Niskapoimu-ultrat

Ääks onkohan siellä ruuhkaa.. vielä en oo saanut aikaa :nailbiting:

Luulen et menny siitä syystä noin pitkälle ku ilmotin etten rv12 oo maisemis. :arghh:
Tai toivotaan että sitä johtuu ni ei sun tarviis odotella yhtä pitkälle! :)
 
Varasin just np-ultran: se on 12.6., jolloin viikkoja 12+6. Hyvin sai ajan, vaikka vasta tässä vaiheessa pääsinkin varaamaan :)
 
Täällä nt-ultra takana ja kaikki näytti olevan hyvin. :Heartred Huh, josko vielä vuodotkin loppuis kokonaan. Kätilö arveli että istukan reuna vuotanu ja sanoi että parempi että vuoto tulee ulos eikä pakkaudu sisälle.
Istukka oli etuseinämässä, mutta aika alhaalla, mikä kuulemma tässä vaiheessa normaalia. Ei kuitenkaan kohdunsuulla

Pituutta 62,2mm, niskaturvotus 1,2mm

Koossa on kiriny. Laskettu aika pysyy samana, eli 1.12.

Rv12+5(uä 12+4)
 
Nt-ultrassa käyty tänään ja kaikki hyvin. Turvotusta 1,2mm. Ultran mukaan viikkoja 12+3 ja menkkojen mukaan 12+5. Näillä tiedoilla ei la muuttunu vaan on edelleen 1.12. Oikein eläväinen kaveri oli matkassa, potki ja vilkutteli tosi vilkkaasti.
Rakenneultra on sitte 18.7 jolloin viikkoja 20+4.
 
Nt-ultrassa käyty tänään ja kaikki hyvin. Turvotusta 1,2mm. Ultran mukaan viikkoja 12+3 ja menkkojen mukaan 12+5. Näillä tiedoilla ei la muuttunu vaan on edelleen 1.12. Oikein eläväinen kaveri oli matkassa, potki ja vilkutteli tosi vilkkaasti.
Rakenneultra on sitte 18.7 jolloin viikkoja 20+4.

Aika samoissa mennään. :)
 
Täällä nt-ultra takana ja kaikki näytti olevan hyvin. :Heartred Huh, josko vielä vuodotkin loppuis kokonaan. Kätilö arveli että istukan reuna vuotanu ja sanoi että parempi että vuoto tulee ulos eikä pakkaudu sisälle.
Istukka oli etuseinämässä, mutta aika alhaalla, mikä kuulemma tässä vaiheessa normaalia. Ei kuitenkaan kohdunsuulla

Pituutta 62,2mm, niskaturvotus 1,2mm

Koossa on kiriny. Laskettu aika pysyy samana, eli 1.12.

Rv12+5(uä 12+4)
Ihania uutisia :Heartred
 
Meillä myös hyviä uutisia :) nt-ultrassa kaikki hyvin ja kaikki mitat sai hyvin otettua. Menkkojen mukaan menossa 12+2, mutta vastasi kokoa 12+6. Ei kuitenkaan muutettu laskettua aikaa, kun eroa ei ollut väh. viittä päivää. La siis edelleen 4.12, mutta itse saan vähän tuosta "oikeasta" päivästä laskettua, paljonko menee mahdollisesti yliajalle :grin Rakenneultra-ajan sain 25.7.
 
Ihanaa että kaikilla on ollut niin hyviä kuulumisia ultrassa, toivotaan että sama meno jatkuu. :) Mä meen kanssa ninamariasusannan ja odottajan kanssa aika samoissa, menkkojen mukaan olis tänään 12+4, ultran mukaan vastasi 12+5. Kuka muuten muistaa nuo niskaturvotuksen normaalit viitearvot? Meillä oli 0,6 mutta enpäs tajunnut sitä kysyä, kun kätilö vaan totesi että oikein hyvä. :joyful:
 
Ihanaa että kaikilla on ollut niin hyviä kuulumisia ultrassa, toivotaan että sama meno jatkuu. :) Mä meen kanssa ninamariasusannan ja odottajan kanssa aika samoissa, menkkojen mukaan olis tänään 12+4, ultran mukaan vastasi 12+5. Kuka muuten muistaa nuo niskaturvotuksen normaalit viitearvot? Meillä oli 0,6 mutta enpäs tajunnut sitä kysyä, kun kätilö vaan totesi että oikein hyvä. :joyful:

Mulle eilen ultrassa sano, että asteikko alkaa 1mm ja riskiraja on 3mm. Ku eka mittas 1,2mm sitte 0,9mm ja päätti laittaa sen 1,2mm papereihin ku 0,9mm jää asteikon alapuolelle.
 
No jopas on, meilläkin sillä kätilöllä oli vaikeuksia saada turvotus mitattua, ja tuo oli ainut lukema mitä kertoi. :eek: Ei sitten viitsinyt yrittää paremmin mitata, oli kyllä muutenkin niin työhönsä leipiintynyt tyyppi.. :shifty:
 
Mä muistelen kans, että kätilö sano että 3mm on se raja.

Mullekin sano että turvotus 0,8, mutta papereissa luki sit kuitenkin 1,2.
 
Ninamariasusanna ja Odottaja, meillä meni just samoin turvotuksen mittauksen kans. Sano, että 0,9, mutta ilmeisesti sai toisesta mittauksesta vähä enemmän ja äitiyskortissa lukee 1,2.

Niin ja muuten alakautta ultrattiin. Nuori kätilö ilmoitti heti, että alakautta ultraus. Kun esikoisen aikaan vanhempi kätilö sanoi, että jos ei ole vatsanpeitettä paljoa niin saadaan kyllä mahan päältäkin. Eikä mulla ole kuin pari kiloa nyt enemmän kuin silloin. Mutta ehkä siinäkin kokemus vaikutti.
 
Ninamariasusanna ja Odottaja, meillä meni just samoin turvotuksen mittauksen kans. Sano, että 0,9, mutta ilmeisesti sai toisesta mittauksesta vähä enemmän ja äitiyskortissa lukee 1,2.

Niin ja muuten alakautta ultrattiin. Nuori kätilö ilmoitti heti, että alakautta ultraus. Kun esikoisen aikaan vanhempi kätilö sanoi, että jos ei ole vatsanpeitettä paljoa niin saadaan kyllä mahan päältäkin. Eikä mulla ole kuin pari kiloa nyt enemmän kuin silloin. Mutta ehkä siinäkin kokemus vaikutti.

Onkohan sitten mullakin mitannu toisen kerran.

Mulla ultras mahan päältä. Sano että kokeilee ensin niin ja jos ei onnistu, niin sitten alakautta. Ihmeen hyvin näky vaikka mulla on kyllä vatsaa.
 
Eikös se oo että jos NT ultra katotaan vatsan päältä niin rakossa pitää olla pissaa.....? Pnko tietoo kuinka kauan pitää olla jalat ristissä ennenkö sinne ultraan menee?

Esikoisesta oli ultra aamulla ja rakko ihan täynnä heti kun heräs että pakko käydä tyhjennyksellä ja sit rakko olikin liian tyhjä ultrattavaks mahan päältä joten ultras sit alakautta...
 
Takaisin
Top