Pikkutiuku
Jostain jotain jo tietävä
Tänään käyty ultrassa ja kaikki oli hienosti pikkuisella<3 nyt alkaa jo tuntua siltä että uskaltaa heittäytyä tähän raskauteen mukaan :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
meillä turvotus oli 2,4 mm... Ja se jäi mua itteäni vähän mietityttämään, vaikka kätilö sanoi, että kaikki alle 3 on normaalia. 
Kerro meille et tuleeko toisesta käynnistä se lasku perässä jos kahdesti joutuu/ pääsee käymään?Tänään käytiin uudelleen np-ultrassa ja nyt saatiin jopa mitat! Kaikki edelleen hyvin ja niskaturvotus oli normaali. Vastasi viikkoja 13+2, mutta LA pysyy samana (1.1.) :)
(Jutila, mun nakkisormet näppäs eka puhelimella väärän arvion, piti painaa tykkää :D Nuo samperin kuvakkeet on niin pienet :D)
Ei ainakaan sanottu, varmaan riippuu missä ultrataan? Mulla ultras siis neuvolassa terkka. Jos ois äitipolilla niin siitähän varmaan menis polimaksu.Kerro meille et tuleeko toisesta käynnistä se lasku perässä jos kahdesti joutuu/ pääsee käymään?
Ja siis kun mulla ei ollu kiinni siitä ettei ois viikkoja ollu tarpeeks. Kaveri ei vaan suostunu ekalla kertaa yhteistyöhönEi ainakaan sanottu, varmaan riippuu missä ultrataan? Mulla ultras siis neuvolassa terkka. Jos ois äitipolilla niin siitähän varmaan menis polimaksu.

Onnee särkke tuplauutisista :) Mitkä on ajatukset ollu ultran jälkeen.. :)
Hän oli just päiväunilla ja ainoastaan nauraminen sai ihan pientä liikettä aikaan, mut jatkoi taas heti uniaan, kun olin hetken liikkumatta. Niskapoimusta ei sanottu mitään, enkä tajunnu siinä hetkessä kysyä, kun olin niin toukan lumoissa.....oli miten oli, niin tää vauva on enemmän ku tervetullut! :)