Mä ainakin erotan jotain siitä! :) väristä tai muusta en osaa sanoa, mutta viiva näkyy! Uutta testiä vaan 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja mulla oli aluks samanlainen viiva tästä raskaudesta!Sit ootin kaks päivää ja oliki jo selkee viiva!
Pienitimantti, kyllä tos joku viiva näkyy mutta en osa sano onko vaan viivan paikka. Ylihuomenna VIIMMEISTÄÄN testaan uudelleenmutta jos sulla testejä on niin testaa huomen aamulla? :)

Itse olisin varmaan mennyt jos olisi ollut tarvetta kun ei ollut mitään oireita että synnytys alkaisi. Mutta jos olisi edes joskus supistellut tai muita tuntemuksia ollut niin en kyllä monen tunnin ajo matkan päähän olisi lähtenyt. Ehkä. En tiedä![]()
Mäkin olisin varmasti lähtenyt, jos olisi tarvinnut! Ensisynnyttäjillä muutenkin menee vissiin useinkin yli lasketun ajan. :)
Varsinkin, kun on noin lyhkänen matka! Milloin sun miehellä on vala, tai siis mones päivä? :D
Ja mua supisteli tooosi monta viikkoa ennen kun edes synnytin.. :) että uskaltaisin siitä huolimatta lähteä!![]()
Neuvolassa sano kanssa et menee yleensä yli lasketun ajan :D
19.8 on sen vala :D Se oisiki ku valasta suoraa synnärille :D ois ainaki ikimuistonen päivä :D