Nub-teoria

Osaisiko joku veikata meille myös kumpi olisi tulossa?
 

Liitteet

  • 2D5C25C6-CC1D-4F3E-BE4B-C3094075A1B7.jpeg
    2D5C25C6-CC1D-4F3E-BE4B-C3094075A1B7.jpeg
    26.6 KB · Katsottu: 49
Häiritsee, kun olen näkevinäni tässä selkeän nubin alaspäin. Poikaa on kuitenkin luvattu :grin
 

Liitteet

  • IMG_20191227_131207.jpg
    IMG_20191227_131207.jpg
    35.9 KB · Katsottu: 54
Osaisiko joku veikata meille myös kumpi olisi tulossa?

Isolla ehkällä sanoisin tätä tytöksi, jos näen nubin oikein ja leuka on tyttömäisen siro minusta. Gingerin kuvasta en erota nubia, mutta pää on minusta vähän miehekkään muotoinen.
 
Jännää.. Katsotaan mitä tammikuussa sanotaan rakenneultrassa. Itsellä on ollut tyttöolo ihan alusta saakka, mutta en sitä oloa usko ennen kun ei pippeliä näy ultrakuvassa. :p
 
Jännää.. Katsotaan mitä tammikuussa sanotaan rakenneultrassa. Itsellä on ollut tyttöolo ihan alusta saakka, mutta en sitä oloa usko ennen kun ei pippeliä näy ultrakuvassa. :p

Tule kertomaan sitten miten meni. Ilmeisesti niin päin se on yleisempää, että tyttö muuttuu pojaksi, jos nub on vielä nousemassa kuvanottovaiheessa.
 
Tilasin mielenkiinnosta veikkauksen Gender Prosilta ja heidän mielestä vaikuttaa tytöltä. Perjantaina sitten selviää pitikö paikkaansa :dummy1:.
 

Liitteet

  • 04A08873-F69E-432A-9667-D137C51D3BAE.png
    04A08873-F69E-432A-9667-D137C51D3BAE.png
    257.8 KB · Katsottu: 58
Tilasin mielenkiinnosta veikkauksen Gender Prosilta ja heidän mielestä vaikuttaa tytöltä. Perjantaina sitten selviää pitikö paikkaansa :dummy1:.

Mitä tuollainen ennustus maksoi? :grin
 
Tulen myös toisesta ryhmästä jos teiltä joku osaisi arvuutella. Meidän omassa ryhmässä ei uskallettu heittää arvauksia ja minua hirveästi kiinnostaisi mitä muut ajattelevat. :hilarious: Itse olen vähän vaakalaudalla mutta sanoisin tytöksi:confused004 Kuva otettu rv 13+1 ja seuraava ultra olisi kahden viikon päästä. upload_2020-3-24_13-8-54.jpeg
 
tiada92 Niin minunkin mielestä tuon nub-teorian pohjalta, mutta silti ollut koko raskauden vahva poikafiilis ja enemmän pojan oireita. Jännä nähdä kumpi tulee.:happy:
 
tiada92 Niin minunkin mielestä tuon nub-teorian pohjalta, mutta silti ollut koko raskauden vahva poikafiilis ja enemmän pojan oireita. Jännä nähdä kumpi tulee.:happy:

Minäkin sanoisin varovasti tytöksi, mutta virtsarakon paikkaa en näe, joten voi vielä nousta pojaksikin.

Minullakin oli alusta saakka ihan poikafiilis ja poikaoireet ja suoraan sanottuna jopa poikatoiveet, mutta nub oli vahva ja vaakatasossa ihan ekoista kuvista lähtien ja sekä rakenneultrassa että 3D ssä olivat sitä mieltä että tyttö se on. Nyt mennään sitten sillä ajatuksella ja ihan käsi raamatulla voin sanoa, että tulkoot vaikka molempien vehkeillä varustettuna kunhan on elossa ja terve.
 
Takaisin
Top