Np-Ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jetsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en taas saanu kutsua ultraan vaikka Tuusulassa asutaan :-o
En mäkään vielä oo saanut. Mutta kun soitin kättärille, sanoi kätilö että kun oon käynyt ekassa neuvolassa niin ne tiedot menee heille ja tulee kutsu. Näin meni mulla viimeksikin. Eiköhän se kätilö sitten ymmärtänyt mistä soitin?

tuo onkin sitten ehkä sairaalakohtaista :) ! Hyvinkään sairaalaan pitää varata. Kättärillä eri systeemi, ei olekkaan ilmeisesti kuntakohtaista :D

Meiltä on lyhyin matka kätilöopistolle, ja esikoinenkin syntyi sielä niin ois kiva päästä samaan paikkaan :)!

Joo eiköhän se npultra oo kuukauden päästä jo, en mä taia alkuraskauden ultraan vielä mennä, viimeks oli viikolla 13...

Meillä np-ultra 28.6. En malttais oottaa!
Tietääkö teistä kukaan onko Kotkassa äitiyspolilla käytössä 4D ultra? Vaasassa on nykyään ja käytetään aina ultratessa, myös kuvat saa 4D:nä sekä 3D:nä.

Mun mielestä on Kotkassa 4D. Esikoisen kohdalla vilautti miltä se näyttää 4D:nä. Aika hurjalta näytti...

Keski Suomessa pitää varata itse aika ultraan. Ennen oli että tuli kutsu mutta nyt vaihtunut siihen että itse pitää se tehdä. Toisaalta hyvä niin tietää sanoa mikä aika käy ja mikä ei.

No höh pitää vissiin sit ens viikolla soitella gravidaan jos sen ajan sais jo viikolle 12 :)

Espoossa piti varata ite aika ainaki viime syksynä. Nyt en tiiä miten tääl hyvinkääl on

Mä kiipeän kohta seinille, kun ultrakutsua ei kuulu! Joka päivä odotan postia ja ei. Neuvolasta melkein kaksi viikkoa ja mun laskujen mukaan juhannuksen paikkeilla pitäisi viikkojen mukaan ultrta. Tulis jo! :)

Voiko niskaturvotusta mitata viikolla 10+6? Mulla ois silloin np-ultra kun alunperin luultiin et oon viikon pidemmällä.

Takaisin