Nassutin, ootko vahingossa painanut "lopeta ketjun seuraaminen"?
Ei tullut tänään testejä :/
Ei tullut tänään testejä :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tai mistä minä tiedän meneekö teilläkin, mutta ette ainakaan ole valittanut 
Jos nyt kovin tylsistyt, me kyllä lähdetään poitsun kanssa vaikka
kahville! :D
Eipä mitään ihmeellistä. Ulkona oltiin pojan kans klo11 ja oli niin kuuma että tuntui että kaikki voimat meni ulkoillessaMitäs teidän torstai päivään kuuluu? :)
Mitäs teidän torstai päivään kuuluu? :)
Ja nyt sitä ei saa piiloon vaikka yrittäiskin
Ja sitä halvemaksi tulee mitä enemän ostaa kerralla. Sitten kummiskin kun ostaa 20kpl rtestejä niin heti ekalla tulee plussa! Ja loput jää käyttämättäVoi olla että oonpitäis itekkin tilata niitä testejä, tulis vähän halvemmaksi kun kaupasta aina ostaa. Oon himotestailija :D

No joo XD Mut ei enää näytä niin paljo siltä, että oon syöny vaan pitsaa ja pullaa ja jatkanu sitä vähintään puoli vuotta :DEi se vielä oo isokaa tuossa vaihees äiti96määki suurinpiirtein plussaamisen jälkee jo pullistelin ylpiänä mahaa, sit 20 viikolla laitoin instaa kuvan ku mulla oli "iso" maha, nyt ku katon sitä kuvaa ja vertaan tähä nykysee nii tuntuu et huhhuh. Oon ollu heti nii innokas xD nyt siis rv 31+1
Mulla on ollu kunnon touhu päivä, oon siivonnu hullun lailla, ei uskos musta. Välttelen siivoamista viimeseen asti. Piti jopa ikkunoita pestä ja verhoja vaihtaa
No joo XD Mut ei enää näytä niin paljo siltä, että oon syöny vaan pitsaa ja pullaa ja jatkanu sitä vähintään puoli vuotta :D