Np-Ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jetsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on nt-ultra vasta 27.7. ja tietenkin ootan sitä mutta tällä kertaa hiukan pelonsekaisin tunnelmin kun viimeksi sain km:n juuri päivää ennen nt-ultraa. Asiaa ei yhtään helpota se, että oireet on yhä vähäiset. Väsymystä jonkin verran ja rinnat hiukan kipeet. Maha on kyllä kasvanut, mutta olen mä kyllä herkutellut ja laistanut jo 2,5kk jumpista joten ei ihme. Kohtu tuntuu ihan hiukan musta nyt häpyluun reunan yläpuolella. Nyt siis rv10+3/9+4

Täälläkin ultrassa käyty! Pikkuinen köllötteli siellä ja kovasti liikuskeli... :Heartred meillä turvotus oli 2,4 mm... Ja se jäi mua itteäni vähän mietityttämään, vaikka kätilö sanoi, että kaikki alle 3 on normaalia. :sorry:

Muoks. Laskettu aika vaihtui takas 12.1...

Tänään käytiin uudelleen np-ultrassa ja nyt saatiin jopa mitat! Kaikki edelleen hyvin ja niskaturvotus oli normaali. Vastasi viikkoja 13+2, mutta LA pysyy samana (1.1.) :)

(Jutila, mun nakkisormet näppäs eka puhelimella väärän arvion, piti painaa tykkää :D Nuo samperin kuvakkeet on niin pienet :D)
Kerro meille et tuleeko toisesta käynnistä se lasku perässä jos kahdesti joutuu/ pääsee käymään?

Kerro meille et tuleeko toisesta käynnistä se lasku perässä jos kahdesti joutuu/ pääsee käymään?
Ei ainakaan sanottu, varmaan riippuu missä ultrataan? Mulla ultras siis neuvolassa terkka. Jos ois äitipolilla niin siitähän varmaan menis polimaksu.

Ei ainakaan sanottu, varmaan riippuu missä ultrataan? Mulla ultras siis neuvolassa terkka. Jos ois äitipolilla niin siitähän varmaan menis polimaksu.
Ja siis kun mulla ei ollu kiinni siitä ettei ois viikkoja ollu tarpeeks. Kaveri ei vaan suostunu ekalla kertaa yhteistyöhön :hilarious:

Onnee särkke tuplauutisista :) Mitkä on ajatukset ollu ultran jälkeen.. :)

Kiitos!

Alkuun olin jopa hieman hysterinen, koska olimme vähän vitsaillut siitä sen kummemmin kuitenkaan ajattelematta, että siellä oikeasti voisi olla kaksi tuloillaan. Mut äkkiäpä se sit alkoi tuntua aika kivalta ajatukselta ja asiallehan kun ei tietysti voikkaan yhtään mitään, niin ihan hyvillä ja jännittävillä fiiliksillä. Toki tuli heti mietittyä, että kuinka me pärjätään ja mitä kaikkee nyt sitten pitäkään ottaa huomioon eritavalla kun yksösraskaudessa. Sit et pääsenköhän synnyttämään alteitse vai onko todennäköisempää nyt sit sektio vai mitä.. Paljon pyörii ajatuksia, mut ihanaa kun tää on nyt jotenkin niin erilaista taas tää odotus.
Huojentavaa ja omalla tavallaan vähän jopa kyllä pelottavaakon kuinka tarkkaan näitä kaksosraskauksia seurataan, kun kuitenkin ns. riskiraskaudesta kyse.

Tänään oli ultra ja siellä oli kaikki hyvin. Alkuun kaveri liikkui kovasti, sen jälkeen meni taakse piiloon vaikeaan asentoon, eikä sitten suostunut liikkumaan. 30min yhteensä ultrattiin. Lopuksi rupesi taaas liikkumaan kovastikin. Sormi kävi pari kertaa suussa ja saatiin siitä ultrakuvakin.

Ultrassa käyty ja kaikki hyvin! Vahva syke näkyi ja rakastuin täysin pikkuiseen:Heartred Hän oli just päiväunilla ja ainoastaan nauraminen sai ihan pientä liikettä aikaan, mut jatkoi taas heti uniaan, kun olin hetken liikkumatta. Niskapoimusta ei sanottu mitään, enkä tajunnu siinä hetkessä kysyä, kun olin niin toukan lumoissa.....oli miten oli, niin tää vauva on enemmän ku tervetullut! :):Heartred

Tänään oli ultra; pienellä kaikki kunnossa <3 Nt 1,3mm. Ultraaja vaan hämmensi vähän mitoillaan; varhaisultran perusteella oon 12+0, pää-perä mitan mukaan näytti 13+1 ja reisiluun mitan perusteella 12+4! Ei sitten vaihdettu laskettua tms, mennään tuon 12+0 mukaan kuulema. Onko tää ihan yleistä, että vaihtelee näin? Yhdellä viikolla nyt mitään merkitystä ole, kun synnytyskin voi heilahdella viikolla parilla lasketusta kuitenkin. Pohdin vaan, kun en oo tiennyt tälläisen olevan mahdollista :)

Takaisin