Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on aivan maha sekaisin, just niin kuin menkkojen aikaan :sad001 ja on jotenkin haikee ja tympeä olotila, taitaa vaan kummiskin ne menkat tehdä tulojansa? o_O
Onneks saan teille kirjoitella näitä juttuja, miehellä menis ihan hermo jos näin jaarittelisin ääneen :hilarious: tai mistä minä tiedän meneekö teilläkin, mutta ette ainakaan ole valittanut :laughing002

Mitäs teidän torstai päivään kuuluu? :)
Eipä mitään ihmeellistä. Ulkona oltiin pojan kans klo11 ja oli niin kuuma että tuntui että kaikki voimat meni ulkoillessa :p tunnin päikkärit nukuttii sen jälkeen ja tuntui väsymys vaan kasvavan. Jospa sitä pian joisi kupin kahvia :rolleyes:

Me mentiin mun porukoille tytönkaa ja paistettiin lettuja :) sen jäljee tyttö päiväunille ja ite rupesin lukee enkun yo uusintaan. Ärsyttää vähän et en nykysin kerkee nukkua päikkäreitä kun pakko lukea niin oon illasta ihan kauheen väsyny ja kiukkunen ...

Just tulin lastenhoitokeikalta kotiin. Tylsää yksinään, mies tulee mökiltä vasta lauantaina :/

Tänään oikeesti kauhistuin ku satuin vilkasemaan peiliin mahaa. "Onko se jo noin iso? Ei mulla voi olla tollasta mahaa" Muistan kun vasta haaveilin vauvamahasta ja pullistelin peilin eessä :hilarious: Ja nyt sitä ei saa piiloon vaikka yrittäiskin:joyful:

22+5 tänään

Voi olla että oon :eek: pitäis itekkin tilata niitä testejä, tulis vähän halvemmaksi kun kaupasta aina ostaa. Oon himotestailija :D
Ja sitä halvemaksi tulee mitä enemän ostaa kerralla. Sitten kummiskin kun ostaa 20kpl rtestejä niin heti ekalla tulee plussa! Ja loput jää käyttämättä :joyful:

Apua! Mun siskoon tyttö (8.5v) tulee viikonloppuna yö kylään. Ennen oli paljonkin mulla hoidossa mutta nyt on pitkä tauko ollut enkä yhtään tiedä mitä tuon ikäisen kans pitää tehdä että se viihtyy?? :eek: ja kummiskin on toi vajaa 1v pyörimäs jalois. Mitä kivaa me keksittäis? :wideyed:

Ei se vielä oo isokaa tuossa vaihees äiti96 ;) määki suurinpiirtein plussaamisen jälkee jo pullistelin ylpiänä mahaa, sit 20 viikolla laitoin instaa kuvan ku mulla oli "iso" maha, nyt ku katon sitä kuvaa ja vertaan tähä nykysee nii tuntuu et huhhuh. Oon ollu heti nii innokas xD nyt siis rv 31+1

Mulla on ollu kunnon touhu päivä, oon siivonnu hullun lailla, ei uskos musta. Välttelen siivoamista viimeseen asti. Piti jopa ikkunoita pestä ja verhoja vaihtaa

Ei se vielä oo isokaa tuossa vaihees äiti96 ;) määki suurinpiirtein plussaamisen jälkee jo pullistelin ylpiänä mahaa, sit 20 viikolla laitoin instaa kuvan ku mulla oli "iso" maha, nyt ku katon sitä kuvaa ja vertaan tähä nykysee nii tuntuu et huhhuh. Oon ollu heti nii innokas xD nyt siis rv 31+1

Mulla on ollu kunnon touhu päivä, oon siivonnu hullun lailla, ei uskos musta. Välttelen siivoamista viimeseen asti. Piti jopa ikkunoita pestä ja verhoja vaihtaa
No joo XD Mut ei enää näytä niin paljo siltä, että oon syöny vaan pitsaa ja pullaa ja jatkanu sitä vähintään puoli vuotta :D

Mulla on aina ollut vähän pömppö vatsa ja mielestäni näyttänyt siltä että olen raskaana. Kyllähän oli kivaa kun oli raskaana niin vatsalla oli täys lupa näyttää siltä :D mielestäni mulla oli kumminkin aika pieni maha raskaudessa, en edes aina huomannut sitä, mutta nyt kun katselee kuvia niin olihan se aika iso :rolleyes:

No joo XD Mut ei enää näytä niin paljo siltä, että oon syöny vaan pitsaa ja pullaa ja jatkanu sitä vähintään puoli vuotta :D

Haha xD määki kyselin äitiltä yks päivä ko oltii rannalla että kai tää mun maha näyttää vauvamahalta eikä siltä et ois herkut maistunu liianki hyvin. Vastas vaa että eipä tosta voi erehtyä kukaan.

Heittäydyin sohvalle et nyt voin hetken ottaa rauhassa, empäs muistanu et kui kipiäksi tulee ko jotai tekee. Tuntuu ettei pääse sohvalta ylös ku iskias tuli nii kipiäksi. Yö tulee olemaan yhtä tuskaa mulla on iskias vaivannu melkee 15 viikolta asti. Ja varsinki ku koulus viel oli ja seisomatyötä melkee koko loppuaika nii tuntu et itkua piti illalla vääntää ku halus asentoa vaihtaa sängyssä.

Näin tukilasta ja oon metsästäny pokemoneja. Siis ei herranjumala miten voi olla koukuttava peli ??? Viikossa tallannu melki 50km :D Onko teistä moni muu hurahtanut tohon peliin? :D Isiki sano et soitan sille vielä jostai pokemon metsästä et lähtee viemää mua synnyttää :D Kärvistelen samalla ikävää ku miekkonen ilmotti ettei tuukkaan ens viikolla lomille vaan vasta 5.8 :(

Mäki pelaan pokemon go:ta! Pikkuveli tulee aamulla mun luo ja lähetää jahtiin. :D

Oonaa tuleeko sun mies tänä vklp lomille? :)

Marsupilami, mulla oli juuri 9v sisko lomalla täällä kaupungissa. Tykkäs jo siitä kun pääsi ihmettelemään kaupunkia ja torille. Ois myös uimassa halunnut käydä mutta ei keritty. Hän on vähän ujompi ja hiljainen, joten viihtyi hyvin kun käytiin kirjastosta lainaamassa lukemista ja myös pojan kanssa leikki :) käytiin myös frisbeegolf radalla leikkimielisesti heittelemässä :) Nämä ei ehkä toimi jos tyttö on kaupungista ja kaupunki on tuttua :D sillon vois olla piknik tai eväsretki johonkin läheiseen metsään kiva juttu :) Jos vaan on paikkoja mihin kärryn kanssa pääsee :)

Mini kaupungissa asutaan koko suku, että maiseman vaihdos ei ole kovinkaan suurta :D uimassa voisi kyllä käydä jos sitä itsekkin uskaltais :p

Takaisin