Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä on samana päivänä nt-ultra :)Nt ultra 27.4. jolloin 12+4.
Miten nopeasti verikokeen tulokset mahtavat tulla? En millään malta odotella mitään kirjettä kotiin ja mietin jos olisi mahdollista kuulla tulokset ultraan yhteydessä.
Miten paljon väliä sulla on ollut ultran ja verikokeen välillä? Mulla on lähete verikokeeseen ens tiistaiksi, mutta ultra täytyy varata itse. Olis kiva, kun sais molempien tulokset kerralla ja mahdollisimman nopeasti.Mä olen saanut kaksi kertaa seulan vastaukset samana päivänä kun ultra ollut :) Netposti käytössä joten vaikka ollut ultrassa klo 15 niin saman päivän iltana klo 18 ollut kirje netpostissa! Toivon nopeaa toimintaa nyttenkin, ainakin kutsu näkyi kannassa jo päivä lähetteen jälkeen ja netpostissa oli 2 päivän päästä lähetteestä :)
Miten paljon väliä sulla on ollut ultran ja verikokeen välillä? Mulla on lähete verikokeeseen ens tiistaiksi, mutta ultra täytyy varata itse. Olis kiva, kun sais molempien tulokset kerralla ja mahdollisimman nopeasti.
Verikokeiden tulokset tulee varmaan omakantaan, eikö vaan?
Joo pitäisi tulla näkyviin ne hivit ja kupat ja seulaan liittyvät tulokset, muistakaa ettei niitä seulan tuloksia googletella koska ne eivät kerro mitään ilman ultraa. Sain neuvolasta varoituksen asiasta, neuvolatädilläkin vähän tyhmä olo että joutui asiasta varoittamaan mutta todella moni yrittänyt tuloksia arvioida ja mennyt paniikkiin ja soitellut ympäriinsä :O
Tänään kävin labrassa ja tyttö sanoi että tulokset menee neuvolaan. Kysyin, että tuleeko ne näkyviin omakantaan niin hän sanoi, että tilaaja (eli neuvola) voi ne sinne syöttää jos haluaa mutta he lähettää tulokset ainoastaan neuvolaan. Näin siis ainakin HUSlab toimii.
Tänään kävin labrassa ja tyttö sanoi että tulokset menee neuvolaan. Kysyin, että tuleeko ne näkyviin omakantaan niin hän sanoi, että tilaaja (eli neuvola) voi ne sinne syöttää jos haluaa mutta he lähettää tulokset ainoastaan neuvolaan. Näin siis ainakin HUSlab toimii.
Kesäkuisista tulin vaan kommentoimaan, että mä kävin myös huslabilla verikokeissa ja tulokset tuli omakantaan jo paljon ennen np-ultraa. Ja muistaakseni valtaosalla kesäkuisista jotka oli huslabilla käynyt ne näkyi siellä. Mä onnistuin sinnittelemään ihan vikaan iltaan ennen ultraa etten mee niitä itekseni tutkimaan ja panikoimaan :D