Hauska lukea miten kaikilla pienillä on erilaiset juttunsa.[:)]
MEillä nukutaan ihan täysin täysiä öitä joskus syödään kerran yössä, mutta harvemmin!
Tästä olen onnellinen.
Meillä Turo-Eemil on opettu, että sänkyyn mennään vain nukkumaan, että sielä ei esim. leikitä.
Ja poika juo on aina ensin maitoa sänkyyn päin ja sen jälkeen tietenkin röyhtäisee. Sitten pojulle
laitetaan unimusiikkia ( sellainen cd missä tulee uni melodioita, olisko saatu jostain libero jutusta?)
ja poika kuuntelee sitä ja nukahtaa iteksensä. Välillä joutuu käydä tutin laittamassa, mutta ei koskaan
jäädä viereen niin kauaksi, että nukahtaa. Koska mä haluan myös omaa aikaa itelleni iltaisin.
Eilen toki oli poikkeus, oli poika oli niin kipeän oloinen ja itkuinen ja nenukin oli ihan tukossa, niin olin pojan vieressä
niin kauan että nukahti ja senkin jälkeen olin vielä hetken, että näin , että poika saa kunnolla hengitettyä
nenän kautta.. .
Mutta piti lisätä vielä, että ei tokikaan me jätetä poikaa sinne sänkyyn jos itkee!
Maalaisjärjellä pelaillaan.[:D]
päiväunista; MEillä Turo-Eemil on oppinut nukkumaan vain ja ainoastaan ulkona vaunuissa päiväunet.
Se on hyvä ja huono juttu. Sateella kurja kun toinen ei saa nukuttua sisällä, ei vaikka mikä olis. Ja nyt kun on raasu
kipeä ja yritin josko nukkuis sisällä, niin ei. Puin sitten vaan reippaasti vaatetta ja laitoin makuupussiin ja vielä viltin päälle.[:D]
Nyt poika taas sielä vetelee hirsiä.
[:D]
Ihanan pitkän pätkän nukkuu Henni teidän poika päivällä!
Meillä poika ei nuku kun joku tunti reilu aina kerralla vaunuissa. Johtuiskohan siitä, kun meillä menee tuossa ihan lähellä
tie, ja autojen äänet kuuluu tosi hyvin, mopoista ja rekoista puhumattakaan. Ja sitten mun vanhempien luona nukkuu
ulkona 2 tai 3kin tuntia yhtäsoittoa....
En tiedä....
Mutta tälläistä unirytmiä meillä...
Meillä on muuten jo rytmi muodostunut; samaan aikaan mennään joka ilta nukkumaan.[:)]
Tiedän monia vanhempia kun meidän poika joilla ei vielä ole minkäänlaista rytmiä; mutta olenkin
miettinyt, että johtuusko meidän pojan tarkka rytmi siitä, kun mä olen itte niin äärettömän tarkka joka asiassa.?
Ja teen aina samaan aikaan samalla tavalla. Tai en nyt aina mutta useasti[:D]