Nub-teoria

Geysira

Vauhtiin päässyt keskustelija
Te keitä kiinnostaa lapsen sukupuoli etukäteen, oletteko jo tutkineet nt-ultran kuvien nubit, millaisiin lopputuloksiin olette päätyneet? Kuvat olisivat kiva yllätys :grin Itse tutustuin asiaan vasta eilen illalla ja minulla on teoria omastani, mutta onko täällä jo harjaantuneita tulkitsijoita?
 
Googlesta löytyy kasoittain kuvia vertailtavaksi, en uskalla niitä nyt alkaa linkkailemaan. Mutta käsitin ideaksi, että 12. viikolla ja siitä eteenpäin olisi jo nähtävillä suoraan sivusta kuvattuna vauvalla nub, jonka asento ennakoisi sukupuolta. Aiemmissa kuvissa tulkinta ei ole pätevä kun nub voi muuttaa asentoa ja paikkaa vielä, mutta noilla viikoilla pitäisi olla jo siellä missä pitää.

Nub pitäisi siis löytyä jalkojen välistä ja olla sukuelimien esiaste tavallaan. Sen asentoa jos vertaa selkarankaan, niin tytön nub olisi suunnilleen selkärangan suuntainen ja siitä kehittyy klitoris. Pojalla taas nub osoittaisi enemmän yläviistoon ja siitä tulee sitten penis. Ilmeisesti sopivista kuvista, joissa nub näkyy hyvin, on saatu aika luotettavaa lukemaa.

Samaan teoriaan kuuluu myös kallon muoto tulkittuna, tytöllä olisi pyöreämpi otsa esimerkiksi, mutta siitä en osaa tarkemmin itse sanoa enempää.

Itse kävin tätä ynnäilemään kun yritimme utsia melko suoraan kätilöltä sukupuolta, mutta vastaus oli tyyliin "ei me saada kertoa vielä". Eli jotenkin rivien välistä ymmärtäisin, että hänellä oli näkemys, ehkä tähän teoriaan pohjautuva, mutta teoriaa ei ole vielä niin vahvasti nuijittu paikkansa pitäväksi, että uskaltaisivat sanoa mitään.
 
Me saatiin todella "suttuiset" ja epätarkat kuvat, joten niiden perusteella ei taida olla mahdollista päätellä mitään vaikka hauskaa olisi kokeilla. :happy:
 
Me saatiin todella "suttuiset" ja epätarkat kuvat, joten niiden perusteella ei taida olla mahdollista päätellä mitään vaikka hauskaa olisi kokeilla. :happy:

Laita tänne jos uskallat niin tutkitaan yhdessä :grin
 
Meillä on hyvin vahva tyttöolo, ja kuvaa katsellessa vois tota nub-juttua ajatellen olla tyttö tulossa. Edellisten kuvia yritin kanssa katsoa, mut se nub ei näkyny kunnolla ku yhessä pojassa ja se ois viitannu myös poikaan silloin. Esikosta saatiin vaan yksi kuva nt-ultrasta ja oli tosi epäselvä. Laitteet on sen jälkeen vaihtunu. Ja ilmeisesti kuopuksen ja tän nykyisen välissä on taas laitteet uusittu, sen verran oli kuvissa laatueroa.
 
Meidän saamassa kuvassa ei näy :/ Olisi ollut hauska tulkita.
 
Osaako paremmin tietävät tulkita tätä kuvaa? Jos toi nystyrä tossa jalan alla on se mitä pitäis katsoa niin viittaako nyt sit tyttöön? Itsellä kylläkin ollut koko ajan ihan poikaolo :grin

AEA591DE-984D-415F-8EF7-A11079AA3AE0.jpeg
 
Okei, no sit pitäisi ennustettavuus olla sinne päin ainakin. En ole hyvä tässä, älä lahtaa jos olen väärässä, mutta jos tuo on nub mitä luulen, niin minusta se yläviistoon osoittaa, eli :Heartblue

Ooh, eli sit saattaisi omat tuntemuksetkin osua oikeaan. Tää ei siis tosiaan oo itselle niin tärkeä juttu, että tästä mitään ”asiaa” tekisin ja kumpi vaan sieltä tulee niin ollaan onnellisia :hilarious: En itse asiassa ollut aiemmin kuullutkaan koko teoriasta, mutta nyt kun ollaan miehen ja kavereiden kanssa tätä sen verran pohdittu ja tulkinnat ovat menneet aika 50-50 niin oli pakko kysyä paremmin tietäviltä. Kiitos siis avusta! Katsotaan josko rakenneultrassa selviäisi.
 
Onnistuukohan sukupuolen määrittely yhtään aiemmin?
 
Onnistuukohan sukupuolen määrittely yhtään aiemmin?

Kuvista ainakaan vähän huonosti, kuulemma pojan testosteronia alkaa tulemaan vasta viikolla 7 ja sinne 11 viikolle saakka kaikki vauvat näyttää samalta. Meidän kuva oli 11+6 ja se näytti tytöltä siinä, mutta saatiin varoituksia, että voi vielä nub nousta ja lapsi ollakin poika. Arvelisin että toisin päin on pienempi erehtymismahdollisuus.

Tule Salssu sitten kertomaan rakenneultran jälkeen että miten meni tää veikkaus :grin
 
IMG_20191121_201631.jpg
Tämä tulokas, eipä taida juuri näkyä mitään. Jos mitään ennustan, niin ehkä tyttöä. Kuva vkot 12+6

IMG_20191121_201548.jpg
Esikoinen, joka poika. Eipä tässäkään oikein taida näkyä. Kuva vkot 12+3
 
Ginger: tämä on tietysti helppo sanoa kun tietää, mutta tuosta alemmasta olisin näkevinäni pienen yläviistoon osoittavan nubin. Ylemmästä en kyllä saa selvää.
 
Tuun toisesta ryhmästä tänne huutelemaan, jos joku osaa näitä täällä tulkita. Kuvat on otettu rv 12+4.
_20191125_153519.JPG _20191125_153421.JPG _20191125_153334.JPG _20191125_153149.JPG
 
Takaisin
Top