Np-Ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jetsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ultra ohi ja kaikki hyvin <3 Tirppana vastaa viikkoja ja turvotus 1.2 :) EI meinattu millään saada turvotusta mitattua, kävelin,pompin ja yskin ennenkuin kääpiö kääntyi oikein päin :D Itsepäinen pieni :D Nyt on olo onnellinen <3

Meilläkin oli tänään ultra, kaikki oli hyvin ja oikein touhukas pieni siellä polskutteli <3 mulla on tähän mennessä ollut ihan tyttöolo (yksi poika on jo, ja nyt täysin erilainen raskaus), mutta tänään tuli ihan sellainen olo että onki poika :D eli mä en kyl ainakaan osaa ennustaa kumpi siel on.

Ihanaa -mimi-! :) meillä oli ultra tänään ja siellä pikkunen veti aamujumpat. Kaikki oli kunnossa, tosin hetken jouduin jännittämään kun kätilö pyysi kolleegaa katsomaan ultrakuvaa, epäili minulla jonkinlaista hyvälaatuista kasvainta mutta onneksi näki väärin!

^ No onpas hassua, ettei oo viel tullu? Paljon sulla on viikkoja?

np takana. kaikki hyvin, mitat ok ja riskiluvut pienet. esikoisen kohdalla en kokenut mitään tunnekuohuja ultrissa. toista on tämän kakkosen kanssa; itkin jo siinä vaiheessa kun geeliä levitettiin eikä siitä meinannut loppua tulla millään. elokuun lopussa seuraava kierros!

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    588.2 KB · Katsottu: 65
Täällä kans ultra takana ja hyviä uutisia saatiin. Kaikki oli niinkuin pitääkin ja pikkuinen vastasi täysin viikkoja 12+0 ja la pysyi samana :) niskaturvotus oli 1,4 japikkuinen on 5cm pitkä. Oon niin onnellinen <3 meidän pieni on täydellinen ja vilkas tapaus.

Täällä ultrasta selvitty kunnialla :happy: pikkuinen olis kovasti halunnu nukkua rauhassa (ihan eri, kun esikoinen heitteli voltteja ja sen takia oli vaikee mitata) viikot nyt 11+4 (neuvolan mukaan 12+0) ja la 12.1. Niskaturvotus oli 1.15. Oon niin helpottunu ja onnellinen <3
Ja kaksosolosta huolimatta yksi matkalainen on kyydissä!

Onnea kaikille hyvistä uutisista :Heartred

Viimein tuli mullekin aika, 13.7 ja klo 15.10. Vasta! Mä en ehkä kykene odottamaan :laughing5

Mullakin oli yhdessä vaiheessa vahva olo (vai pelko...) kaksosista, mutta onneksi varhaisultrassa löytyi vain yksi pötkylä :dummy1:

Mulla on tyttöjä saanut aina herätellä ultrassa, kun taas pojat ovat olleet touhukkaina. Jopa niin, ettei mittoja ole meinannut saada otettua. Saas nähdä millainen kaveri tuolla nyt on, ja voinko päätellä touhuamisesta tai touhaamattomuudesta oikein :wink

Takaisin