NT-ultra

Miten voit Maaliskuun murunen? Otitko jo tyhjennyksen tai miten hoituu...?
 
Voimia maaliskuun muruselle, kauhea vääryys. Itselläni oli 3 peräkkäin keskeytynyttä ennen esikoista. Viimeinen niistä tutkittiin ja todettiin, että olisi ollut vaikea kehityshäiriö jonka sitten luonto hoiti pois. Älkää luovuttako jos on vauvan kaipuu, vaikka se toivo hiipuu aina kun käy vastoinkäymisiä. Ehkäpä se palkitaan kuitenkun sitäkin toivotumalla lapsella :Heartblue
 
Olen niin pahoillani, maaliskuun murunen! Voimia surutyöhön :Heartbigred

Itse aloin viime viikolla myös epäröidä, mahtaako kaikki olla kunnossa -ilman oireita tai mitään, mutta tieto oli riskin olemassa olemisesta. Luoja soi tällä kertaa pikkuisen olevan vielä kyydissä ja hyvinvoivan oloinen, vaikkakaan ei kovin yhteistyöhaluinen kätilön mittauksia varten. Lopulta mittaustulos saatiin. Seulan tuloksia pitääkin sitten odotella pari viikkoa - ilmoittavat vain jos on syytä harkita jatkotutkimuksia.... Eli jännitys tavallaan vielä jatkuu.
Meillä siirtyi la pari päivää aikaisemmaksi, juhannuksen pieni ihme siis kyseessä :happy112
 
Maaliskuun muruselle isot pahoittelut ja voimia!

Me oltiin tiistaina ultrassa. LA pysyi samana, vaikka lääkäri olikin silloin epävarma, kun sen määritti varhaisultrassa.
Niskapoimu 1,6 ja tänään tuli seulankin tulos postissa, sekin normaali.
Oli ihana nähdä pikkutyyppi. Tuntuu todellisemmalta.
 
Nyt tuli sitten vihdoin ja viimein käyty NT-ultrassa! Olen jännittänyt niin kauheasti ja jopa nähnyt painajaisia. Tänä aamuna sitten nähtiin kun se pikkunen köllötti siinä kohdussa. En uskaltanut hengittää ennen kuin lääkäri sanoi että sydän löi vikkelästi 153 BPM. Se liikkui ihan valtavasti, mutta saatiin hyvin mitattua ja kasvojen sivuprofiilin piirteet näyttivät selkeästi mieheltäni. :) :) :) Eli sikiö vastasi hyvin rv12+3 ja niskaturvotus oli 1mm. Olen itkenyt onnesta aina välillä tutkimuksen jälkeen. Huomaa että mieskin on eri tavalla rentoutunut ja on innostunut höpöttämään masuasukille. :)
 
Nyt tuli sitten vihdoin ja viimein käyty NT-ultrassa! Olen jännittänyt niin kauheasti ja jopa nähnyt painajaisia. Tänä aamuna sitten nähtiin kun se pikkunen köllötti siinä kohdussa. En uskaltanut hengittää ennen kuin lääkäri sanoi että sydän löi vikkelästi 153 BPM. Se liikkui ihan valtavasti, mutta saatiin hyvin mitattua ja kasvojen sivuprofiilin piirteet näyttivät selkeästi mieheltäni. :) :) :) Eli sikiö vastasi hyvin rv12+3 ja niskaturvotus oli 1mm. Olen itkenyt onnesta aina välillä tutkimuksen jälkeen. Huomaa että mieskin on eri tavalla rentoutunut ja on innostunut höpöttämään masuasukille. :)

Meilläkin mies ihan silmin nähden ensinnäkin liikuttui nt-ultrassa, mutta myös ultran jälkeen ollut erilainen (just silittelee ja pusuttelee vatsaa ja käskee kiusata äitiä :joyful:). Tuntui, ettei hän ennen tuota ultraa uskaltanut oikein iloita.
 
Takaisin
Top