Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on puhelin täynnä videoita joissa ei tapahu mittää xD mylläys loppuu aina ko saa kameran esille ja sit turhaan kuvailee muutaman minuutin et jos sattus tulemaan ykskää potku videolle.

Mullakin oli paljon tommosia videoita, mutta oon kyllä myös saanut monet kerrat kuvattua mylläystäkin :)

Eilen oli kontrolliultra jossa todettiin muksun olevan jo lähes kolmikiloinen, kääk! :o Viikkoja tänään 35+1...synnytystapa-arviokin on kohta, samoin uusi kontrolli - must alkoi tuntuu et tää käynnistetään.

Onko se sitten jo kovin iso? :o

Mulla poika oli jo reilusti yli kilon rv36 :D

Onko teille pietty babyshowereita? Millaset oli ja tykkäsitkö? :) jos ei oo oisitko halunnu?
Mua ärsyttää ku iha alkuviikoilla paras kaveri kysy haluanko nää kutsut ja sanoin et en välitä niinkään ku en kovin sosiaalinen oo ja huono tommosissa tilanteissa. Sitte myöhemmin tää kaveri ja muutama muukin vahingossa vihjas siihen suuntaan että nää ois järkänny tämmöset kutsut jne ja tavallaa piti totuttaa itteni et apua hirveesti ihmisiä ja olin henkisesti valmistautunu näihi pippaloihin. Sitte ku tilaisuus niille tuli ja luulin että ne on tuona päivänä nii ei ollutkaa. Ja nyt mua hämmentää se että vaikken niitä halunnu ja pelkäsin nii oonki pettyny että niitä ei ollu xD
Muutettiin siis tänne kauas nuista kamuista yms nii tässä viime viikolla olin käymässä kotipaikkakunnalla ja kaverit oli siihen malliin kyselly et koska tuun ja kauanko oon ja he ties et tuo oli viimene kerta ku käyn siellä ennen lapsen syntymää.
Oon iha hämmentyny näistä tunteista mitä tästä tuli xD

Mun äiti ja yks kaveri järkkäs yllätysvauvajuhlat n.3vk enne la. Siellä oli mun lähimmät kaverit, miehen äiti, sisko ja muutamia mun sukulaisia kuten mun mummo ja täti. Oli hyvää ruokaa ja herkkuja, muutamia leikkejä kuten vauvalotto ja soseide maistelua, sit oli ihania lahjoja tuoneet joita availin siellä. Rennot ja mukavat juhlat kaiken kaikkiaan :)

Mullekkin oli kaveri järkännyt, mutta ei oo oikein mun juttu.. En ois välittänyt vaikkei ois ollutkaan, sanoin miehellekkin aiemmin etten halua mitään semmoisia.. :D

Mutta kiva, että joku ajattelee itseä sillä tavalla. :)

Pidettii tulevan kummitädin kanssa tyttöjen ilta ja samalla sitte hän halus pitää banyshowerit kaksistaa ja syötii ruokia jotka oli vauvan sukupuolen värisiä :) Ja ei siis ollu mitää muuta ku mulla ei tosiaa oo tässä päijät-hämeessä muita ystäviä enää ku miekkonen :D

Mie joskus soitin kelaa ku ostin vaunut yksityiseltä niin sano et joo voi kuhan on maksutodiste.Verkkopankissa maksoin ja tulostin siitä todisteen ja sano että max 500€ korvaa.

Mulle ei kaverit järjestäny babyshowereita vaan kysy multa että miksi et järjestänyt olin vaa vähä et hä eikö kaverit yleensä järjestä niitä :D

Onko tota aloitusviestiä enää päivitelty? :D käyn aina tarkistamassa sieltä, mutta kaikkien tietoja ei löydy :|

Mie joskus soitin kelaa ku ostin vaunut yksityiseltä niin sano et joo voi kuhan on maksutodiste.Verkkopankissa maksoin ja tulostin siitä todisteen ja sano että max 500€ korvaa.

Mulle ei kaverit järjestäny babyshowereita vaan kysy multa että miksi et järjestänyt olin vaa vähä et hä eikö kaverit yleensä järjestä niitä :D

Onks toi 500e siis niiku kaikista vai pelkästää niistä vaunuista? :D

Mut voi lisätä sinne :D Eli : ikä 19 (-96) / Asuinpaikka: Päijät-Häme /Esikoisen La 19.8.2016 /totaalinen yllätys raskaus :D

Mulle ei oo ainakaan vielä babyshowereita pidetty mut oon kyllä saanut vihiä et semmoset on tulossa. Mut KOSKA, en tiedä, nyt kumminkin rv 32+5 :D Eikä meillä vaan kelasta mitään korvauksia saanut kun kysyin >:( kaikki ollaan ite maksettu, ja mies on ainoo töissä käyvä nyt...

En sitö kummosemmin tajunnu kysyä et pelkistä vaunuista vai kaikista ostoksista. Mulla piti hakea sitä erityisavustusta viel synnytyskuluihin ku tuli maksaa 693€... oho oona sulla jännät paikat nyt edessä ! :)

Mulle ei pidetty ekasta babyshowereita mutta oisin kyllä halunnu :( eivät varmaan kaverit tajunnu tai sitte ajattelivat että järjestäisin ite. lisäksi sain opettajaltani kuulla että he olivat luokan kans ostanu vauvalle lahjan ja kortin tehny mutta eipä ne ikinä perille tullut..

Täälä myös kovasti mietin ja kauhistelen tuplien ostoa. Mua houkuttais kovasti bugaboo donkey duot mutta ne on niin järkyttävän kalliit. Muita tuplia en oo vielä ees kyllä vilkuillu. Onko jollakin kokemuksia tai muuten vaan tietoja tuplista?

Mulle ei oo ainakaan vielä babyshowereita pidetty mut oon kyllä saanut vihiä et semmoset on tulossa. Mut KOSKA, en tiedä, nyt kumminkin rv 32+5 :D Eikä meillä vaan kelasta mitään korvauksia saanut kun kysyin >:( kaikki ollaan ite maksettu, ja mies on ainoo töissä käyvä nyt...

Me puhutaan nyt sotilasavutuksen erityisavustuksesta.. :)

Täälä myös kovasti mietin ja kauhistelen tuplien ostoa. Mua houkuttais kovasti bugaboo donkey duot mutta ne on niin järkyttävän kalliit. Muita tuplia en oo vielä ees kyllä vilkuillu. Onko jollakin kokemuksia tai muuten vaan tietoja tuplista?

Munkin pitäisi miettiä tuplia.. En oo vielä yhtään perehtynyt niihin. Millä viikolla oot ja millä ikäerolla sulle tulee lapset? :)

Takaisin