Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi vitsit itellä vielä puolet raskaudesta odotettavana että pääsen synnyttämään! Jännittää hirmusti youngmaman synnytys ❤ Aah en kestä!

Onnea pienitimantti <3 Nyt tämä puolisokeakin näkee ihan selkeän viivan:hilarious:

Ja tsemppiä youngmama!! Oottelen, että tuut kertomaan uutisia :) Mäki haluan jo vauvan syliin.. Vielä melkee neljä kuukautta :eek:

Olikohan tästä jo puhetta? Ootteko te kaikki ottanu / aiotteko ottaa äitiyspakkauksen? :)

Mää otin esikolle mutta ehkä seuraavalle en kun pakkauksen tuotteet löytyy jo, riippuu vähän. :) tykkäsin oman vuoden kuoseista ja pari juttua on ollu ihan järkky hyviä ja käytännöllisiä, esim. purulelu, makuupussi, lakanat, liivinsuojat, lanoliini ja paketti meillä oli vauvalla makuukoppana kotona ja reissussa tosi pitkään, siihenhän tulee pakkauksessa oma patjakin. :)
vaatteet oli ihan ok, ja kyllä niitä käytettiin, mutta kyllähän niitä tosiaan saa ihan hyvään hintaan esim. kirppareilta jos ei tarvi olla uusia. :9

Me otettiin esikoiselle pakkaus ja otetaan varmaan muillekkin. Harmittaa jos tämän vuoden pakkauksen saa kun paketti on sit sama kuin esikoisellakin :confused: ja on mielestäni aika poikamaisia osa vaatteista, että en tiedä tulisko tytöllä käytettyä? Mutta makuupussi oli kyllä ihana :woot:

Marsupilami minkä ikänen sulla olikaan esikoinen? :) miten muistelin että meillä ois samoja ikiä, ja minä ainakin sain 2015 vuoden paketin :)

Me otettiin esikoiselle pakkaus ja otetaan varmaan muillekkin. Harmittaa jos tämän vuoden pakkauksen saa kun paketti on sit sama kuin esikoisellakin :confused: ja on mielestäni aika poikamaisia osa vaatteista, että en tiedä tulisko tytöllä käytettyä? Mutta makuupussi oli kyllä ihana :woot:

Makuupussi ja pussilakana olivat munkin suosikkeja! ❤ niitten takia en kyllä pakkausta ota, hah. :D

E: mullakin on 2015 vuoden äp. Oli mun mielestä pääosin paljon kivempi, vaikka ei sieltäkään oikein päässyt kovaan käyttöön muuta kun makuupussi ja lakanat..

2016-07-31_19.26.12.jpg

ei taida olla tulossa meille huhtivauvaa... kp 29 :sad001 ihan ku oisin hetken taas siinä nähny jonkun mutta haalistu mielestäni pois.

maksimissaan sen 28 päivää :oops: epäilen että joku häiriö tässä kierrossa on ollu kun yks ainoo testi näytti haaleen plussan jonka jälkeen epäselviä negoja ja nyt tämä taas.

Itse haluan ottaa yhden pakkauksen ja kaks rahana, koska joudutaan tuplikset ostaa ja vaikka ostan käytettynä ne ei oo halpoja :) ja kun mulla on se 2015 äp niin siitä saan toiselle nuo pussukat ja talvihaalarit käyttöön ja sit uudesta pakkauksesta toiselle :) minulla on jotenkin voimistunut tunne että kaksi poikaa siellä on <3

maksimissaan sen 28 päivää :oops: epäilen että joku häiriö tässä kierrossa on ollu kun yks ainoo testi näytti haaleen plussan jonka jälkeen epäselviä negoja ja nyt tämä taas.

Hmm :|

töihin pitäs palata viikon päästä ja siellä pitäs tietää onko raskaana vai ei kun teen töitä labrassa ja käsittelen teratogeenisiä aineita. :nailbiting:

Mies pääs eilen ekaa kertaa tuntemaan vauvan potkut! Aikasemmin vaan nähnyt videolta pikkusen riehuntaa. Tää pien sit päätti oikee näyttää kunnolla omia voimiaan isille ja potki samaan kohtaan lähemmäs 10 kertaa kovalla voimalla että mäkin oikeen säikähdin :D Voi tuota pientä rakkautta! ❤

Mä voisin koittaa aktivoitua tässä kirjottelussakin. Oon kyllä joka päivä foorumia lueskellu, mutta kirjottaminen jää aina vähän vaiheeseen kun ajatus karkaa.

Täällä menossa yk 4, dpo 10 ja illasta hetken mielijohteesta tehdyssä testissä hailakka haamu. Ainoona oireena kolmatta päivää kestänyt jatkuva nälkä.

Otettiin ekasta äitiyspakkaus mutta toiste en ota. Makuupussi ja pyjama varmaan eniten ollut käytössä ja ihan pikkusena ne kietasubodyt oli kyllä käteviä. Nii joo ja se patjan kosteussuoja on osottautunu hyödylliseksi. Vaatteita ei hirveemmin pakkauksesta käytetty kun vauvan vaatteita saa käytettynä melko edullisesti. Hamstrasin niitä jopa liikaa, etenkin pieniä kokoja. Paljon jäi käyttämättä ja osa lahjaks saaduista vaatteista ehti olla sen kerran päällä.

Takaisin