Oletteko perehtyneet nub-teoriaan? Pitikö ennuste sukupuolesta paikkansa? Ideana siis tulkita esim. nt-ultrakuvasta sikiön haarojen ulokkeiden perusteella sukupuoli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tota on tutkittu, mutta ei harmillisesti pitänyt paikkaansa: "There is no relationship between placental location and fetal gender. Ultrasound assessment of genital tubercle is a more useful tool for prediction of fetal gender in early pregnancy." Kolmasosassa tutkituista raskauksista istukka oli keskellä, ja lopuissa ei ollut selvää korrelaatiota istukan puolen ja sukupuolen välillä. Toi olisi kyllä ollut mukava tulkittava jos toimisi, istukan puoli on helpompi nähdä kuin nub. :)Minä luin vaan jostain, että istukan sijoittumisesta voisi päätellä sukupuolen. Jos oikealla = poika ja jos vasemalla=tyttö. Harmi vaan ettei varhaisultrassa pystynyt sanomaan millä puolella tulee olemaan, kun istukka on niin laajalla alueella
Onko kellään mennyt sukupuoli tämän teorian mukaan?
Minä luin vaan jostain, että istukan sijoittumisesta voisi päätellä sukupuolen. Jos oikealla = poika ja jos vasemalla=tyttö. Harmi vaan ettei varhaisultrassa pystynyt sanomaan millä puolella tulee olemaan, kun istukka on niin laajalla alueella
Meillä vasemmalla ja takaseinässä, poika tulossa.Minä luin vaan jostain, että istukan sijoittumisesta voisi päätellä sukupuolen. Jos oikealla = poika ja jos vasemalla=tyttö. Harmi vaan ettei varhaisultrassa pystynyt sanomaan millä puolella tulee olemaan, kun istukka on niin laajalla alueella
Osaako joku paremmin asiaan perehtynyt sanoa olisiko tuo jalkojen välissä oleva viiva nub? jos on niin tuon perusteella sanoisin tytöksi? Itsellä ollut koko alkuraskauden erittäin vahva poikafiilis, joten saa nähdä mitä käy