Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä ainakin erotan jotain siitä! :) väristä tai muusta en osaa sanoa, mutta viiva näkyy! Uutta testiä vaan ;)

Hmmm koskakohan sit uskaltais seuraavan kerran testata :-D voiko toi (ehkä) viiva haalistua vuorokauden aikana et tänä iltana ois selkeempi :-D

Jännittää kamalasti, oon näitä testejä tehny vaik kui monta ja ikinä ei oo tommost viivaa tullu minkä nään tossa :-o

Pienitimantti, kyllä tos joku viiva näkyy mutta en osa sano onko vaan viivan paikka. Ylihuomenna VIIMMEISTÄÄN testaan uudelleen :grin mutta jos sulla testejä on niin testaa huomen aamulla? :)

Pienitimantti, kyllä tos joku viiva näkyy mutta en osa sano onko vaan viivan paikka. Ylihuomenna VIIMMEISTÄÄN testaan uudelleen :grin mutta jos sulla testejä on niin testaa huomen aamulla? :)

Joo testaan aamulla!! :-)
Olin malttamaton ja testasin äsken rfsulla, anto negatiivisen. Mutta siitä on niin paljon kuullut muutenkin huonoa joten en luota siihen!

Oi pienitimantti toivottavasti tärppää!! :)

Ootteko hei muuten te joilla jo lapsia on ni laskettunaaikana tai niiku sinä päivänä ni käyny vielä jossai kauempana? :D Meillä ois miekkosen valapäivä just samana päivänä ja haluisin kovasti mennä mut en oikee tiiä uskaltaako jos vaikka alkaaki synnytys siellä :rolleyes:

Itse olisin varmaan mennyt jos olisi ollut tarvetta kun ei ollut mitään oireita että synnytys alkaisi. Mutta jos olisi edes joskus supistellut tai muita tuntemuksia ollut niin en kyllä monen tunnin ajo matkan päähän olisi lähtenyt. Ehkä. En tiedä :hilarious:

Itse olisin varmaan mennyt jos olisi ollut tarvetta kun ei ollut mitään oireita että synnytys alkaisi. Mutta jos olisi edes joskus supistellut tai muita tuntemuksia ollut niin en kyllä monen tunnin ajo matkan päähän olisi lähtenyt. Ehkä. En tiedä :hilarious:

Niino tääki on just et ku on ollu niit harjotus supistuksia mut ei yhtää kivuliasta sellasta :D Ja ku ei hämeenlinnasta ajais ku sen tunnin mut ääää hmph :confused:

No ei oo paha jos tunnin ajo matka :) meiltä on kotoa sairaalaan tunnin matka sairaalaan. Ensisynnyttäjällä muutenkin synnytys etenee yleensä hitaammin.

No meillä poika päätti syntyä tasan laskettuna ni ei ollu tarvetta lähteä mihikää :grin:grin mutta jos näin ei ois ollu ni vois olla että olojen mukaan oisin menny.

Mäkin olisin varmasti lähtenyt, jos olisi tarvinnut! Ensisynnyttäjillä muutenkin menee vissiin useinkin yli lasketun ajan. :)

Varsinkin, kun on noin lyhkänen matka! Milloin sun miehellä on vala, tai siis mones päivä? :D

Ja mua supisteli tooosi monta viikkoa ennen kun edes synnytin.. :) että uskaltaisin siitä huolimatta lähteä! :p

Mäkin olisin varmasti lähtenyt, jos olisi tarvinnut! Ensisynnyttäjillä muutenkin menee vissiin useinkin yli lasketun ajan. :)

Varsinkin, kun on noin lyhkänen matka! Milloin sun miehellä on vala, tai siis mones päivä? :D

Ja mua supisteli tooosi monta viikkoa ennen kun edes synnytin.. :) että uskaltaisin siitä huolimatta lähteä! :p

Neuvolassa sano kanssa et menee yleensä yli lasketun ajan :D

19.8 on sen vala :D Se oisiki ku valasta suoraa synnärille :D ois ainaki ikimuistonen päivä :D

kyllä varmaan se tunnin matka uskaltaa ku heti lähtee jos tuntemuksia tulee eikä sinnittele. :) Tosin ite oisin synnyttäny autoon jos niin pitkää ois menny :D

Pienitimantti kyllä mää nään haamun siellä!

kp28 eikä menkkoja näy. Pari kipeää repaisua tuntunu tänään. :O aamun testi kuitenkin nega, en kerenny kuvata kun yhä reissataan. :) huomenna kuvaan aamulla ellei täti saavu yöllä!

Neuvolassa sano kanssa et menee yleensä yli lasketun ajan :D

19.8 on sen vala :D Se oisiki ku valasta suoraa synnärille :D ois ainaki ikimuistonen päivä :D

Mun miehellä on samana päivänä! :) etsin sieltä katseellani sitten maha pystyssä olevaa naista :cool:

Pienitimantti, mä en valitettavasti nää tossa testissä ainakaan mitään väriä. Mutta tee huomenna uus testi, jospa siinä näkyis paremmin :)

Takaisin