Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nuo huonot olot on kyllä kamalia itse kärsein viikot 8-14 pahoinvoinnista ja väsymyksestä. Nukkua voin edelleen ongelmitta niin paljon kun haluan mutta ei tule aikaisin illalla enää pahaa väsymystä vaan jaksan taas valvoa :p

Ekat 3kk oksensin ja nyt tähän saakka on sattunu joka paikkaa :D et en oo kauheesti nauttinu raskaudesta :D onneks tää on kohta ohi! Ja onhan tää yksinäistä ku mies on intissä ja ei oikee kavereita oo. Ja armeija korvaa koko vuokran jos lapsi syntyy palveluksen aikana ja mies saa 12päivää isyyslomaa :D Tää foorumi on kyllä ihan huippu! Ootte kaikki tosi mukavia ja tänne on kiva kirjotella aiheesta ku aiheesta :)

Ekat 3kk oksensin ja nyt tähän saakka on sattunu joka paikkaa :D et en oo kauheesti nauttinu raskaudesta :D onneks tää on kohta ohi! Ja onhan tää yksinäistä ku mies on intissä ja ei oikee kavereita oo. Ja armeija korvaa koko vuokran jos lapsi syntyy palveluksen aikana ja mies saa 12päivää isyyslomaa :D Tää foorumi on kyllä ihan huippu! Ootte kaikki tosi mukavia ja tänne on kiva kirjotella aiheesta ku aiheesta :)

Jos nyt kovin tylsistyt, me kyllä lähdetään poitsun kanssa vaikka
kahville! :D

Miten tää raskaus vetää mut jo nyt tähän kuntoon :D Tultiin siskon kanssa shoppailee ja yhessä kaupassa kerkesin käymää kunnes oli pakko päästä istumaa :D

Muuton jälkeen ei mullakaan oikein ketään tuttuja ole tässä lähellä. Välillä se ajaa itkemään ku on niin yksinäinen mutta tiiän että syksyllä tänne muuttaa kavereita opiskelemaan niin ehkä sitten edes joskus näkisi tuttuja kasvoja. Nyt miehen kanssa mietitty että kuka vois hoitaa poikaa kun mennään ens viikolla ultraan, mutta ei kyllä ketään tuttua ole jota vois kysyä. Pelkään pyytää tuntematonta ku pian kuitenkin tekee pojalle jotain pahaa.

Tääläkään ei vielä ole pystynyt nauttimaan pahoinvoinnin takia. Nyt ollut useamman päivän "keskikovia" mahakipuja. Onko muilla ollut tai jotain tietoa mahakivusta? Eilen mietin jo että onko mennyt kesken, mutta saatiin pienen syke kuulumaan kotidopplerilla <3

Täällä tosiaan huomenna alkaa 18.raskausviikko ja vähänkin kun rasitan itteeni maha menee kivikovaks ja sattuu :(

Kurjaa mymlan :sad001 yritä olla liikaa rehkimättä jos vaan mahdollista!

Tuleekohan tänään mun rtestit kun tiistai iltana tilasin o_O vois huomenna jo testailla jos tulee :rolleyes: huomenna olisi kp 25/28. Tänään vähän tuntunut siltä että oon vaan kuvitellut kaiken, kun tänään ei mitään tuntemuksia. No olishan se ihme jos näillä talletteluilla olisi tärpännyt, kun kerrat on ihan yhdellä kädellä laskettavissa ja mikään kerta ei varmaan oviksen kans törmännyt.

Mymlan sulla taitaa olla harjotussupistuksia? Mulla tuota kipua on ehkä eniten levossa :o no toivotaan että ois vaan jotain kasvukipuja kun kohtu venyy :)

Täällä tosiaan huomenna alkaa 18.raskausviikko ja vähänkin kun rasitan itteeni maha menee kivikovaks ja sattuu :(

Kannattaa mainita neuvolassa. Mä pääsin ultraan ja sisätutkimukseen sillon rv20+ kun supisteli... Ei oo meinaa hyvä jos paikat lähtee aukee niin aikaisin.

Kurjaa mymlan :sad001 yritä olla liikaa rehkimättä jos vaan mahdollista!

Tuleekohan tänään mun rtestit kun tiistai iltana tilasin o_O vois huomenna jo testailla jos tulee :rolleyes: huomenna olisi kp 25/28. Tänään vähän tuntunut siltä että oon vaan kuvitellut kaiken, kun tänään ei mitään tuntemuksia. No olishan se ihme jos näillä talletteluilla olisi tärpännyt, kun kerrat on ihan yhdellä kädellä laskettavissa ja mikään kerta ei varmaan oviksen kans törmännyt.

Mistä tilasit ne? :)

Meilläki oli alkuun hankalaa kun mää olin haaveillu lapsesta jo tosu kauan ja mies ei tavallaan ollut tottunut heti ajatukseen niin huomas että hän joskus vältteli pusuttelua pidemmälle menoa :dead: sit tavallaa jätettii asia ajatusasteelle ja lupasin olla höpöttämättä jatkuvasti vauvoista yms. Yhen ison riidan päätteeksi sovittii sit oikee urakalla ja luulen et sillo tärppäs xD

Kannattaa mainita neuvolassa. Mä pääsin ultraan ja sisätutkimukseen sillon rv20+ kun supisteli... Ei oo meinaa hyvä jos paikat lähtee aukee niin aikaisin.

Joo pitääki sanoo joko ru'ssa kolmen viikon päästä lääkärille tai soittaa neuvolaan ja kertoa :/

Mekään ei kyl tässä kierrossa olla oltu kovin aktiivisesti pupuiltu, eikä kyllä aikasemmissakaan niin ahkeraan kun mies nyt vähän jänistää. Harmittaa kyllä hirveesti kun mä niin sitä lasta haluisin. Mutta voi olla että on käyny tuuri ja menkat ei ilmestykkään :)

Onnistuisko pupuilut jos se luulis että et pupuile sen kaa vaan että tärppäis vaan himosta?

Muuten pari hyvää vinkkiä vauvaa ajatellen, näistä on meille ollut paljon apua :) ensimmäisen täältä foorumilta luin ja se on valkoinen kohina/white noise. Tämä edelleenki toisinaan toimii, ennen toimi oikeastaan aina jos poika oli väsyny mutta ei rauhottunut ja itki vain niin kun kohinan laittoi päälle niin alle minuutissa rauhottui. Toinen on miehen isältä saatu vinkki joka toimi enemmän pikkuvauva aikana. Eli jos pieni herää kesken unien niin silittää otsalta nenänvarteen, ylhäältä alaspäin. Tämä usein toimi ja poika nukahti uudelleen, myös nukahtamisessa auttoi :) Tuo valkoinen kohina toimii varmaan samalla tavalla mitä imuri tai juokseva vesi mutta suosittelen kyllä kokeilemaan :) jos muillakin on jotain hyviä vinkkejä niin ois kiva kerätä niitä talteen :)

Soitin neuvolaan ja sanoivat vaan että pitää ottaa vähän rauhallisemmin :D Ja kuulemma kohtu kasvaa nyt hurjaa vauhtia niin saattaa sekin tehdä osuutensa.

Takaisin