29.6 ultra. Pitää veksailla työvuoroja, tietenkin sattui iltavuoro sille päivälle, ja miehen mukaan pääsemisen mahdollistamiseksi otin ainoan ilta-ajan.. jos en saa vuoroa vaihdettua pitää mennä sitten yksin aamuajalle
Tänään tuli aika 29.6, ei nt-ultraan vaan äippäpolille lääkärille. Tää on nyt se ylimääränen ultra esikoisen juttujen takia.. Iski ehkä pieni paniikki päälle. Pitäisi vaan toitottaa itselleen, että tämä on täysin eri raskaus eikä jatkoa edelliseen. Ei oo jääny kauheen hyvät muistot ultrista.
Minäkin naistenklinikalta kutsua oottelen. Ystävä käynyt nt-ultrassa siellä ja joutu soittamaan kun ei aikaa postissa kuulunut. Odotan alkuviikkoon ja soitan kans ellei sitä ennen ole tullut..
Lily, tuliko sulla nopeasti se kutsu? Mulla on tosiaan jo yli 3 vk lähetteestä.. loppuviikosta pitäisikin jo labroihin mennä eikä vielä hajuakaan ultra-ajasta. Hassua!!
Meillä ei edes tule mitään kutsuja, kun itse varataan ensin netistä labra ja sitten soitetaan äitiyspolille ja varataan sieltä sopiva aika. Ihan kiva näin, ei tarvii jännittää miten vuorot sopii.
Mullakin nt-ultra 22.6. (11+6), huomenna verikokeet. Ultraa eivät suostuneet antamaan aiemmin, päin vastoin, olisivat siirtäneet mieluummin myöhemmäksi.
Postissa tänään ultra ajat! Nt-ultra 29.6 (: sattuu just olee iltavuoro ja ultra aika sillain että pystyisin aamun tekemään mutta pitäisi lähtee ajoissa.. Pitää sitten vissiin esimiehelle kertoa raskaudesta että saa sen päivän vapaaksi
Mun täytyy itse varata Terveystalolle aika, meillä annettiin haarukka rv 11 - 13, jolloin pitää mennä. Verikokeisiin meen ens viikon alussa ennenkuin toi lähin labra menee kesäksi kiinni.