Ns. työnimiä??

Täällä muotoutu nyt tirriäiseksi meidän pieni :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä ensimmäinen oli Tarmo, mutta kun selvisi että siitä tulee tyttö muutimme nimen Tarmo-Liisaksi.

Toinen (joka päättyi viikolla 12) sai nimekseen Toivo, mutta epäToivohan siitä tuli.

Nyt mahassa kasvavan työnimi sitten on Yrjö-Marja. Arvatenkin oksettaa koko ajan.
 
Papulainen on ehkä itellä käytetyin, mutta puhun myös Hippumöntistä ja Kylpylelusta :D


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Pötkyläksi on miehen kanssa sanottu :) Tosin koko ajan on niin huono olo, että välillä kutsun Lapamadoksi tai Loiseksi. Helpotusta odotellessa.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Esikko 13 kk on juuri oppinut nimeämään isän. Hän sanoo isää äijäksi, mistä lie tullut. :grin Tästä syystä meillä odotetaan nyt pikku-äijää. :) Oon ihan satavarma että se on poika! On kyllä melkoinen yllätys jos sieltä jotain muuta tulee!
 
krhm.. Miehellä Samppa.. miulla lienee enemmän käytössä Apina :D Isäni kutsuu Pauliksi, mistä lie, ennenkun paljastui että poikahan tuo, nimi tais vaarilla olla Pirkko
 
Mun masussa asuu pumpernikel :) joskus vuosia vuosia sitten tokaisin, että jos saan lapsen sen nimeksi tulee peppi pernilla pumpernikel - no työnimeksi päätyi ainakin! On kyllä jo ihan oikeakin nimi tytsylle mietittynä..
 
uskone että oma "työnimi" muuttuu vielä parikin kertaa, mikä milloinkin kuvaa parhaiten sen hetkisiä tuntemuksia mutta tällä hetkellä se on ehdottomasti (ärsyttävä)pikkunälkä :D eikä varmaan tarvi kertoa tarkemmin syytä?
 
Mun masussa asuu Lolita :D.. On vasta niin alussa ku 7+0 ni muuttuu varmaan matkan varrella tuhat kertaa mutta nyt se on tuo Lolita :)
 
Papu oli ekana, sitte tuli toukka, vauva oli pitkään ja nyt loppua kohen puhuttu pylleröstä :D pyllerö vaa pyllii ja pyörii masussa!
 
Voi vitsi miten hauskoja ja suloisia työnimiä että oli pakko tulla kommentoimaan! :)
Meillä esikko oli nyyrikki.
Katsotaan jos joskus raskautuu uudestaan että mikä seuraavan työnimi on :)
 
Meillä sanotaan ihan vaan että pieni :)
Alussahan tää vasta on mutta toivottavasti kaikki menee hyvin (6+1 nyt menossa)
 
pallero, bebe tai vauva riippuu vähä fiiliksestä :) Tuleva pappa yritti alottaa ludvigiksi sanomisen mut sen mä törppäsin heti :D
 
Yleensä vauva tai ipana. Mutta jos otan toisenkin suklaan tai pullan, niin sillon se on isän pulska poika :wink
 
Takaisin
Top