Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paljon voimia sinneKoska ongelmat ei loppunut olen nyt sairaalassa ja pääsemässä pois. Lääkkeellinen tyhjennyksen tein eilen ja jäi vielä raskausmateriaalia sisään ja siitä syystä minulla tuli kädellisen verran joka tunti verta noin 7 kerran, lähdin äitiyspäivistykseen Ja ottivat pinseteillä sitä kohdunsuulta ja vielä jäi antoivat rauhotteen ja sekä kohdun kaulan puudutteen ja ottivat imulla vielä. Eli tarkkailussa yön olin oli hutera olo ja hämärrytti silmissä ja olin hutera olo pyörätuolissa petiin, tiputuksessa yö. Kaikkea sitä joutuu kokemaan.
Toivotaan ettei ongelmat jatku. Kiitos sinulle.Paljon voimia sinneolen todella pahoillani, että olet joutunut kokemaan kaiken tuon
![]()
Joo, ja oliko se niin että NIPTissä huomataan että 90% keisseistä oli väärä hälytysNt-ulrassa tuli käytyä viime torstaina, siellä kaikki näytti olevan kunnossa.Nyt tuli kuitenkin soitto että Downin riski luku on koholla ja olisi oikeus NIPT tutkimukseen.
Vähän mieli myllertää, vaikkakin tiedän että valtaosalta tutkittavista ei poikkeavuuksia löydy.
![]()