Nt-ultra

Tsemppiä suvitus, toivottavasti kaikki on hyvin :Heartred
 
Suvitus toivotaan et kaikki on kunnossa.

Mullaki oli tänään ultra ja kaikki näytti olevan hyvin ja selitti kaikki elimetki hyvin tarkasti ku oli opiskelija paikalla. nt oli 1,54 eli kuulema normaali ku alle 3. Jouduin kerran kävelylle ku ei suostunu kääntyy oikein päin mut se tehos ja oli kääntynyt. Uni tuntui maistuvan kaverille :)
 
Tsenppiä ja mielenrauhaa Suvitus :Heartred Toivottavasti kaikki hyvin kuitenkin!
 
Mä sain nyt vasta mun nt- ultra ajan ja se on 25.4, menee aika hilkulle sillon on 13+2 tai 13+4 toivottavasti pystyy viel mittaamaan.
 
Laitetaan tää nyt vaikka tänne :)

Jorvissa siis käyty ja voi että :) Siellä oli kaikki hyvin! Yksi hyvinvoiva sikiö joka vastasi 12+3 kokoa ja kaikki näytti normaalilta. Nt oli 2 mm. Sairaala laskee viikot päivän enemmän mitä neuvola joten tänään onkin 12+6 ja LA on 27.10. Ihan ei sitten taida venyä isänpäiväksi, kun sillon olis jo 42+2 :D

Oon maailman onnellisin nyt ja vihdoin voi huokaista ja vähän rentoutua :Heartred Meidän pikkuinen siellä piti käsiään kasvojen edessä kuin nyrkkeilijä ja vähän kätilö häntä härnäsi jotta liikkuisi ja esittelisi enemmän itseään :D Mahtaa olla alkupäivästä käynnistymisvaikeuksia kuten äitillään :D Mut pariin kertaan ponkaisi itsensä oikein vauhdilla suoraksi :D Oli se ihana ja ihmeellinen...
 
Takaisin
Top