Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikä lie bugi mun puhelimessa, kun lähetti ton eilisen viestin kolmesti.

Oon nyt viime viikon miettiny, että onko meillä tosiaan "rahaa" uuteen vauvaan. Tai no tuo raha on ehkä vähän outo ja väärä ilmaisu, mutta kun mä en halua omaa lasta viedä alle vuoden ikäisenä hoitoon ja pikkukakkosen kohdalla ehkä mulla ei ois varaa jäädä hoitovappaalle. Me kun joudutaan jo reilun 1,5-vuotiaana viemään meidän tyttö päivähoitoon, kun mun on palattava töihin Ja eipä meidän nykyiseen kotiin mahtuisikaan enempää lapsia, kun meillä on vaan kaksio. Toki aina me voidaan tää myydä ja ostaa isompi, mutta taas tulee tuo raha kysymykseen. Mutta toisaalta onhan kaikki muutkin pärjänneet useamman lapsen kanssa ja asuntolainan eli miksipäs me ei pärjättäis. :)

Muokattu viimeksi:
Itse oon taas painiskellu ikäero-asian kanssa. Tarkoitus oisi jättää ehkäisy pois syksyllä,lähempänä esikoisen tullessa vuoden. Pelkään että en pystyisi huomioimaan lapsia yhtä paljon, ja että miten osaan rakastaa lapsia yhtä paljon ja saan aikani ja jaksamisen riittämään tasapuolisesti kummallekin. Tyhmiä ajatuksia kun järjellä miettii, kyllä se äidin rakkaus riittää vaikk armeijalliselle lapsia mutta silti. Oon myös yrittäny ajatella että lapsista oisi seuraa toisillee kun ei olisi kauhean monta vuotta ikäeroa..

Täälläkään ei tarkkoja viikkoja ole tiedossa ja mää luulen että oisin tuntenu jo vauvan liikkeitäkin :o No neuvola-ajan sain vasta ens kuun alkuun niin sielä selviää ehkä enemmän.
Täällä meinaa välillä tulla huonoäiti fiilis kun pahoinvoinnin takia ei jaksa niin panostaa pikkuseen :/ toivon vaan että tämä pahoinvointi loppuu pian, nyt en oo vielä mitään helpottavaa konstia keksiny kun syöminenkään ei auta :/
Tsemppiä kaikille muillekkin joilla jotain vaivaa on ja toivotaan että saatais vielä lisää plussiakin :)

Minttukarkki: Mulla tais loppua oksentelu 15+5. Ainaki nyt on yheksäs päivä oksentamatta :joyful: Mutta ei kannata ihan sokeesti luottaa siihen maagiseen rv 12 rajaan :D Aika monesti kerkesin ajatella, että "ei helvetti vieläkö tää jatkuu" ja "en jaksa enää". Ja ei kannata googlata kauhutarinoita siitä, miten pahoinvointi jatkuu joillaki synnytykseen asti.. Kyllä se loppuu aikanaan :)

Täällä on pienet liikkeet jatkunu, melkeen joka päivä oon tuntenu jotain :) rv 17+0 <3

Jos jotakin kiinnostaa niin ois kiva jos kävis tykkää laittamastani kuvasta kesäkuva kisaan :p samal näette millainen neiti meillä on :)

Siitä pitäs olla siun noissa ilmotuksissa sellanen viesti siltä foorumin pitäjältä tai mikä se nyt onkaan :D

Hitsi kun lueskelen kauhesti noita tammikuisten 2017 juttuja, mutta vielä en viitsi sinne ilmoitella mihinkään itseäni kun en tiedä laskettua aikaa, mutta uskon, että tammikuulle se tulee onneks ensi viikolla varmistuu <3 ja toivon, että kaikki on vieläkin hyvin :)

Täällä taustaillaan, lueskelen kyllä teidän kuulumisia :happy: Kp 12/27-28, tänään aamupäivällä ovistestiin jo selkeä viiva mutta ei vielä yhtä vahva kuin kontrolli, huomenna testaan taas uudestaan. :grin Erityisemmin ei ole mitään ovisoireita, mulla kun ei ole muutenkaan koskaan esim rinnat kipeät missään kierron vaiheessa :shy:

Ovisplussa? :woot: Kp 13/27-28 :oops:

Liitteet

• WP_20160612_15_38_39_Pro[1].jpg
    WP_20160612_15_38_39_Pro[1].jpg
    990.7 KB · Katsottu: 171
tiuhtimus: Mua on kans mietityttänyt tuo sama asia mikä sua. Tai kun osaako sitä samalla tavalla rakastaa toista lasta, kuin tätä esikoista ja osaako sitä oikeesti huomioida molempia lapsia yhtä paljon. Ja tuo oma jaksaminenkin mietyttää, sillä vaikka meillä on tosi helppo vauva ja tää arki on ollut ihanaa, mutta on aamuja, jolloin väsyttää hirmu paljon. Ja kuitenkin vauvan kanssa on vielä sen verran helppoa sekin, että voin mennä samaan aikaan päiväunille, mutta entäpäs sitten kun olis se toinen lapsi, joka oiskin valveilla silloin päikkäriaikana. :grin No nää on näitä ajatuksia vaan ja tässä tulee taas se ajatus mieleen, kun että onhan kaikki muutkin pärjänneet kahden ja useammankin lapsen kanssa ihan hyvin, että miksikös en itsekin pärjäisi. :happy:

nassutin: Olet kyllä aivan oikeassa. :D Mä vaan oon tälläinen stressaaja tyyppi ja tätä esikoistakin mietittiin monta vuotta, ennen kun alettiin yrittämään ees vauvaa. :)

Oo tää on niin jännää kun itelläni on 26.1 syntymäpäivät ja toivoisin että meijänkin uusi asukki tulis lähelle sitä päivää :) ja tervetuloa mukaan marttaa !

Noniin täällä taas! Oon lukenu ketjua lähes päivittäin. Mulla nyt kp2, eli kuukauden vähäinen palstailu ei tuonutkaan plussaa, mutta menkat alko ihan ennen aikojaan, eli en ehtinyt ees piinailemaan :D noh, uus kierto, here we go!

Jännittää ihan liikaa huominen ultra .. Oon nähnyt paljon unia, että siellä ei enään ole kehitystä taphtunut ja pahaolokin vähän laantunut,mutta muuten on kyllä oireet pysyneet onneks aika on jo klo. 10.40 ettei koko päivää tarvitse odottaa :)

Takaisin