Np-Ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jetsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä oli ultrassa vauva kyl tosi vilkas. Ei meinattu eka saada sykettä kuunneltua ku kaveri pakeni aina paikalta :D mittaaminenkin meinasi olla hankalaa, kun oli niin liikkuvainen ja aina väärässä asennossa. Oli kyllä ihana katsoa kun toinen välillä oikeen hypähteli niinkuin sammakko.

Meillä oli tänään ultrassa vauva niiiin rauhassa, sai hytkyttää ja vispata että sai vauvan liikkeelle eri asentoon. Esikoista kun odotin niin meno oli kyllä 100x villimpää :D

Täällä sama! Ultraaja lähetti mut välillä vessaan ja pyys käveleen hetken ympyrää, et saadaan kyytiläinen toiseen asentoon :hilarious:

Meillä oli neuvola viime torstaina, josta laittoivat Jorviin pyynnön kutsua ultraan. Vielä ei ole kutsua tullut. Kiva olisi saada päivä tietää, kun pitää sopia esikoiselle lapsenvahti (että mieskin pääsee mukaan) yms. No toivottavasti pian tulee kirje. Täytyy ensi viikolla soittaa perään, jos ei kuulu...

Tänään käytiin uudelleen np-ultrassa ja nyt saatiin jopa mitat! Kaikki edelleen hyvin ja niskaturvotus oli normaali. Vastasi viikkoja 13+2, mutta LA pysyy samana (1.1.) :)

(Jutila, mun nakkisormet näppäs eka puhelimella väärän arvion, piti painaa tykkää :D Nuo samperin kuvakkeet on niin pienet :D)

Meillä myös ultra takana!! Kaikki oli kunnossa pienellä. Löytyi hematooma ja toinen pussi jossa ehkä pieni alkio. Mutta nämä ei pitäisi suurena haittana olla. Hematooma lisää riskilukua keskenmenoon hiukan, mutta lääkäri kuulosti kyllä aika luottavaiselta. Ihana oli pientä isolta ruudulta seurata. Alkaa ajatus tulevasta vauvasta käymään toteen jo omassaki päässä!!:Heartbigred Nyt odotellaanki sit elokuuta ja rakenneultraa. Niin ja LA muuttui takaisin alkuperäiseen eli 5.1. Aikaistui jonkun päivän! Vaikka koko vastasi pienempää. Mut niin ne laskut tuolla kuulema menee.

Mulla tänään rv 12+0 eikä aikaa np-ultraan ollut postitse kuulunut. Niinpä päätin soittaa Naistenklinikalle, josta kätilö kiitti yhteydenotosta. He eivät olleet saaneet mitään tietoa, että olen raskaana, joten mitään aikaa ei olisi tullut. Sain nyt puhelimitse ajan ensi viikolle. Onneksi tajusin soittaa...

Mulla tänään rv 12+0 eikä aikaa np-ultraan ollut postitse kuulunut. Niinpä päätin soittaa Naistenklinikalle, josta kätilö kiitti yhteydenotosta. He eivät olleet saaneet mitään tietoa, että olen raskaana, joten mitään aikaa ei olisi tullut. Sain nyt puhelimitse ajan ensi viikolle. Onneksi tajusin soittaa...
Reklamaatiota menemään neuvolalle! Meillä piti itse varata ultra aika puhelimitse

Reklamaatiota menemään neuvolalle! Meillä piti itse varata ultra aika puhelimitse

Minusta olisi paljon parempi, että jokainen varaisi itse sähköisesti ajat ultraan mutta pääkaupunkiseudulla kätilö varaa ne ja postittaa ajanvarauksen kirjeitse kotiin. Neuvolan terkka on ilmeisesti unohtanut faksaa mun tiedot synnytyssairaalaan... Inhimillistähän se unohdus on mutta mutta..

Minusta olisi paljon parempi, että jokainen varaisi itse sähköisesti ajat ultraan mutta pääkaupunkiseudulla kätilö varaa ne ja postittaa ajanvarauksen kirjeitse kotiin. Neuvolan terkka on ilmeisesti unohtanut faksaa mun tiedot synnytyssairaalaan... Inhimillistähän se unohdus on mutta mutta..
Viime syksynä espoossa me varattiin ite ultra aika puhelimitse :o

Voi että miten ihania ultrakuulumisia täällä! :love017 mulla np-ultra keskiviikkona ja se jännittää ihan hurjasti... Vaikka pikkuinen jo varhaisultrassa nähty, niin siltikin jännittää. :woot:

Tänään käyty np-ultralla. Kaikki on oikein mallikkaasti, kuulemma priimayksilö :love017 rv oli neuvolan ja varhaisultran mukaan 12+2, mutta nyt vaihtui ilmeisesti rv 13+0. La olis nyt siis 9.1, mutta laittoi lappuihin sulkuihin la 13.1, kun olis kuulemma parempi pitää toi aiempi la, ettei pääse kasvaan vauva liian isoksi jos menee yliaikaa...

Meillä samana päivänä, viikkoja olis sillon 12+2 :)

Takaisin