Nukkumaan..?

Sjh

Oman äänensä löytänyt
Mites muihin on väsymys iskenyt?

Itse en meinaa saada nukutuksi lainkaan. En yöllä enkä päivällä. :dead: Väsyttää vaan uni ei tule.

Ja sit vihdoin kun nukahtaa täytyy lähteä vessaan.:banghead:

Mies alkaa jo olla huolissaan.
 
Mulla on vähän samaa vaivaa. Nytkin nukuin illalla pari tuntia ja sit valvoinkin taas pitkään ennen kun uni tuli. Herätyskello kun soi niin voi sitä epätoivon määrä... Onko pakko nousta?!!
 
Mulla meni about tähän asti niin, että päikkärit pakko nukkua, niin hullu väsymys. Kahteen päivään en nukkunut päikkäreitä, ja illalla hullu väsymys, mutta sängyssä pyörin sinne kolmeen ja sen jälkeen..
 
Mulla myös väsymys on kova, mutta yöuni katkonaista. Onneksi päikkärit on keksitty. Mulla suurimpana ongelmana on, että yleensä nukun mahallani ja nyt turvottaa jo sen verran ja tissit on kovin arat joten se ei ole se mukavin asento. Viimeyönä keksin kääriä varatäkin pitkäksi pötköksi ja nukkua puolikyljellään sen päällä, 10h yöunet takana ja olo ihanan pirteä, ei edes etonu tänäaamuna kun heräsin.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Sjh
Muilla siis samanlaisia pulmia.. Tulin miettineeks pystyiskö tätä helpottamaan mitenkään?

Aikaisemmin sain avun unettavasta allergialääkkeestä, vaan eipä sitä raskaana saa käyttää.
 
Mä en myöskään saa nukuttua, en yöllä enkä päivällä. Max tunti kerrallaan ja vähintään puoli tuntia valveilla ja samaa koko yö. :angry1 väsyttäis kyllä ihan julmetusti.
 
Itellä kans sama.hormonit opettaa heräilemään.alan itekki olemaan ajatusmaailmaltani samassa pisteessä kuin esikoiselta. Viikkoja on kuitenkin vasta se 7+0 vissiin.kaheksan kuukautta tähän päälle tätä oloa ja sit pari vuotta vauvan kans heräilyä ni ei oo paljo autonrattiin asiaa...
 
Täällä painitaan myös väsymyksen kanssa. Tosin sillä erotuksella, että nukun kuin tukki siltä istumalta kun silmäni ummistan, en juuri herää yöllä muuta kun kylkee kääntäessä (tissit niin kipeet että herään siihen :/) ja silti aamulla väsyttää. Perus unirytmi on yöunet 21-08 ja päikkärit 12-14 välillä noin 1h :dead: tässä sairaslomalla (ei liity raskauteen) on saanu nukkua niin paljon kun päivässä kerkee tulematta hulluks! Toista se on ens viikolla ku töihin pitäis palailla :woot:
 
Aikaisemmin sai nukuttua yöt hyvin vaikka väsyttikin pitkin päivää, mutta nyt on viimiset pari yötä kyllä menny ihan pyöriessä ja vaik päiväl väsyttää niin ei saa nukuttua :/
 
Väsymys on kova pitkin päivää, päikkärit ovat esikon kans iha rutiinia, muuten ei selviäis päivästä.. yöt tulee nukutuksi aivan ihmeellisen huonosti. Uni jotenki hirveen kevyttä ja heräilen jatkuvasti ilman syytä. Ja lisäksi vielä pari kertaa vessaan per yö pitää nousta :sad001
 
Täällä nukuttais muuten mutta pissalla saa ravata kolmekin kertaa yössä.. rasittavaa.. ruuan jälkeen iskee myös ihan lamaannuttava väsymys.
 
Kiitos aurinko ja lämpö, vie ihmisestä mehut siinämäärin, et taas uni maistuu.
 
Mie nukkuisin varmaa niin paljon ku jaksaisin mut esikoisen takia ei onnistu, vaikka nyt oonki lomalla. Katotaan miten paljon väsyttää sit ku palaan töihin ja siel ku ei voi 1.5 tunnin päikkäreitä ottaa :D yöllä ravaan pissalla, mut muuten nukun yöt hyvin. Ainoa ongelma on, että on vaikea saada pahoinvoinnin ja selkä-lonkka-vatsakipujen takia unta.
 
Julmettu väsymys, muttei nukuta. Paitsi aamulla kun esikoinen herää.
 
mulla oli ihan alkuraskaudesta kokoajan kauhee väsy, saatoin mennä kymmeneltä illalla nukkumaan ja nukkua puoleen päivään.
Nyt nukuttais, mut uni ei tuu ja pyörin sängyssä kahteen-kolmeen, vaikka menisin kuinka aikaisin nukkumaan... Aamulla kyllä nukuttais... (oon aina ollu iltavirkku ja aamutorkku).
Kauhulla mietin alkavaa viikkoa kun pitäis töihin mennä, heti huomenna seiskaan (eli lähtö kotoo n. 6.00)...
Kiva jos pyörin taas sinne kahteen asti sängyssä, ehtii nukkua huimat 3h.. :/ :sad001
 
Mie nukahdan nykyään aina samalla kun meen lapsia nukuttamaan kahdeksan aikaan :D nukun myös päikkärit jos vaan mahdollista 1-2h. Tänä aamuna sit uni loppui klo 5. Jippii!
 
Mä herään aamuyöllä vessaan klo05-06 ja sen jälkeen ei uni tule uudelleen. Hieman tuskaa valvoa kun muut nukkuu kun ei oikein mitään voi tehdä.
Mä nukuin mahallaan ennen lapsia ja niiden odotusten välissäkin. Kuopuksen syntymän (12/11) jälkeen olen vissiin aikuistunut kun nukun kyljellään. Paitsi pari yötä plussamisen jälkeen alkoikin uudelleen tarve nukkua mahallaan, miksi sitä en tiedä. Mutta nyt on viikon verran tuntunut ikävällä mahallaan olo vaikka mulla on tota rasvapeitettä niin paljon ettei kohtu voi kärsiä mahallaan olosta vielä. Tänään on kuitenkin vasta 9+4.
 
Muokattu viimeksi:
Mä herään aamuyöllä vessaan klo05-06 ja sen jälkeen ei uni tule uudelleen. Hieman tuskaa valvoa kun muut nukkuu kun ei oikein mitään voi tehdä.
Mä nukuin matalaan ennen lapsia ja niiden odotusten välissäkin. Kuopuksen syntymän (12/11) jälkeen olen vissiin aikuistunut kun nukun kyljellään. Paitsi pari yötä plussamisen jälkeen alkoikin uudelleen tarve nukkua mahallaan, miksi sitä en tiedä. Mutta nyt on viikon verran tuntunut ikävällä mahallaan olo vaikka mulla on tota rasvapeitettä niin paljon ettei kohtu voi kärsiä mahallaan olosta vielä. Tänään on kuitenkin vasta 9+4.
Mulla alkoi toi sama mahalla nukkuminen.. en koskaa ennemmin oo nukkunu mahallaan nyt kyllä.. ja herään 6-7 ja uni ei tuu enää... päivällä väsyttää ja ei päikkäreitä käyn saa nukuttua ...
 
Takaisin
Top