Nub-teoria

Osaako joku paremmin asiaan perehtynyt sanoa olisiko tuo jalkojen välissä oleva viiva nub? :bored: jos on niin tuon perusteella sanoisin tytöksi? Itsellä ollut koko alkuraskauden erittäin vahva poikafiilis, joten saa nähdä mitä käy :pompus:

Nub saattaa vielä nousta, jos ollaan vasta 12 viikolla.
Ennuste muuttuu paljon varmemmaksi, jos päästään vähän pidemmille viikoille.
Mutta siis, vaikka jalat on vähän tiellä olen näkevinäni tyttö Nubin. :dummy1:
 
Me tästä kolmannesta oikeastaan vasta tutkailtiin nubia ja kyllähän se pojaksi osoittautui, kuten nubista pääteltiin. :Heartblue Lähetettiin ultrakuvat myös muutamalle sivustolle jossa asiantuntijoita ja sieltäkin saatiin aika varmat poikaveikkaukset!
 
Me tästä kolmannesta oikeastaan vasta tutkailtiin nubia ja kyllähän se pojaksi osoittautui, kuten nubista pääteltiin. :Heartblue Lähetettiin ultrakuvat myös muutamalle sivustolle jossa asiantuntijoita ja sieltäkin saatiin aika varmat poikaveikkaukset!

Saako kysyä mistä sivuilta löytyy?
 
No tässäpä on vauveli viikoilla 12+1. Tyttö vai poika?
vaaviliini.jpeg
 
12+1 on vielä vähän aikaista. Nub voi nousta pojaksi vielä muutaman päivän aikana. en osaa sanoa onko noususuhdanteella, eli aikainen tyttö joka voi muuttua pojaksi.
Minustakin tää on hankala nubi, on jo ylhäällä mutta kulma viittaisi tyttöön. Saapa nähdä. Nipt paljastaa kyllä sukupuolen mut tuloksiin menee nyt vielä useita päiviä.
 
Muukin tää jännittää, kun on tosiaan siinä ja siinä. 😀 Tuu sit kertoon kumpi jos haluat. 12+4 nub alkaa olla siinä kehitysvaiheessa ettei enää muutu. 12 + 1 voi vielä nousta lisää. Mut tällå hetkellä on vielä tyttömäinen mun silmään.
 
Muukin tää jännittää, kun on tosiaan siinä ja siinä. 😀 Tuu sit kertoon kumpi jos haluat. 12+4 nub alkaa olla siinä kehitysvaiheessa ettei enää muutu. 12 + 1 voi vielä nousta lisää. Mut tällå hetkellä on vielä tyttömäinen mun silmään.
Nipt-tulos tuli ja tyttöhän se siellä. :smiling face with heart-eyes:
 
Miltäs hän mielestänne näyttää ? 😊 Rv 13+3
 

Liitteet

  • 2BAE1789-E125-41A5-8E4E-5CF99ECE5224.jpeg
    2BAE1789-E125-41A5-8E4E-5CF99ECE5224.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 34
  • 9AF2FD9C-4B5E-44E2-9648-BBA01216FD44.jpeg
    9AF2FD9C-4B5E-44E2-9648-BBA01216FD44.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 36
Takaisin
Top