Nub teoria

ellami

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Teen tähän oman osion tälle jos haluamme arvuutella sukupuolia kuvien kera :wink
Itselläni viides vauva tukossa ja nyt kuulin eka kertaa tällaisesta nub-teoriasta.
Onko muita aiheesta kiinnostuneita? Tietäviä?
En vielä perehtynyt asiaan kummemmin.
 
Ja johan kohta alkaa olla ensimmäisiä rakenne ultria joissa selviää sukupuoli, jos sen haluaa tietää. Useimmiten ainakin selviää.

Itseäni kiinnostaa tietysti pitääkö omat aavistelut yhtään paikkaansa. Ja onhan se kiva tehdä jotain hankintoja valmiiksi sukupuplenkin perusteella vaikka sillä lopunperin ei ole mitään väliä.
Raskaus on niin jännää, stressaavaa, pelottavaa, ihanaa aikaa että kaikki höpsöhömppäkin sallittu :)
 
Hei mä oon kuullu nubista! Ja tulkinnu sen avulla nt-ultrakuvaa :) Mielenkiintonen juttu. Meille olis sennperusteella tullSa tyttö. Tässä kuva nub-teoriasta: ImageUploadedByVau Foorumi1513767882.108685.jpg
 
Plus esikoine poika, ja toki kävin läpi myös hänen nt-kuvat. Selkee poika se on kyllä jo sillon ollut. :D
 
Mä en oo ennen tällaisesta kuullutkaan. :) Mulla oli koko ajan sellainen olo et meille olis tyttö tulossa, kun niin erilaiset oireet ollu kuin esikoisesta, mutta toisin kävi. :) Ja kyllä toi nt-ultrakuva tänkin teorian perusteella taitaa pojalta näyttää.
 
Meillekkin kuvan perusteella poikaa, jos osaan lukea tuon oikein :)
 
Muokattu viimeksi:
Oon kans kuullut tästä ja on pitäny selvittää enemmänkin, mutta on jäänyt tekemättä sitten kuitenkin. Todella mielenkiintoista! :)

Edit. Voi miks meidän ultrakuva on noin huono.. :D
 
Muokattu viimeksi:
:) hauska teoria
 
Muokattu viimeksi:
Tässä mein kuva. On kans vähän huono. Mutta poika siellä köllöttelee.
 

Liitteet

  • 1513774042208.jpg
    1513774042208.jpg
    50.9 KB · Katsottu: 164
Enpä oo kuullukkaa, aika mielenkiintonen teoria :) Onko kellään kokemusta et olis menny veikkaus oikein tämän teorian perusteella?
 
Muokattu viimeksi:
En tiä saako kuvaa ite pois. Ylläpitäjille vois laittaa viestiä jos ne sais.
 
Joo pyyhin jo, ja silti kuva näkyy :sad001 Ja nyt kun menen uudestaan muokkaamaan niin siinä enää mitään kuvaa ole mille voisi mitään tehdä. Silti se näkyy edelleen postauksessa. Laitoin Vargynjalle viestiä, onkohan muita ylläpitäjiä?
 
Piti näköjään mennä nettiselaimen kautta ja sieltä sai muokkaustilassa poistettua kuvan :)
 
8c11c3ab45f34cf35f3ed397e547b918
Oisko tää sitten niinkun tyttö tuon teorian mukaan? Hauska! En ole ennen kuullutkaat tuollaisesta.
 
Hauskaa! En ollu kans ennen tästä kuullutkaan. Mä veikkaisin ellami sulle tyttöä, vastavirrassa sulle poikaa ja linella sulle tyttöä. :) Mulla on ollu jotenkin käsittämättömän vahva poika-olo koko raskauden, ja nyt tämä teoria tukisi mun fiilistä, mikäli tulkitsin meidän minin ultrakuvia oikein. :)
 
Takaisin
Top