Niskapoimu-ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jjjenppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle tuli lappu postissa viime to. Ultra 19.4 jolloin 12+1[emoji4][emoji2] verikokees olin 4.4 10+0.

Miten nopeasti verikokeen tulokset mahtavat tulla? En millään malta odotella mitään kirjettä kotiin ja mietin jos olisi mahdollista kuulla tulokset ultraan yhteydessä.

Miten nopeasti verikokeen tulokset mahtavat tulla? En millään malta odotella mitään kirjettä kotiin ja mietin jos olisi mahdollista kuulla tulokset ultraan yhteydessä.

Mä olen saanut kaksi kertaa seulan vastaukset samana päivänä kun ultra ollut :) Netposti käytössä joten vaikka ollut ultrassa klo 15 niin saman päivän iltana klo 18 ollut kirje netpostissa! Toivon nopeaa toimintaa nyttenkin, ainakin kutsu näkyi kannassa jo päivä lähetteen jälkeen ja netpostissa oli 2 päivän päästä lähetteestä :)

Mä olen saanut kaksi kertaa seulan vastaukset samana päivänä kun ultra ollut :) Netposti käytössä joten vaikka ollut ultrassa klo 15 niin saman päivän iltana klo 18 ollut kirje netpostissa! Toivon nopeaa toimintaa nyttenkin, ainakin kutsu näkyi kannassa jo päivä lähetteen jälkeen ja netpostissa oli 2 päivän päästä lähetteestä :)
Miten paljon väliä sulla on ollut ultran ja verikokeen välillä? Mulla on lähete verikokeeseen ens tiistaiksi, mutta ultra täytyy varata itse. Olis kiva, kun sais molempien tulokset kerralla ja mahdollisimman nopeasti.

Miten paljon väliä sulla on ollut ultran ja verikokeen välillä? Mulla on lähete verikokeeseen ens tiistaiksi, mutta ultra täytyy varata itse. Olis kiva, kun sais molempien tulokset kerralla ja mahdollisimman nopeasti.

About 1,5-2 viikkoa, verikoe siinä rv 10 ja ultra 11-12 viikolla. Nyt on verikoe 18.4. 10+0 Ja ultra 3.4. 12+1.

Joudun menee jo 25.4 rv11+2. Ei onnistunut siirto turkuun, vaikka omalta kunnalta sain maksusitoumukset ja kaikki, mutta niin vain ilmoitettiin, etten ole tervetullut. Vaikka korkean bmi vuoksi olisi ollut todella tärkeää käydä rv12+0-12+6 välillä.

Verikokeiden tulokset tulee varmaan omakantaan, eikö vaan?

Ja tuntuu että Turkuun ei oo kyllä kukaan tervetullut.. mut on 6 vuotiaana pikkutyttönä lähetetty yli 40 asteen kuumeessa kotipaikkakunnan sairaalaan vajaa 250 kilsan päähän. Turussa eivät suostuneet hoitamaan :/

Verikokeiden tulokset tulee varmaan omakantaan, eikö vaan?

Joo pitäisi tulla näkyviin ne hivit ja kupat ja seulaan liittyvät tulokset, muistakaa ettei niitä seulan tuloksia googletella koska ne eivät kerro mitään ilman ultraa. Sain neuvolasta varoituksen asiasta, neuvolatädilläkin vähän tyhmä olo että joutui asiasta varoittamaan mutta todella moni yrittänyt tuloksia arvioida ja mennyt paniikkiin ja soitellut ympäriinsä :O

Voi myös olla että ne viivästyttää tuloksia, sitä en tiedä jos joku olisi positiivinen niin soittavatko silloin ensin ennen kantaan laittamista tms.

Joo pitäisi tulla näkyviin ne hivit ja kupat ja seulaan liittyvät tulokset, muistakaa ettei niitä seulan tuloksia googletella koska ne eivät kerro mitään ilman ultraa. Sain neuvolasta varoituksen asiasta, neuvolatädilläkin vähän tyhmä olo että joutui asiasta varoittamaan mutta todella moni yrittänyt tuloksia arvioida ja mennyt paniikkiin ja soitellut ympäriinsä :O

Tänään kävin labrassa ja tyttö sanoi että tulokset menee neuvolaan. Kysyin, että tuleeko ne näkyviin omakantaan niin hän sanoi, että tilaaja (eli neuvola) voi ne sinne syöttää jos haluaa mutta he lähettää tulokset ainoastaan neuvolaan. Näin siis ainakin HUSlab toimii.

Tänään kävin labrassa ja tyttö sanoi että tulokset menee neuvolaan. Kysyin, että tuleeko ne näkyviin omakantaan niin hän sanoi, että tilaaja (eli neuvola) voi ne sinne syöttää jos haluaa mutta he lähettää tulokset ainoastaan neuvolaan. Näin siis ainakin HUSlab toimii.

Juu ei labrasta vastauksia pitäisikään saada vaan just lääkäri tai hoitaja ne kertoo ja/tai laittaa kantaan :) yksityisellä tietty voi olla eri jos meet jotain testejä ottaa niin voit marssia tulosten kanssa lekuriin, jos lähetteetön testi jne.

Mä meen labroihin 27.4. ja eka ultra 7.5. Ihan muutama viikko vain! Ja täydellisesti sain ajan ennen äitienpäivää ja jos kaikki hyvin ultrassa niin äitienpäivänä kerrotaan vauvasta muille :)

Julkinen terveydenhuolto taas säätää omiaan. Sovittiin, että varaan itse netin kautta ultra-ajan. Odotin kolme päivää eikä tunnukset aktivoituneet. Tänään tuli sitten kirjeellä kotiin aika. Onneksi on sopivaan aikaan ja molemmat pääsevät. Eli 24.4. mennään:Heartpink

Kesäkuisista tulin vaan kommentoimaan, että mä kävin myös huslabilla verikokeissa ja tulokset tuli omakantaan jo paljon ennen np-ultraa. Ja muistaakseni valtaosalla kesäkuisista jotka oli huslabilla käynyt ne näkyi siellä. Mä onnistuin sinnittelemään ihan vikaan iltaan ennen ultraa etten mee niitä itekseni tutkimaan ja panikoimaan :D

Muokattu viimeksi:
Kesäkuisista tulin vaan kommentoimaan, että mä kävin myös huslabilla verikokeissa ja tulokset tuli omakantaan jo paljon ennen np-ultraa. Ja muistaakseni valtaosalla kesäkuisista jotka oli huslabilla käynyt ne näkyi siellä. Mä onnistuin sinnittelemään ihan vikaan iltaan ennen ultraa etten mee niitä itekseni tutkimaan ja panikoimaan :D

No jaa. Mielenkiintoista :D
Katotaan kuinka mun kohdalla käy :)
Ultraan kaks viikkoa ja seuraavaan neuvolaan kolme.. sittenhän ne tulokset viimeistään selviää :)

Takaisin