Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onneks olkoon soturiprinsessasta! Toivotaan että pääsette jouluksi kotiin ja vauvalla kaikki hyvin!Pitää tulla teillekin ilmoittamaan, että meidän tyttö syntyi sunnuntaina, viikolla 25+1. Mulla oli hieman kivuliaita supistuksia ja veristä vuotoa. La-aamulla lähdettiin käymään synnärillä, jossa huomattiin, että paikat oli täysin auki. 14 tuntia pystyttiin viivyttämään synnytystä. Tyttö syntyi sitten yhden aikan yöllä. Mitat oli 650g ja 31cm. Hän on nyt teholla ja taistelee, meidän pieni soturiprinsessa :) Mulla on kova luotto siihen, että hän selviää, mutta myös menettämisen pelko. Vaikea katsoa, kun pieni rakas on niin monien letkujen keskellä. Syksy menee sairaalan ja kodin välillä, toiveena olisi päästä jouluksi kotiin. Nyt mennään kuitenkin päivä kerrallaan. Mieli on ollut aika sekainen ja väsynyt viime päivinä. Pikkuhiljaa alkaa käsittää, että musta ei tulekaan tavallisen vauvan vanhempaa marraskuussa, vaan olen nyt ja aina tuon pienen keskosen äiti.
Edit: Luultavasti jään taustailemaan ketjua, ei ole nyt jaksamista ja aikaa kirjoittelulle :)
Mua pelotti koko ajan et kaikki mitä teen on vääri ja tulee km. Mut täs sitä ollaa 35 viikolla ja huoli oli turhaa. Eipäs siihe ite voikkaa vaikuttaa.
Me käytii viime yönä kipeiden säännöllisten suppareitte takia kaksis näytillä. Vauvalla kaikki oli hyvin ja käyrät piirsi tasasia supistuksia mut ei oo viel synnytys lähellä. Vähä sais se viel vähä aikaa olla mut kieltämättä vähä salaa toivoin et ois edenny johonki tää koska olo on iha hirvee ja oon tosi kipiä. :D
Voijuku oon niin kateellinen sulle noista suppareista! :D Mulla tullu vasta ihan pari kipeempää supistusta ja nyt jo 39+4 ja ei merkkiäkää ulostulosta :D Kaipa nämä pikkuset kohta tulee ulos :)