Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli ekassa raskaudessa ekalla kerralla joku harjoittelija muttei sen jälkeen ole ollut :)

Meilläki oli ekalla neuvola käynnillä opiskelija mukana, mut sillon ei tehty mitää mahan kääntövääntö tutkimuksia ni en osannu varautuu tämmösee nytte :D

Mulla oli aika monesti opiskelija mukana. Oli ihan kiva ja hyvin suju sisätutkimukseen asti. Vähän ikävän tuntusta oli ja vielä kun kaikki kopeloinnit tehtiin kahdesti. Sydänäänet oli välillä opiskeljalla hukassa, mutta onneks ne sieltä lopulta löyty.

Millasta teijä loppu raskausaika on ollu? Mulla on nykyää iha koko aja kunnon yökki olo. Ja varsinki syönnin jälkee (ihan sama mitä syö) tulee ole niiku ois vetäny kilon sokeria/karkkia. Iha hirvee ällötys ja oksetus.

Millasta teijä loppu raskausaika on ollu? Mulla on nykyää iha koko aja kunnon yökki olo. Ja varsinki syönnin jälkee (ihan sama mitä syö) tulee ole niiku ois vetäny kilon sokeria/karkkia. Iha hirvee ällötys ja oksetus.

On ollu kamalaa ja kuulostaa sullaki aika kauheelta noi yökötykset :d Onneks ei enää kauaa :-)

Mulla ei pahaa oloa oo enää ollut, alussa oksensin jatkuvasti 16 viikolle asti. Nyt ei oo huonoo oloo kun tosi satunnaisesti, muita oireita kyllä löytyy! :D Jalat turpoo, selkää särkee ja kauheita liitoskipuja.. :( rv 31+2.

Mulla loppu raskaudesta voin huonosti ja oksentelin joka toinen päivä vähintää. Varsinkin salaatista ja puurosta oksensin ni eipä oo tehnyt mieli enää niitä :D

Täällä valvotaan selkäkivun kanssa. Ei kyllä edellisessä raskaudessa ollut ongelmia selän kanssa mutta nyt alaselkää jomottaa inhottavasti eikä uni tuu :/ onko kenelläkään antaa tähän vinkkejä?

Mulla oli raskauden aikana kovat selkä ja lonkkakivut, eikä auttanu mikään, kunnes ostin uuden sängyn paksulla memoryfoam petarilla. Ennenkuin sängyn ostin niin välillä menin sohvalle nukkumaan selkänojatyynyjen päälle.

Mä toivon kovasti tyttöä, haluasin päästä ostelemaan ihania pikkumekkoja! ❤ pojalle on niin vaikee löytää kivoi vaatteita ja haaveilen vaan tyttöjen vaatteista aina kaupassa. :D

Mutta nyt on jotenkin pieni poikaolo.. Toivotaan siis, että oon taas väärässä. :) vaikka toisaalta, pojalle pikkuveli ois aivan ihana! ❤ molemmissa siis puolensa. :)

Ehtiihän sen tytön myöhemminkin hankkimaan.. Tai kaks :)

Jos vois vaikuttaa, ni haluisin seuraavaksi pojalle pikkuveljen ja kolmanneksi pikkusiskon. Mutta yhtälailla kaksi poikaa tai kaksi tyttöä on yhtä tervetulleita ja rakkaita jos vain lisää lapsia meille vielä suodaan :)

Hei kiinnostais tietää kuinka isoissa kämpissä (m2, h?) porukka asuu. Ja kuinka moni henkinen perhe olette :)

Tässä mietiskelen että kumpi meille ois parempi, kaksio vai kolmio kun vauva on syntynyt.

me asutaan kaksiossa jossa on 64,5 neliötä ja oma sauna, että takapihan :) just yänään saatiin tytön huone vihdoinkin valmiiks me siis nukutaan olkkarissa :) onhan tää vähän jo ahdas, mutta kokoajan yritän keksiä erilaisia tilansäästämis keinoja :D ihmettelen kyllä todella jos tässä kaksosten synnyttä viellä meinattiin semmonen 3 vuotta asua :) mutta meille tämä on hyvä ratkaisu saadaa säästettyä tosi paljon omakotitaloa varten :)

Meillä noin 60 neliöä ja kaksio. Ei oo omaa saunaa ja vessa on tosi pieni. Nukutaan kaikki samassa huoneessa ja hyvin mahdutaan. Tässä on tosi iso olohuone ja onkin jaettu siitä sohvalla pieni "työhuone" eli sielä on työpöytä. Tässä on myös erillinen aika soppelin kokoinen keittiö :) ja kerrostaloasunto kyseessä

Meillä on 86 neliöinen kolmio omakotitalo isolla pihalla järven rannalla. Alussa nukutaan kaikki samassa huoneessa ja nyt ylimääräinen huone on vierashuoneena, myöhemmin lapsen huoneeksi. Hyvästi on tilaa ja melkeen jopa turhanki rauhallisella paikalla ku läheinen naapuri on kilsan päässä :D vuokralla siis asutaan.

N.160 neliöinen okt, 4mh. Ja tosiaan minä, mies, poika ja 2 koiraa asustellaan täällä.

57 neliöinen kaksio, pitää ennen kakkosen syntymää muuttaa isompaan asuntoon! :D
Harmi sinänsä, kun meilläkin oli toiveena säästää omakotitaloon ja tää on just edullinen + alueella mistä tykkään! :(

E: minä, mies, poika asustellaan tässä!

Takaisin