyvin, paitsi että odotan tällä hetkellä lasta yksin.
 
Kivaa että tullut uusia, tervetuloa! :)

- Muokattu ylläpidon toimesta
 
Last edited by a moderator:
Täälläkin nuori ensiodottaja, 20v ja vasta viikko sitten plussattu :)

Tsemppiä kaikille loppurutistuksiin, ensimmäisiin neuvola-aikoihin ja ultriin, ja kaikkeen sille välille :)
 
En muista yhtään oonko tänne aiemmin kirjoittanut mutta täällä 22v esikoisen odottaja Lahden kulmilta. :) ja laitan sulle mamatobe94 spostia, ehdottomasta wa ryhmä kuulostaa hyvältä! :)
 
Hei! Muistetaanhan että Facebook- ja WhatsApp-ryhmät on molemmat kielletyjä foorumilla. Lisätietoa täällä. Jouduin siivoamaan hieman ketjua.
 
Takaisin
Top