Kyfi2980260
Vasta-alkaja
Arvauksia ?
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En oo kuullutkaan @Clara82 että niptiin ei päästetä ennen kuin abortin takaraja on ohi. Tosi hyvä käytäntö varmasti, jos molemmat sukupuolet ei oo yhteiskunnassa yhtä toivottuja. Eikö niptissä saa siellä siis selvittää sukupuolta myöhemmilläkään viikoilla?
Onnea teille siis poikaveikkauksesta!Mulla ei kyllä ole hajuakaan tuon ultran perusteella, että kumpi voisi olla. Rakenneultrassa oon kyllä joka kerta itsekin nähnyt, että kumpi on tulossa.
Heippa! Haluaisiko joku arvailla sukupuolta tästä kuvasta?Olin vain kuullut nub-teoriasta enkä ollut edes ajatellut, että nt-ultrassa voisi tietää sukupuolen, mutta niin vaan kokenut kätilö oli melko varma näkemästäänEli saatiin tietää sukupuoli melko suurella todennäköisyydellä, vaikka oltiin keskusteltu, että sillä ei ole meille väliä, tärkeintä oli että pikkuinen oli elossa ja terve.
Olisi ehkä ollut hauskempaa joutua arvuuttelemaan sukupuolta kuvien perusteella, mutta näin tällä kertaa.