Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Terkkuja phks:stä! Vaava ollu ihan hiljaa eikä oo liikkunu ni tultii käymää tarkistuksessa :) Alkanu tulee jo supistuksiaki et ei varmaa mee enää kauaa että syntyy! Jännittää huimasti! Huomenna ois pelkopoli aika et toivottavasti siihen saakka pysyis vielä masussa :D

Ja kurjaa että ne menkat alko! Ens kierrossa sitte toivottavasti tärppää teillä kaikilla yrittäjillä! ☺ Voimia Julia97 toivottavadti tyttö paranee pian ja vaavit voi hyvin❤❤

Mä vuodan ku viimestä päivää :o oon vuosikaudet käyttäny normal tamppooneja menkkojen ajan, mut äsken ku heräsin nii oli tullu yöllä kaikki läpi. Kauhee sotku. Maha on ihan törkeen kipee :s
Oiskohan voinu olla km? Vai voiko ees olla tässä vaiheessa ku en oo testannukkaan :o

Kyllähän se voi olla km, olihan sulla jo aika myöhässä menkatkin? Mutta eipä sitä voi varmaksi sanoa.

No tää oli jo arvattavissa! Nyt se tauti on minnuun tulossa :( no onneks ens vklp miehellä alkaa loma niin sit jos oltas kaikki terveinä ja nautittas yhdestä olosta vielä kun meitä on kolme <3:)

Terkkuja phks:stä! Vaava ollu ihan hiljaa eikä oo liikkunu ni tultii käymää tarkistuksessa :) Alkanu tulee jo supistuksiaki et ei varmaa mee enää kauaa että syntyy! Jännittää huimasti! Huomenna ois pelkopoli aika et toivottavasti siihen saakka pysyis vielä masussa :D

Jee tsemppii loppu odotukseen, mitkä viikot sulla on? Ja ootko hyvillä mielin menossa päksii synnyttämään? :)

Yh.. En mä haluais ajatella et ois menny kesken :( tietenki se käy järkeenki ku olihan ne menkat tosiaan aika reippaasti myöhässä. Ehkä onni että en ehtiny testata vielä, ois tullu vaan pahempi mieli jos ois plussannukki. Mut pitääkö mennä käymään lääkärissä jos epäilee keskenmenoa?

Julia97 paranemisia :)

Yh.. En mä haluais ajatella et ois menny kesken :( tietenki se käy järkeenki ku olihan ne menkat tosiaan aika reippaasti myöhässä. Ehkä onni että en ehtiny testata vielä, ois tullu vaan pahempi mieli jos ois plussannukki. Mut pitääkö mennä käymään lääkärissä jos epäilee keskenmenoa?

Julia97 paranemisia :)

Mä tekisin sun tapauksessa vielä sen testin et onks sun vereesä hcg'tä ja jos on niin lääkäriin soitto :/

Sadelmiina pahottelut! :( aivan varhasen vaiheen km:t on toosi yleisiä, ei niitä monesti naiset tiedäkkään kun niin varhoin menevät. Että onhan se mahdollista!

Oonaa tsemppiä loppurutistukseen, kohta se nyytti on täällä <3 mulla pari viimestä päivää piti itellä tehä liikeseurantaa kun tuntu että niin vähän liikku, mut synnytystähän se vain enteili :)

Ja täällä se onkin vasta tänään kp 25, laskin eilen väärin ja olipas kauheeta palata ajatuksissa yksi päivä taaksepäin :shifty: Aikasenpiin oloihin nähen nyt on outo olo,mulla tuli eilen tosi paha olo ja aamupöydässä melkeen örkki lensi! Imetys on ihan tosi tuskasta. Vielä vähän toiveet nostaa päätään :rolleyes: hajuaistin muutos vain puuttuu selkeenä oireena viimeraskauteen nähen vaikka oon koittanu nuuskutella josko kaikki haisis pahalle :angel1

Jee tsemppii loppu odotukseen, mitkä viikot sulla on? Ja ootko hyvillä mielin menossa päksii synnyttämään? :)

36+6 nytte tänää :) Ja no hmm pelottaa ja ahistaa koko synnytys ni en oikee tiiä :D Ainaki tuo yöllinen kätilö ja lääkäri oli kivoja et sen puolesta on kyllä kiva mennä mut no sen näkee sit tän pelkopolin jälkee et miten edetää :)

Sadelmiina pahottelut! :( aivan varhasen vaiheen km:t on toosi yleisiä, ei niitä monesti naiset tiedäkkään kun niin varhoin menevät. Että onhan se mahdollista!

Oonaa tsemppiä loppurutistukseen, kohta se nyytti on täällä <3 mulla pari viimestä päivää piti itellä tehä liikeseurantaa kun tuntu että niin vähän liikku, mut synnytystähän se vain enteili :)

Hui! Toivottavast tää nyt pysyis masussa vielä hetken edes, on kyllä nyt aamunki ollu tosi hiljanen :O Ja kiitos tuntuu että tsemppiä tarvitaanki :)

36+6 nytte tänää :) Ja no hmm pelottaa ja ahistaa koko synnytys ni en oikee tiiä :D Ainaki tuo yöllinen kätilö ja lääkäri oli kivoja et sen puolesta on kyllä kiva mennä mut no sen näkee sit tän pelkopolin jälkee et miten edetää :)

Hyvin se menee, mua pelotti ihan sikana mennä päksiin synnyttämään, kun olin lukenut ja kuullut vaan huonoa siitä.. Mutta lähes kaikki hoitajat olivat mukavia, sekä synnytysosastolle, että synnyttäneidenosastolla. :)

Synnytys meni muuten persuksilleen, mutta siitä ei voi sairaalaa tai henkilökuntaa syyttää. :)

Ai niin, muakin pelotti ihan sikana synnytys. Pahin pelko oli eppari ja se jouduttiin tekemään, mutta hyvä niin, koska toivuin siitä tosi nopsaa, eikä se ollutkaan paha. Kuvittelin sitä paljon pahemmaksi mitä todellisuudessa oli! Eli jos sitä jännäät, niin turhaa! Tiedän, tuskin lohduttaa. :(

Mymlan voisko mulle tännekkin tietoihin päivittää että kaksoset tulossa LA 26.1.2017 kiitos jo etukäteen:)
ja apua tää on epäreilua, että jotkut jo synnyttää mäkin haluan ! :D (oon varmaan outo ihminen ) ainut että nyt jännittää siksi kun kaksi pitäisi jaksaa synnyttää jos kaikki menee hyvin ! tällä hetkellä sektio pelottaa se olisi viimeinen asia mihin itse haluaisin :/

Ehkä siksi uskallan uudelleen synnyttää kun omasta mielestä viime synnytys meni hyvin vaikka kokonais kestoltaan oli 9H 41min,mutta ponnistus ei kestänyt kun 14min joka tuntu 4 min :D ja vaikka mulle eppari tehtiin niin se ei ollut ollenkaan kipeä ja sain rauhassa keskittyä vauvan kanssa olemiseen<3

Oonaa toivotaan, sais vielä vähän kasvaa :) kyllä ne liikkeet väheni jo aiemminkin ku ei vauva mahtunu enää mellestään, pari viimestä päivää vaan oli että tuntu ettei liikukkaan enää :) hyvin kuiten jakseli

Takaisin