NT-Ultra

Mulla oli tänään nt-ultra. Niskaturvotusta oli 0.7mm eli ihan normaali, muutenkin kaikki oli just niinkuin piti <3 Vatsan päältä ultrattiin ja varmaan puoli tuntia meni, että sai varovasti tuupittua pikkutyyppiä niin, että meni sellaiseen asentoon, että mittaukset saatiin. Vartalon pituus tällä hetkellä rv12+4 oli n 5cm plus jalat. Kovin siellä jumppaili ja liikuskeli :) Syke oli 150 ja kuului oikein vahvana ja hyvänä. Nyt jos pystyis hetkeksi huokaisemaan :)

Onnea muillekin hyvistä uutisista!

Onnea kaikille hyvistä ultrauutisista ! :)

Mulla olis ultra ens viikon torstaina, viikot silloin 12+3. Ei enää kauaa, mutta silti niin kauan. :D

60a28f4800d1fa5161e67c13765abef7

Täällä kaikki hyvin ultrassa. Nt 0,7mm ja nenäluu paikallaan. Vastasi viikkoja tai jopa päivää paria enemmän. Laskettuaika (varhaisultrassa annettu) 1.1 pidettiin, vaikka nyt näytti nt-ultran mukaan 31.12 . Jos reisiluumittaa katsoo niin sen mukaan 30.12. Pää oli iso nyt kun katsoin neuvolakortista 13+0! Ja ajatelkaa menkkojen mukaan olisi la vasta 6.1. Onneksi ne aluksi jo muutti sitä varhaisultran mukaiseksi. :) vatsalaukkua sai vähän etsiskellä, mutta löytyi sitten. Oli vissiin vaan niin tyhjänä.

Muokattu viimeksi:
Mä sain nt-ultra ajan 27.7. Vähä harmittaa ku ois ollu kiva näyttää kuvia suvulle isompien synttäreillä jotka on 22.7. Ja nykyään aika myöhään otetaan, olen aiemmin ollut kuvissa jo kymppi viikolla. Nyt ois 13 jo menossa tuolloin.

Tietääkö joku muuten mitä tarkoittaa tuolla yläkulmassa ultrakuvassa tuo sana ruskea.

Minä sain myös ultra ajan just rv 13, ultra päivänä 12+4. Esikoisesta oli kyllä aikasemmin.

Mulla oli NT-ultra tasan viikko sitten (11+1). Niskaturvotusta 0,9mm. Tänään soittivat neuvolasta et verikokeiden+ultran perusteella riskiluvut on kuulemma matalat, toinen arvo oli 1:4759 ja toinen 1:100000. Nyt uskaltanee jo alkaa kertomaan vauva-uutisia läheisille :)

Mulla on nt-ultra vasta 12+6. Vielä pitää 1,5 vkoa odottaa. Joko teille annettiin arviota, kumpi näyttäisi olevan tulossa? Mä en vielä tiiä, haluanko tietää sukupuolta ennakkoon. Ekasta tiedettiin, tokasta ei.

Meillä tosiaan suuttui melkeen kuin erehdyin kysyyn sukupuolesta. Joten ei siis annettu arviota xD

Nuppu,

Meille kätilö sanoi, että näillä viikoilla todella hankalaa ennustaa sukupuolta. Jos joku kysyy, niin sanotaan kaikista, että on poika, koska tytön voi ilmeisesti erottaa kuvasta vasta myöhemmin tai jotain :D

Olin hätäinen ja soittelin jo itse ajanvarausta, että saan sopimaan töiden kanssa yhteen (kun yleensä Hus:lta odotellaan aikoja kirjeellä kotiin tulevaksi). Sain ajat viikoille 12+5 ja 20+5, vielä vajaa 3 viikkoa pitäisi odotella tuota nt-ultraa.

Olin hätäinen ja soittelin jo itse ajanvarausta, että saan sopimaan töiden kanssa yhteen (kun yleensä Hus:lta odotellaan aikoja kirjeellä kotiin tulevaksi). Sain ajat viikoille 12+5 ja 20+5, vielä vajaa 3 viikkoa pitäisi odotella tuota nt-ultraa.

Hei, kiitos vinkistä. Voisin itsekin kokeilla soittaa sinne. Lähete lähti vasta viime tiistaina neuvolasta sinne, ja olen varma että sieltä tulee aika juuri lomareissumme ajalle, vaikka terveydenhoitaja lupasi laittaa asiasta maininnan. Nyt rv 10+1, odotan jännityksellä ultraa.

Takaisin