Ei näy nubia tässä kuvassaMiekin tulen kysymään osaako joku tästä meidän kuvasta jotain sanoa. Viikot 13+4. Mulla on sellainen tunne että poika tulisi, mutta tuosta nubista en osaa sanoa mitäänView attachment 138958
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei näy nubia tässä kuvassaMiekin tulen kysymään osaako joku tästä meidän kuvasta jotain sanoa. Viikot 13+4. Mulla on sellainen tunne että poika tulisi, mutta tuosta nubista en osaa sanoa mitäänView attachment 138958
Ei näy nubia. Vain napanuoran alkupää näyttäisi olevan toi pätkä tossaHaluaako joku yrittää analysoida meidän bebeä? Ultran aikaan viikkoja on ollut 12+6.
Oon yrittänyt lukea nubista ja katsella erilaisia kuvia mut en nyt edelleenkään tiedä mitä kohtaa tässä pitäisi tuijotellaoltiin analysoivinamme kovastikin häntä pojaksi ultrassa mutta myöhemmin kotona tajusin, että ollaan varmaan katteltu napanuoraa koko ajan…
Kyllä tää kovasti tytöltä näyttää…Olisi myös tämä kuva

Tässä ei näy nubia.
Tässä en näe itse mitään. Tosiaan 12+1 osa on jo poikamaisia, mutta tyttölupaukset muuttuu vielä herkästi myös pojiksi.Hei viisaammat, kun tää tyyppi on tollee istuma-asennossa melkein, niin mikä tossa nyt sit vois olla kulma?Ultran mukaan raskaus 12+1, eli onko kaikki vielä tytön näkösiä tässäkohtaa?
Hei apua aivan, toihan on jalan luu?Tässä en näe itse mitään. Tosiaan 12+1 osa on jo poikamaisia, mutta tyttölupaukset muuttuu vielä herkästi myös pojiksi.
No nyt on minullekin liika hankala!Hei apua aivan, toihan on jalan luu?
Tässä kuvassa molemmat jalat+ nub vai onko? Kiitos joka tapauksessa kommentista, oisin ennustellu ilosesti tosta jalasta menemään![]()
Kasvaako meiän lapsella kolme jalkaa?No nyt on minullekin liika hankala!Mä sanoisin ettei ole nub sijainnin perusteella.
Minä saatan hyvin olla väärässä. En ole Expertti!!!Kasvaako meiän lapsella kolme jalkaa?Ultraaja sano että ”hän ottaa tällasen kuvan missä nub näkyy niin voitte itse veikkailla kun heitä on kielletty nt-ultrassa arvailemasta sukupuolta”
Täytyy kaivaa vielä ne muut kuvat että oisko kuitenki jossain niissä sit näkyny jotenki selkeemmin![]()
Ei näy mun silmään.
Näkyisköhän tässä?Ei näy mun silmään.![]()
Näkyy!!!!!!! Tosi tyttömäinen, mutta vielä on pieni mahdollisuus nousta pojaksi. Jos haluat tai sulla on face niin kannattaa kysyä nubtheoryqueens ryhmästä. Siellä on kätilöitä arvioimassa ja osuvat tosi usein oikeaan. Mä en aina huomaa semmoista pieniä merkkejä mitä ammattilaiset huomaa.Näkyisköhän tässä?![]()
Ok kiitos sulle! Yritin sinne jo laittaa mut eivät virlä hyväksyneet. Tyttö oiskin ihan kiva kun poika jo ennestään :)Näkyy!!!!!!! Tosi tyttömäinen, mutta vielä on pieni mahdollisuus nousta pojaksi. Jos haluat tai sulla on face niin kannattaa kysyä nubtheoryqueens ryhmästä. Siellä on kätilöitä arvioimassa ja osuvat tosi usein oikeaan. Mä en aina huomaa semmoista pieniä merkkejä mitä ammattilaiset huomaa.![]()