Np-Ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jetsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nakkertton, onpa tainnut olla raskas ultrareissu.. ihanasti ajattelet kuitenkin. Toivotaan että pienellä on kaikki hyvin ja huoli on turhaa.

Itse ajattelen niin että vaikka siinä lasketaankin todennäköisyyksiä niin sehän vain ohjaa lisätutkimuksiin sitten jos tulokset siltä näyttää. Sen jälkeen kuitenkin asiaa tutkitaan ihan kromosomeista, ja siinä vaiheessa vastaukset on aika varmoja. Tai siitä en tiedä kuinka tarkkaan näkee mitä on vialla jos on, mutta ainakin saa tietää jos tuleva lapsi on täysin terve.

Mulla jännittää ihan hirveesti tuo ultra, mutta mua eniten pelottaa se että olisi käynyt joku keskeytynyt keskenmeno tms.. :/
Hankala vaihe kun ei vielä liikkeet tunnu ja pahoinvointi on helpottanut jne..

Nakkerttonille voimia ja tsemppiä odotukseen. Ihanalla asenteella olet liikenteessä :)

Miulla ultra vasta heinäkuun puolenvälin jälkeen. Kauheen pitkä aika! Meen yksityiselle ar-ultraan ens viikolla :)

Odottavan aika on pitkä... Meillä np-ultra juhannuksen jälkeen tiistaina ja en meinaa mitenkään jaksaa odottaa sinne saakka..

Kuinka nopeesti ultrauksesta teillä on tullut seulatulokset omakantaan?

Muokkaan että olikin tulokset tullu netpostiin jo eilen illalla ja kaikki ok :Heartred

Kuinka nopeaa sait nämä? Meilläkin ne lähtee johonkin ja tulokset tulee omahoito palvelun. Jos jotain poikkeavaa niin soittavat. Tänään oli itselläni np-ultra.

Kuinka nopeaa sait nämä? Meilläkin ne lähtee johonkin ja tulokset tulee omahoito palvelun. Jos jotain poikkeavaa niin soittavat. Tänään oli itselläni np-ultra.

Eilen oli ultra klo 11 ja klo 14 oli ollu valmiina. Netpostiin oli eilen illalla tullu, mut tuolla omakannassa ei näy vieläkään.

Eilen oli ultra klo 11 ja klo 14 oli ollu valmiina. Netpostiin oli eilen illalla tullu, mut tuolla omakannassa ei näy vieläkään.

Minulla ei ole netpostia joten pitänee odottaa että tulee sinne omakantaan ja kestää kauemmin. Voi harmitus.

Mulla oli lähetetty kirje noin 1,5 tuntia käynnin jälkeen ja netpostista näkyi siitä parin tunnin päästä. Olin ihan ihmeissäni! Hyvä joskus yllättyä palvelun nopeudesta. :)

Tänään käyty ultrassa ja kaikki hyvin. La aikaistui (aikaisempi 2.1) nyt 27.12 <3 jotenkin arvasin sen kun esikoisen kohdalla aikaistui myös viikolla. Toivon tosin että menisi tammikuun puolelle... Oli ihana nähdä jo niin valmiin vauvan näköinen pikku murunen. Sormet erottui hyvin kun hän vilkutti, nähtiin myös haukotus <3 <3 <3

Onko teillä np-ultra tehty alakautta vai mahan päältä. Mulla tehtiin mahan päältä viimeks ja hyvin jo näky...

Mulla peruttiin aiempi np-ultra-aika maanantaín neuvola käynnillä. Sain kuitenkin jo tänään kutsun, jossa oli uusi aika samalle päivälle onneksi. Aika peruttiin siksi alkuun, koska ei oltu varmoja ultraako lääkäri ja nyt kutsussa näköjään luki, että lääkäri ultraa. Kolme viikkoa täytyy vielä odotella :nailbiting:

Takaisin