H HaaveistaTotta Oman äänensä löytänyt 31 maalis 2025 #21 Ja mua kiinnostaa missä kohtaa on ”tarpeeksi vanha”, että saa tutkimuksen kunnalliselta?
Susuka Sanaisen arkkunsa ammentaja Eloäidit 2020 Lokakuiset 2023 Marraskuiset 2025 31 maalis 2025 #22 HaaveistaTotta sanoi: Ja mua kiinnostaa missä kohtaa on ”tarpeeksi vanha”, että saa tutkimuksen kunnalliselta? Click to expand... Yleensä kait yli 40. Mut joissain paikoissa ilmeisesti kaikki saa. Toisaalta en tiiä saako kaikkialla vaikka oiskin ikää. En tiiä saako meidän kunnassa, mutta kovasti toivon pääseväni
HaaveistaTotta sanoi: Ja mua kiinnostaa missä kohtaa on ”tarpeeksi vanha”, että saa tutkimuksen kunnalliselta? Click to expand... Yleensä kait yli 40. Mut joissain paikoissa ilmeisesti kaikki saa. Toisaalta en tiiä saako kaikkialla vaikka oiskin ikää. En tiiä saako meidän kunnassa, mutta kovasti toivon pääseväni
Ulpukka_84 Jostain jotain jo tietävä Marraskuiset 2025 31 maalis 2025 #23 PieceOfUs sanoi: Kyllä sisältyy TAYS:ssa iän puolesta Click to expand... Kiva tietää