Nub teoria

Teidän muiden kuvista en uskalla arvailla, kun en ihan selvästi nähnyt tuota nubia. :)
 
Meilläkin tää teoria tukee mun poikafiilistä. Myös aiemman pojan ultrakuva näytti samalta. :)
 
Tänään juuri NT ultrassa kätilö selitti tätä ja näytti vielä pyydettäessä mihin arvauksensa pohjasi. Oikein meni, sillä teidän jo verikokeen perusteella sukupuolen. Kyllä ultrakuvasta saa nähtyä sukupuolen helposti, jos kuvakulma on oikea ja kuva tarkka...
 
Siis mikä osa tossa pitää töröttää ero suuntaan :D Häntäluu??
Muoks. Niin ja anteeksi heinäkuisista huutelen Siirtyi laskettu aika 2.7 niin lieskelen myös kesäkuisia.
 
Teidän muiden kuvista en uskalla arvailla, kun en ihan selvästi nähnyt tuota nubia. :)

Meidänkö kuvasta sellaisen näit? Pitäis varmaan jonkun vääntää tää ihan rautalangasta ja kädestä pitäen että löytäisin edes sen nubin tosta kuvasta. :D
 
Meidänkö kuvasta sellaisen näit? Pitäis varmaan jonkun vääntää tää ihan rautalangasta ja kädestä pitäen että löytäisin edes sen nubin tosta kuvasta. :D

No nyt kun katoin niin en oo kyllä enää yhtään varma :D Googlettelemalla löytyy jonkun verran tietoa ja myös mielenkiintoisia juttuja liittyen sukupuolen erottamiseen mm. pään tai vatsan muodon perusteella. Aika hauskoja juttuja kyllä! :)
 
Tuo minunkin laittama kuva oli ainut mikä puhelimessa otettuna :) Kallo teorian mukaan myös olisi poika.. jännä nähdä sitten 6viikon päästä se.. Meillä onneksi 3D-ultra niin hyvät mahdollisuudet nähdä :)
 
Nää on kyllä kivoja ja nythän niitä on kiva harrastaa kun ei vielä tiedä sukupuolta. :) Esikoisesta mulla oli selkeä poikamasu, mutta toiset sanoo/uskoo että mm. lantio ja muu kroppa vaikuttaa vatsan muotoon.
 
b15eac47891c5b456ea0dfb48f973e7e


Tossa vielä tänne se kallo teoria..
 
Mä luin tosiaan jostain vielä, että vauvan mahankin perusteella voisi tehdä arvailuita. Kuulemma pojalla vatsa alkaa heti pyöreänä ja tytöllä loivemmin ja muoto on "pisaramaisempi". Mutta nää on tosiaan aikamoisia veikkailuja vaan :)
 
Meillä epäiltiin poikaa nt-ultrassa nimenomaan tuon "alapäänkulman" (mikälie onkaan:grin) kohdalta. Loogiselta näytti ultratessa se homma, varsinkin kun kätilö selitti asian. Samalla perusteella Iinellalle olisi tulossa selvä tyttö.

Toisaalta, nyt kun aloitin itse tietoviisaana tulkita kuvia, kallonmuoto on enemmän tytön kuin pojan.

Muoks. Katsoin omien poikien ultrakuvia ja kallot oli heilläkin "tyttöjen" . :)
 
Muokattu viimeksi:
Kumpis se tämä sitten olisi? [emoji28]
 

Liitteet

  • 1513841892609.jpg
    1513841892609.jpg
    37.3 KB · Katsottu: 192
Me ei saatu sivukuvaa ollenkaan. Pitkään joutui ultraamaan, että sai edes mitat. Ei halunnut pieni kääntyä. Nyt on sitten kuva selästä ja edestä. :D
 
Mä oisin veikannu mymmelille tyttöä :D

Mutta kuten sanoin niin en tätä oikeasti osaa..
Mut hei... mikä parasta, jompi kumpi osuu oikeaan!! :happy093:laughing001

En minäkään mikään asiantuntija ole!! Kivaa muuten vaan veikata, kun on joku selvä kaava.

Itse katsoin meidän lasten ultrakuvia ja yritin veikata kuka on tyttö. Meillä nyt siis 1 tyttö ja 3 poikaa.

Selvästi löysin yhden tytön merkit, ainut vaan, että se oli oikeasti HERRA kolmonen. :grin
 
Katselin noita tuoreita kuviani ja esikoisen kuvia, ja jotenkin ne on sellaisesta suunnasta kaikki ettei intiimialue näy... :shifty: Eipä siis voi arvuutella.
 
Mä en myöskään ollu kuullu tästä teoriasta mutta yhessä ryhmässä yks veikkas meille ultrakuvan mukaan tyttöä :D vajaa kuukausi vielä rakenneultraan.
91a4c09a5684d8d00ded529d217457a1
 
Takaisin
Top