Nukkumaan..?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sjh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä nukun kans mahallaan.. tosin alkaa tuntua hieman oudolta jo kun rv 13+4 alkaa turvottaa jo näkyvämmin :D saas nähä millon ei enää voi.

mää onneks nukun AINA kyljelläni, ei tartte murehtia tota mahallaan nukkumista... :)
Mut kyllä väsyttää! Eilen tulin illalla (myöhään) reissusta ja tuli nukuttua n. 1.30-12.30. :D
reissussa mentiin joka päivä nukkumaan viimeistää klo 23... :D (eikä pelkästään mun takia, sisko oli väsynyt myös...)

Jaahas tääl alko taas unettomat yöt..todella mukavaa :/ hirveesti väsyttäis mut uni ei tuu millään..eilenki sain unta vast joskus klo 3

Mua ärsyttää, hirveesti väsyttää ja kun meen sänkyyn niin tidii, ei väsytä enää! Nytkin oon maannut sängyssä yli 2,5h ja ei vaan uni tuu.
Tosin voi johtua myös siitä että huomenna pitää mennä töihin... :D

Täällä kyllä nukutaan ja paljon...ja helposti. Luulin että olin väsynyt joskus rv 7-8, mutta se ei ollu vielä mitään verrattuna tämän hetkiseen väsymykseen. Olin neljä viikkoa lomalla onneks, joten sain vapaasti nukkua millon väsytti. Nyt oon toista viikkoa ollu töissä ja joka päivä saa nukkua päikkärit. Siinä hurahtaa helposti kaksikin tuntia. Illallakaan ei ole mitään vaikeuksia saada unta. Töitten jälkeen ei tahdo jaksaa tehdä mitään. Iltalenkillä käyn aina koiran kanssa ja siinäpä sitä onkin riittävästi. :D

Millain teille uni maittaa nykyään? Itselle nukkumisesta on tullut ongelma.. yleensä nukahdan hyvin, mutta herään vessaan kahden aikaan. Sitten saattaakin olla muutama tunti pyörimistä ja sitten nousen kuuden aikaan vessaan. Sittenkään en saa nukuttua vaan hyörin ja pyörin. Uni kuitenkin alkaa maistumaan kahdeksan aikaan ja sitten varmaan nukkuisin puolille päivin mutta herätyskello herättää ysin aikaan. Tätä on nyt jatkunut kolme viikkoa ja pinna alkaa päivisin olla lyhyt. :( onko kellään samanlaista ongelmaa tai olisko kellään mitään hyviä vinkkejä?

Minä taas herään nykyään kukonlaulun aikaan, vaikka takana olisi kuinka vähän unta tahansa, eikä uni tule uudestaan. :(

Minäkin nukun tosi huonosti. Harvoin on saanut nukuttua kunnon yöunia. Tätä jatkunut jo useamman viikon. Aamupäivisin väsyttää tosi paljon. Töissä vaan koko ajan haukottelen. Nytkin makaan taukohuoneen sohvalla. Jos silmät sulkisi, uni tulisi varmasti.

Vessaan heräillään täälläkin jo useana aamuna viiden-kuuden aikaan. Tosin saan unenpäästä senkin jälkeen ihan kivasti kiinni. Rajoitan iltaisin juomista, jottei olisi ihan joka yö vielä herättävä, nestetankkaus aina aikaisemmin illalla.

Iltaisin pääsee nukkumaan helposti vasta puolilta öin ja öisin saatan heräillä selkäsärkyyn. .. Päivällä kyllä väsyttää, mutta päikkärit on usein mahdoton ottaa, esikoinen nukkuu lyhyesti ja kotihommiakin olisi saatava joskus tehdyksi.

Meillä esikoonen herää useemman kerran yössä, joten nukkuminen on ollut tosi katkonaista jo yli vuoden. Nyt mun on lisäks tosi vaikee itellä nukahtaa uusiks, vaikka väsyttää ihan älyttömästi. On niin raivostuttavaa maata yöllä hereillä ja kärsiä väsymyksestä, kun vois myös vaan nukahtaa, jos osais...

Mä olen aina ollut hyvä nukkumaan. Nyt oon vaan huomannut, että heräilen enemmän yöllä ja joudun miettimään missä asennossa olisin jne. Helposti alkaa jotenkin lonkkaa/reittä painamaan ja sen takia olenkin kokeillut kolmea erilaista patjaa tässä viikon sisällä. Pehmein vei tähän mennessä voiton.

Niin ja vessassa käyn nykyään joka yö vähintään kerran, parhaimmillaan kolme kertaa. Ennen raskautta en käynyt yleensä koskaan vessassa keskellä yötä.

Musta on tullut aamuvirkku, tosin johtuu siitä etten illalla jaksa 9 pidempään valvoa. Päivällä pakko ottaa päiväunet :/ vähän jännittää miten jaksan juhlia omia synttäreitä lauantaina, juhlapaikka käytössä klo 22 asti, siitä sit monet lähtevät jatkamaan kaupunkiin kun itse suuntaan varmasti kotiin nukkumaan :D

Takaisin