nt-ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mingala
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ultrasta päästy. Olin niin pelännyt että kaikki ei ole hyvin kun on jo välillä supistellut. Mutta siellä se vauva köllötteli ja kaikki oli hyvin :) LA aikaistu vähän, nyt 9.11. uusi aika. Eli nine-eleven :o paitsi että se terroripäivä taitaa olla 11.9. niin ei onneksi ihan :)

Ihanaa saada mielenrauha taas hetkeksi. Vaikka varmaan taas viikon päästä kuvittelen jo vaikka mitä teorioita :D toivotaan että kohta tuntuisi jo liikkeitä säännöllisesti, niin voisi siitä aina varmistua että kaikki on ok.

Annipanni. Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista :) Meillä on sit sama laskettuaika.. :)

Onneksi löysin tämän keskustelun ja onneksi puhuitte tuosta netpostista.. kävin nyt kurkkaan, niin huomenna nt-ultra 12:40... :O mä en kestä! Pakko mennä yksin, kun ei saa lapsille hoitajaa :'(

No nyt se on ohitse ja huoli väheni aavistuksen. Mielessäni maalailemistani kauhukuvitelmista huolimatta kohdussa näkyi oikein eloisa ja vilkas kaveri. :love017 Ultran mukaan olisi ehkä pari päivää kierron mukaan tehtyä arviota pidemmällä, mutta koska ero on vain muutaman päivän ei la:a muutettu. Heinäkuussa sitten rakenneultra.

Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille!

Kuinka pitkään teillä kesti seulalabrojen analysoinnissa? Eilen kävin labrassa ja jo malttamattomana odottelen milloin tulokset tulevat näkyviin.

Poistun täältä ketjusta, kiitos tsempeistä ja kaikesta tuesta. Meidän aika koittaa uudelleen joskus myöhemmin syksyllä näissä merkeissä. Tsemppiä kaikille odottajille!!

Syren, pahoitteluni ja sympatiaa ja voimia ja kaikkea hyvää teille molemmille tulevaisuudessa.

Kovasti jaksamista teille Syren! Meillä on sama kokemus takana viime vuodelta, joten saa laittaa yv:tä jos tarvitset juttuseuraa. Ehkä tiesitkin, mutta netistä löytyy myös suljettu keskustelupalsta tämän kokeneille, toivottavasti löydät pian sinne vertaistuen pariin.

Bobby, itse kävin verikokeissa torstaina ja seulontojen tulokset olivat tiistain ultraan mennessä valmiit. Labrahoitaja lupailikin, ettei niissä kauan mene. :happy:

Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille!

Kuinka pitkään teillä kesti seulalabrojen analysoinnissa? Eilen kävin labrassa ja jo malttamattomana odottelen milloin tulokset tulevat näkyviin.

Minä sain täydelliset tulokset vasta toisella neuvolakäynnillä.

^Minä en saanut edes siellä. Oudon kauan kestää!

Mulle tänään ultrassa hoitaja vain totesi verikokeiden tulosten olevan hyvät ja laski sitten riskiluvun, joka kuulemma tarkoitti matalaa riskiä. Kävin siis viikko sitten kokeissa. Tulokset olisivat varmaan luettavissa sähköisessä neuvolakortissa, mutta en viitsi niitä yksinäni tutkia ja tulkita, koska alkaisin panikoida, JOS siellä jokin luku ei olekaan ihan "normaalin rajoissa".

Takaisin