NIPT-tutkimus

Täällä NIPT testin tulos tuli ja trisomia 13 oli positiivinen. Tähän viittaa myös rakenneultrassa löydetyt havainnot 😭 ei keskeytetä. Lääkäri sanoi että jos selviää synnytykseen niin se tehdään sektiolla, ja vauva tulee selviämään sen noin. 7 päivää... Pelkkä ylläpito hoito, ei kipulääkkeitä tarjota, ei mitään... Oon itkenyt niin paljon..

Täällä NIPT testin tulos tuli ja trisomia 13 oli positiivinen. Tähän viittaa myös rakenneultrassa löydetyt havainnot 😭 ei keskeytetä. Lääkäri sanoi että jos selviää synnytykseen niin se tehdään sektiolla, ja vauva tulee selviämään sen noin. 7 päivää... Pelkkä ylläpito hoito, ei kipulääkkeitä tarjota, ei mitään... Oon itkenyt niin paljon..
Voimia suuresti voimia sinulle ja miehellesi!
Muistuta lääkäriä siitä, että kaikilla siis aivan kaikilla ihmisillä on oikeus kivuttomaan elämään on sen ennustettu pituus sitten tunteja tai vuosia.
Voitte olla jo ennalta yhteydessä sairaalapastoriin mikäli haluatte esim järjestää vauvalle kastetilaisuuden, siihenkin teillä ja vauvalla on oikeus. Sairaalapastorit ovat myös hyvä kuuntelijoita...
Jaksamista, aivan kaikkeen!

Oon niin pahoillani ❤️ todella raskas asia joka kokea. Paljon jaksamista sinne vaikeisiin aikoihin 😔

Ikä 38vuotta ja NT-ultran ja verikokeiden jälkeen sain lähetteen niptiin koska trisomia luku 1/278 ja raja taisi olls 280. Onneksi päästiin kunnallisella. Tulos oli normaali ja sukupuoliin selvisi.

Takaisin